یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

اجرای ایده های تازه در استارت آپ ها همیشه همراه با برخی اعتراض ها از سوی اعضای اصلی یا حتی ترس از شکست های ناگوار است. این امر اغلب اوقات برای کارآفرینان مشکلی بزرگ محسوب شده و حتی آنها را از اجرای ایده هایی که نسبت به موفقیت شان مطمئن هستند نیز منصرف خواهد کرد. به همین خاطر پیدا کردن راهکارهایی برای اجرای ایده های تازه در عرصه کسب و کار امری ضروری محسوب می شود. شما با چنین کاری امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را پیدا کرده و موقعیت تان در بازار به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد شد. 

هدف ما در ادامه این مقاله بررسی برخی از مهمترین نکات در راستای اجرای ایده های تازه در استارت آپ هاست. اگر شما هم برای اجرای ایده های تان در عمل با مشکلات زیادی رو به رو هستید، نکات مورد بحث در این مقاله کمک شایانی به شما و کسب و کارتان خواهد کرد. 

چطور ایده های تازه در استارت آپ تان را پیگیری کنید؟

توجه به سوالات محوری

شما برای موفقیت در زمینه اجرای ایده های تازه اول از همه باید به برخی از سوالات کلیدی در این راستا پاسخ دهید. این امر نکته بسیار مهمی در دنیای کسب و کار محسوب می شود. گاهی اوقات برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکلات بسیار زیادی را تجربه می کنند. این امر به دلیل بی توجهی به سطح نیاز برندشان به ایده های تازه است. مهمترین سوالی که شما در این میان باید بدان توجه کنید، ارزش اضافه ای است که ایده تازه تان برای مشتریان به همراه خواهد داشت. این نکته اهمیت بسیار زیادی برای برندها داشته و به شما فرصت خوبی به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می دهد. 

مطلب مرتبط: چالش ها و راهکارهای تنوع بخشی به فرهنگ استارت آپ ها

در بخش بعدی شما باید نسبت به پاسخگویی به یک سوال دیگر نیز اقدام کنید. سوال مهم در این میان مربوط به مزیت ایده موردنظر با نحوه فعالیت فعلی برندتان است. به عبارت بهتر، ایده موردنظر شما چه مزیتی برای مشتریان به همراه خواهد داشت و چطور برندتان را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد؟

اگر شما برای دو سوال فوق پاسخ مناسبی دارید، فعالیت در زمینه ایده مورد نظر ضرورت خواهد داشت. با این حال اگر پاسخ تان برای موارد فوق روشن نیست، نباید چندان به ایده تازه تان امیدوار باشید. 

شکایت های مشتریان

گاهی اوقات یک استارت آپ به طور مداوم با شکایت ها و نارضایتی های مشتریان رو به رو است. در این صورت استفاده از ایده های تازه نه تنها امری مهم بلکه ضروری خواهد بود. چنین امری به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرد و شانس تان در عمل را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. گاهی اوقات شما در این زمینه باید هرچه زودتر مشکلات برندتان را رفع کنید، در غیر این صورت شاید توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان در بازار به شدت کاهش پیدا کند. 

امروزه برخی از برندها و استارت آپ ها در پی بی توجهی به شکایت های مشتریان خیلی زود از فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان حذف می شوند. بنابراین شما با اجرای فوری ایده های تازه به هنگام اعتراض مشتریان شانس بسیار بهتری برای بهبود وضعیت برندتان خواهید داشت. 

توجه به پیش نیازها

هر ایده تازه ای برای اجرای درست نیاز به برخی از پیش نیازها دارد. اگر شما به این مورد توجه نشان ندهید، در میانه راه دیگر توانایی تاثیرگذاری بر روی مشتریان را نخواهید داشت. چنین امری شانس شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و موقعیت تان را نیز به شدت نامتعادل خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: استارت آپ (Startup) چیست؟

ایده های تازه به طور معمول اگر تغییرات اساسی در وضعیت برندها صورت دهند، پیش نیازهای فراوانی مثل بودجه مناسب و اطلاع رسانی دقیق به مخاطب هدف خواهند داشت. درست به همین دلیل شما باید از همان لحظه نخست وسعت و تاثیرات مربوط به ایده تان را در ذهن داشته باشید، در غیر این صورت هرگز موفقیتی در زمینه تاثیرگذاری بر روی مشتریان و بهینه سازی وضعیت تان تجربه نخواهید کرد. اغلب اوقات برنامه ریزی برای پیش نیازهای مربوط به اجرای ایده ها باید قبل از اجرای شان صورت گیرد. 

منبع : entrepreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8WiDllpV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه