شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

هنگامی که کار نگارش یک پست وبلاگی را تمام می کنید و آن را برای مخاطبان خود منتشر می کنید، شاید از اینکه هیچ کس محتوای تان را نمی خواند احساس ناامیدی کنید. بهترین اتفاق این است که به محض نوشتن متن مورد نظر و قراردادن آن در فضای اینترنت، شاهد ترافیک بسیار بالایی باشید، اما این نقطه نظر چندان واقع بینانه نیست. در تحقیق چارت ها و جداول بازاریابی، چیزی در حدود 63درصد از بازاریابان بیان داشتند که بزرگ ترین چالش در زمینه تولید محتوا، هدایت ترافیک و بالابردن آمار خوانش محتوا است. خب، شما چطور وبلاگ خود را ارتقا داده و ترافیک آن را افزایش می دهید؟

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

نمی توان برای بالابردن ترافیک وب سایت تنها به سئو متکی بود. بلکه خودتان تلاش کرده و قادر باشید تعداد بیشتری از مخاطبان هدف تان را به سوی محتواهای وب سایت تان جلب کنید و تنها راه ممکن برای انجام این کار و رسیدن به نتیجه مطلوب، ارتقا دادن محتوا است.

در اینجا نکات ارزنده ای درخصوص ارتقای محتوا و عرضه آن به مخاطبان تان اشاره شده است. این نکات را بررسی کرده تا ببینید چگونه می توان همچون یک فرد خبره محتوا را ارتقا داد.

مطلب مرتبط:محتوا و نحوه تولید آن / همه چیز درباره خلق یک محتوای جذاب

وبلاگ تان را در کمپین ایمیل ارتقا دهید

بایستی تا اینجا به اهمیت ایجاد فهرست ایمیل پی برده باشید. پس اگر هم اکنون فهرست تان را آماده کرده اید، در موقعیت بسیار خوبی هستید. افرادی که در فهرست ایمیل تان ثبت نام کرده اند احتمالا کسانی هستند که بیش از هر کس دیگر به محتوای تولیدی تان علاقه مند هستند. دقیقا به همین خاطر است که باید همیشه اولین و جدیدترین مطالب تان را برای آنان ارتقا دهید.

برای مثال، شالن جانسون، مربی تناسب اندام، در ایمیل هایش لینک مطالب وبلاگی را همراه با فراخوان «اینجا کلیک کنید» قرار می دهد.

عنوانی انتخاب کنید که کنجکاوی مخاطب را برانگیزد و مطمئن شوید که حتما ایمیل تان باز می شود. توجه داشته باشید که بایستی متن ایمیل کوتاه و جالب باشد. علاوه بر این می توانید در خبرنامه ماهانه، پست ها و مطالب جدید را ارتقا دهید. اگر افراد حاضر در فهرست ایمیل تان را پیش از دیگران مطلع کنید، احتمال خوانده شدن مطالب و به اشتراک گذاری آنها بیشتر خواهد بود.

در انجمن ها و وب سایت های مرجع مشارکت داشته باشید

شاید تا به حال به انتشار پست ها و مطالب وبلاگی تان در انجمن ها و وب سایت های مرجع فکر نکرده باشید، اما گفتنی است که این کار راهی موثر و آسان برای مطلع کردن مخاطبان است. وب سایت مرجع در واقع مکانی است که می توانید در آن اطلاعات گوناگونی را پیرامون یک موضوع خاص بیابید.

محتوای تولیدی تان را در این محل ها قرار دهید تا بتوانید به کاربرانی که مسئله یا سوالی دارند کمک کنید. این کار راه موثری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف تان است. قدری از مهارت و تخصص تان را برای شان به نمایش گذاشته و در آخر لینک وبلاگ تان را به اشتراگ بگذارید.

انتخاب محبوب بسیاری از افراد وب سایت Reddit است، در این وب سایت برای هر موضوعی که فکرش را بکنید انجمنی وجود دارد و بسیاری از این انجمن ها صدها و یا هزاران عضو دارند. تنها کاری که باید بکنید این است که در قسمت جست وجوی سایت به دنبال موضوعی بگردید که مرتبط با صنعت و کسب و کارتان بوده و عضو یک انجمن بشوید. از دیگر وب سایت های مرجع می توان به Quora و Triberr اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که زیاده روی نکنید و هنگامی محتوای تان را به اشتراک بگذارید که با موضوعیت انجمن و سایر مطالب تناسب داشته باشد.

مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مسئله ای بدیهی است، اما این کار فوت و فن هایی دارد که شاید به آنها توجه نکرده باشید. اولا، مطمئن شوید که محتوای تان را در چندین پلتفرم منتشر می کنید. علاوه بر این لینک وبلاگ تان را در تمامی حساب های کاربری تان قرار داده تا مطمئن شوید یکی از اولین چیزهایی که بیننده صفحه تان به آن برمی خورد، وبلاگ تان است. علاوه بر این باید محتواهای قدیمی و محبوب خود را ویرایش کرده و ارتقا دهید تا از این طریق، دنبال کنندگان جدیدتان شاهد بهترین محتوای ممکن باشند. توییتر و فیس بوک این امکان را فراهم می کنند که محبوب ترین پست های تان را در بالای پروفایل خود پین کرده و اولین چیزی باشند که مردم می بینند.

به محض انتشار محتوای جدیدتان آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و محتوای جدید برندتان را بارها نشر دهید. همچنین می توانید از ابزارهایی همچون CoSchedule استفاده کرده تا نحوه کارکرد پست های تان را بررسی کنید. فراموش نکنید که از مخاطبان خود به خاطر اشتراک گذاری مطالب تان تشکر کنید.

از تکنیک هدف گیری دوباره استفاده کنید

بنا به گزارش CrazyEgg با استفاده از تکنیک هدف گیری می توانید دوباره به 84درصد از بازدیدکنندگان وب سایت تان دسترسی پیدا کنید. هدف گیری دوباره ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت تان را برای بازگشت به آن و بررسی سایر محتواها تشویق و جلب کنید.

هدف گیری دوباره شامل نصب یک پیکسل روی وب سایت تان است؛ این پیکسل به شما این امکان را می دهد تا بازدیدکنندگان قبلی تان را دنبال کرده و آگهی های وب سایت تان را به آنها نشان دهید.

مطلب مرتبط: 5دلیل برای به روز رسانی محتوا

برای مثال، اگر از صفحه کاری پینترست خود دیدن کنید، با یک آگهی به فیس بوک برگردانده می شوید.

این تاکتیک هزینه پایینی دارد و راه موثری برای ارتقای مهم ترین محتوای تان است. حال فرقی نمی کند که این محتوا آخرین پست وبلاگی تان باشد و یا هر چیز دیگری. هدف گیری دوباره به شما امکان را می دهد که حتی بعد از اینکه بازدیدکنندگان وب سایت تان را ترک می کنند، آنها را دنبال کنید و محتوای خود را به آنها نشان دهید. در حقیقت هدف گیری دوباره، ابزار قدرتمندی برای بالا بردن آمار خوانش محتوا است.

هرچه وقت بیشتری را صرف ویرایش و ارتقای پست های وبلاگی خود کنید، نتایج بهتری به دست می آورید. این تاکتیک های ارتقای محتوا، مسلما ترافیک وب سایت تان را بالا می برند.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7IjgKMif
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه