جمعه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 9 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: با بررسي مجدد ظرفيت ها و مزيت هاي نسبي در شبكه نمايندگي ها و نيز توجه به اهداف و فرصت هاي قابل دسترس گروه خودروسازي سايپا، مي بايست استراتژي مشاركتي قوي تر از گذشته جهت بهبود فضاي كسب و كار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش تهيه و تدوين كرد.

به گزارش سايپانيوز، اردشير اميني در ديدار با رؤساي انجمن هاي صنفي نمايندگي هاي سايپا، با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به واحد امور مشتريان در سازمان و شبكه نمايندگي ها، گفت: در حوزه امور مشتريان، مديران بايد از پاسخگويي و اثربخشي اين واحد اطمينان داشته باشند تا اين واحد به سپري محافظ در برابر مشتريان ناراضي محسوب نشود.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: يكي از برنامه هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه يابي و رفع كنيم و پيش از آنكه مشتري براي رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتريان مطلع شويم و در جهت رفع آن گام برداريم.

مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: درك خواسته هاي مشتري، امروزه يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمان ها است و سازمانهايي كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتري دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cxdnlBT0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه