شنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sat, 5 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: با بررسي مجدد ظرفيت ها و مزيت هاي نسبي در شبكه نمايندگي ها و نيز توجه به اهداف و فرصت هاي قابل دسترس گروه خودروسازي سايپا، مي بايست استراتژي مشاركتي قوي تر از گذشته جهت بهبود فضاي كسب و كار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش تهيه و تدوين كرد.

به گزارش سايپانيوز، اردشير اميني در ديدار با رؤساي انجمن هاي صنفي نمايندگي هاي سايپا، با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به واحد امور مشتريان در سازمان و شبكه نمايندگي ها، گفت: در حوزه امور مشتريان، مديران بايد از پاسخگويي و اثربخشي اين واحد اطمينان داشته باشند تا اين واحد به سپري محافظ در برابر مشتريان ناراضي محسوب نشود.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: يكي از برنامه هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه يابي و رفع كنيم و پيش از آنكه مشتري براي رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتريان مطلع شويم و در جهت رفع آن گام برداريم.

مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: درك خواسته هاي مشتري، امروزه يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمان ها است و سازمانهايي كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتري دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cxdnlBT0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه