جمعه, ۱۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 2 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

پرسش: یک محصول خوراکی دارم که در سطح سوپر مارکت های کشور فروخته می شود. قصد دارم میزان رضایت مشتریان را از محصول خودم اندازه گیری کنم، اما نمی دانم چه مسیری را طی کنم تا به یک بازخورد درست دست یابم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: اندازه گیری دقیق و صحیح رضایت مشتریان کار بسیار دشواری است، به خصوص درباره محصولاتی که مشتریان عام دارند و در سطح گسترده مورد مصرف قرار می گیرند. اما با توجه به اهمیت موضوع باید این سختی را به جان خرید. علاوه بر این، مدل های علمی مختلف در این زمینه وجود دارد که توسط متخصصان طراحی شده اند. معمولا شرکت ها این موضوع را برون سپاری می کنند تا بتوانند از تجربیات شرکت های تخصصی در این زمینه بهره ببرند.

پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال ایجاد یک واحد مستقل در شرکت خودتان یا تعریف یک پروژه داخلی نباشید و در عوض انرژی خود را روی پیدا کردن شرکت هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند متمرکز کنید. نمونه کارهای آنها را بررسی کنید با مشتریانشان صحبت کنید و...

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9517xh4l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه