سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پرسش: یک محصول خوراکی دارم که در سطح سوپر مارکت های کشور فروخته می شود. قصد دارم میزان رضایت مشتریان را از محصول خودم اندازه گیری کنم، اما نمی دانم چه مسیری را طی کنم تا به یک بازخورد درست دست یابم. اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید.

پاسخ کارشناس: اندازه گیری دقیق و صحیح رضایت مشتریان کار بسیار دشواری است، به خصوص درباره محصولاتی که مشتریان عام دارند و در سطح گسترده مورد مصرف قرار می گیرند. اما با توجه به اهمیت موضوع باید این سختی را به جان خرید. علاوه بر این، مدل های علمی مختلف در این زمینه وجود دارد که توسط متخصصان طراحی شده اند. معمولا شرکت ها این موضوع را برون سپاری می کنند تا بتوانند از تجربیات شرکت های تخصصی در این زمینه بهره ببرند.

پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال ایجاد یک واحد مستقل در شرکت خودتان یا تعریف یک پروژه داخلی نباشید و در عوض انرژی خود را روی پیدا کردن شرکت هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند متمرکز کنید. نمونه کارهای آنها را بررسی کنید با مشتریانشان صحبت کنید و...

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9517xh4l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه