یکشنبه, ۶ آذر(۹) ۱۴۰۱ / Sun, 27 Nov(11) 2022 /
           
فرصت امروز

همه گیری کرونا تغییرات بسیار زیادی در دنیای کسب و کار به همراه داشته است. در این میان شاید روند فعالیت برندها بیش از هر نکته دیگری در کانون توجه قرار گرفته است. زمانی تمام برندها به صورت حضوری با کارمندان شان تعامل داشته و تمام فعالیت های یک برند به طور حضوری با مشارکت تمام اعضا پیش می رفت. با این حال همه گیری کرونا تمام شرایط را در این میان تغییر داد. امروزه کمتر برندی دیگر به فعالیت حضوری کارمندان به صورت بی چون و چرا پایبند است. در عوض بسیاری از کسب و کارها به دنبال روش های تازه تر برای مدیریت کسب و کار هستند. دورکاری در این میان یگ گزینه بسیار خوب و بی عیب برای مدیریت کسب و کار، حتی در سخت ترین شرایط ممکن، محسوب می شود. یکی از نکات مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای کسب و کار و بهینه سازی وضعیت فعالیت برندهاست. دورکاری حتی در شرایطی مثل همه گیری به برندها امکان ادامه کار می دهد.

بی شک دورکاری شیوه ای تازه در دنیای کسب و کار نیست، اما به دلیل اینکه شمار اندکی از برندها در عمل از آن استفاده کرده اند، تازگی زیادی برای کارآفرینان به همراه دارد. این امر باید همیشه مد نظر شما قرار گرفته و تلاش تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان را ساماندهی کند، در غیر این صورت شاید شما هرگز توانایی بهینه سازی روند کاری تان با دورکاری را نداشته باشید. 

حفظ تعامل و کیفیت کاری کارمندان در روند دورکاری

یکی از مشکلاتی که بسیاری از تیم های کاری در پی استفاده از دورکاری با آن مواجه می شوند، بحث مربوط به مدیریت تعامل و همکاری میان اعضاست. وقتی اعضای یک تیم در فاصله بسیار دور از هم و به طور آنلاین فعالیت دارند، هماهنگی میان آنها بدل به امری بی نهایت سخت می شود. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید تمام توانایی تان را اختصاص داده و از هیچ نکته ای نیز نگرانی به خرج ندهید. 

مطلب مرتبط: دورکاری (Remote Work) در دنیای کسب و کار: راهنمایی کامل برای کارآفرینان

فعالیت در قالب دورکاری می تواند برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد. درست به همین دلیل شما باید همیشه به کارمندان تان نسبت به فعالیت مناسب در این راستا اطمینان دهید. استفاده از روش های کاربردی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در میان کارمندان شرکت و همچنین تلاش برای تاثیرگذاری بر روی آنها به شیوه ای حرفه ای امر مهمی محسوب می شود. هدف اصلی در این مقاله نیز دقیقا همین نکته است. اگر شما به طور مداوم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان با مشکلات زیادی رو به رو هستید، می توانید از نکات مورد بحث در این مقاله برای بهینه سازی روند کاری تان نهایت استفاده را ببرید. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و امکان ادامه روند رو به رشد برندتان را نیز به همراه خواهد داشت. 

یادتان باشد دورکاری همیشه روشی مناسب برای برندها محسوب می شود، اما به شرط اینکه شما توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داشته باشید، در غیر این صورت شما با کمبود مهارت های ارتباطی یا حتی مدیریتی توانایی لازم برای درخشش در بازار را از دست خواهید داد. هدف ما در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن است. این امر به شما برای بهینه سازی روند فعالیت تان در بازار کمک کرده و شانس تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد ارزیابی دقیق قرار خواهیم داد. 

تعامل کارمندان در دوران دورکاری

تعامل میان اعضای یک شرکت به شناخت آنها از هم بستگی دارد. بسیاری از کارمندان با سال ها تجربه همکاری با هم ارتباطات خوبی پیدا کرده و توانایی همکاری در کوتاه ترین زمان ممکن را پیدا می کنند. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس شما را نیز بهینه سازی خواهد کرد. یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه نیاز به استفاده از روش های تاثیرگذار دارید. البته این امر در روند دورکاری باید ابتدا در مورد کارمندان صورت گیرد. 

بسیاری از برندها بدون اینکه به شرایط منحصر به فرد کارمندان شان در روند دورکاری فکر کنند، به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان هستند. این امر نتایج بسیار ناگواری برای برند شما به همراه داشته و توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی وضعیت برندتان از طریق دورکاری هستید، باید ابتدا فکری به حال تعامل میان کارمندان دورکار با هم نمایید.

امروزه در دنیای کسب و کار امکان فعالیت یکطرفه از سوی برندها وجود ندارد. این امر می تواند مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کرده و حتی شانس شان در بازار را نیز به طور چشمگیری کاهش دهد. به طور مشابه، در فعالیت درون شرکتی نیز کارمندان بدون توجه به فعالیت یکدیگر امکان کسب موفقیت ندارند. درست به همین دلیل شما باید همیشه به فکر همکاری نزدیک میان کارمندان تان باشید. وقتی فعالیت یک برند به طور کاملا حضوری دنبال می شود، مدیریت دورکاری امر ساده ای خواهد بود. در این شرایط بسیاری از کارآفرینان امکان تاثیرگذاری مستقیم بر روی مخاطب هدف را داشته و برخی دیگر نیز برای بهینه سازی روابط میان اعضای شرکت جلسات حضوری متعدد برگزار می کنند. این شرایط در روند دورکاری کمتر به چشم می خورد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، باید فکری به حال تعامل بهینه کارمندان در روند همکاری شان با هم کنید. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و توانایی تان در بازار را نیز توسعه دهد. 

بسیاری از برندها در دنیای امروز شرایط فعالیت بسیار متفاوتی دارند. این امر به آنها برای استفاده از دورکاری کمک کرده و امکان تعامل با مشتریان حتی در سخت ترین شرایط ممکن را نیز فراهم می سازد. یادتان باشد شما برای استفاده از روند دورکاری باید اندکی آمادگی در میان کارمندان ایجاد کنید، در غیر این صورت شاید خیلی زود همه از برند مورد نظر خسته شده و موج انتقادات نسبت به شما شروع شود. این امر می تواند در مدت زمانی کوتاه اعتبار و حتی شانس موفقیت برندتان در بازار را از بین ببرد. 

مطلب مرتبط: راهکارهای تعامل با کارمندان در فرآیند دورکاری

اغلب اوقات پرس و جوی مستقیم از کارمندان یکی از شیوه های مناسب برای بررسی وضعیت شان در روند دورکاری محسوب می شود. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و شانس تان در بازار را نیز به طور چشمگیری توسعه می دهد. درست به همین دلیل شما باید به طور مداوم فعالیت تان در این میان را بهینه سازی کرده و مدیریت آن را در دستور کار قرار دهید. این امر می تواند یک روند دورکاری بسیار ایده آل برای برند شما به همراه داشته باشد. 

بدون شک پرس و جو از کارمندان در روند دورکاری امر مناسبی محسوب می شود. با این حال شما نمی توانید تمام فعالیت های تان در بازار را موکول به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از نظرخواهی از کارمندان و بهینه سازی روش کاری تان براساس آن کنید. گاهی اوقات در بازار شما نیاز به عملکرد بهتری دارید. این امر می تواند با کاربست برخی از شیوه های حرفه ای شروع شده و موقعیت تان در بازار را به طور چشمگیری توسعه دهد. درست به همین دلیل در بخش کنونی ما به دنبال برخی از بهترین ایده ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای خواهیم رفت. همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید ابتدا از بهینه سازی وضعیت کاری اعضای شرکت شروع شود. به همین خاطر در این بخش ما برخی از بهترین ایده ها برای بهبود تعامل کارمندان با یکدیگر و همچنین مشتریان در طول دوران دورکاری را مرور خواهیم کرد. 

توجه به وضعیت سلامت کارمندان

سلامت افراد در طول دوران کاری اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر می تواند برای بسیاری از برندها یک ایده عالی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باشد. در این صورت شما باید هر طور شده شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را توسعه داده و وضعیت تان در این میان را بهبود بخشید، در غیر این صورت شاید هرگز شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان پیدا نکرده و وضعیت تان در بازار نیز روز به روز بدتر از هر زمان دیگری شود. یک برند فقط در صورتی امکان موفقیت در بازار را خواهد داشت که کارمندان سرحال و شادابی داشته باشد، در غیر این صورت هیچ موفقیتی در انتظار تیم شما نخواهد بود. 

بررسی وضعیت سلامت کارمندان وقتی در شرکت حضور دارند، امری ساده خواهد بود. امروزه بسیاری از برندها به دلیل دورکاری در عمل شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان به طور حرفه ای ندارند. این امر می تواند برای شما به طور قابل ملاحظه ای پرهزینه بوده و شانس تان در این میان را نیز توسعه دهد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف باید راهکاری متفاوت برای ارزیابی سلامت اعضای شرکت دورکار پیدا کنید. این امر فراتر از نظرسنجی های مختلف بوده و باید توجه شما به این مسئله را به طور دقیق نشان دهد، در غیر این صورت شاید خیلی زود انگیزه کارمندان برای همکاری با برند شما کاهش پیدا کرده و در مقیاس طولانی مدت بدل به یک برند کلیشه ای شوید. 

بی شک اندازه گیری میزان سلامت روحی و جسمی اعضای شرکت امر دشواری خواهد بود. این نکته وقتی با کارمندان دورکار تعامل داشته باشید، به شدت دشوارتر نیز می شود. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن هستید، باید همیشه کارتان را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت توسعه برندتان را پیدا نکنید. وقتی از انجام کار به بهترین شکل ممکن صحبت می کنیم، همیشه منظورمان صرف هزینه بالاتر نیست. گاهی اوقات شما می توانید با استفاده از برخی توصیه ها و روش های ساده به کارمندان تان برای تقویت روحیه شان کمک کنید. این امر نه تنها هزینه زیادی برای برند شما به همراه ندارد، بلکه فرصت بهینه سازی شانس تان برای تعامل با مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت. یادتان باشد در دنیای امروز کارمندان با سلامت روحی و جسمی بالا به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهند کرد. درست به همین دلیل شما باید کارتان در این میان را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید. در غیر این صورت شاید هرگز فرصت بهینه سازی فعالیت تان را پیدا نکنید. 

مطلب مرتبط: شیوه های توسعه فرهنگ دورکاری در شرکت

برگزاری جلسات آنلاین

حفظ تعامل و کیفیت کاری کارمندان در روند دورکاری

جلسات میان تیم های کاری نقش مهمی در بهبود روحیه آنها دارد. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهد داد. درست به همین دلیل در دنیای امروز باید برخی از روش های فعالیت تان را بهینه سازی کرده و روش های تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به خوبی دنبال کنید. اگر شما در روند دورکاری هیچ توجهی به میزان تعامل کارمندان تان با هم و سطح روابط شان با تیم مدیریتی نداشته باشید، کیفیت کاری و پیشرفت تمام پروژه ها سقوط خواهد کرد. درست به همین دلیل در چنین شرایطی اغلب مدیران اقدام به برگزاری جلسات آنلاین میان اعضای شرکت می کنند. این جلسات امکان صرف نظر از بعد مسافت را فراهم کرده و شانس بسیار خوبی به شما و دیگر کارآفرینان می دهد. 

یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط ویژه و خاصی دارند. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای امروز کسب و کار هستید، باید شرایط تان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. این امر به شما برای بهینه سازی وضعیت تان در دنیای کسب و کار کمک شایانی خواهد کرد. 

جلسات آنلاین در دنیای کسب و کار به طور معمول هزینه زیادی برای برندها به همراه ندارد. شما می توانید این جلسات را به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از نرم افزار زوم یا دیگر پلتفرم های در دسترس به طور رایگان برگزار کنید. به این ترتیب سطح ارتباط و تعامل میان اعضای شرکت تان به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به بهترین شکل ممکن هستید، باید همیشه کارتان در این میان را به طور حرفه ای و با جلسات منظم دنبال کنید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک ویژه ای خواهد کرد. یادتان باشد در دنیای امروز بسیاری از برندها برای بهینه سازی کارشان نیاز به همفکری دارند. جلسات آنلاین در تیم های دورکار به شما فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را می دهد. درست به همین دلیل اگر شما تا به حال به فکر تشکیل چنین جلساتی نبوده ‎اید، باید همین امروز روش کارتان را به طور چشمگیری تغییر دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت بهینه سازی فعالیت تان را پیدا نکنید. 

شنیدن صدای کارمندان 

وقتی یک ایده تازه در دنیای کسب و کار اجرا می شود، همیشه مشکلاتی در این میان وجود دارد. این امر به شما برای بهینه سازی روند کارتان در صورت دریافت بازخورد فعالیت کاری تان کمک می کند. شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه روند کارتان را با استفاده از ایده ها و توصیه های مناسب تقویت کنید. این امر می تواند شما را در موقعیت بسیار خوبی از نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار دهد. در این صورت شانس تان در بازار نیز به مراتب بهتر می شود. 

یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در بازارهای امروزی نیاز به استفاده از شرایط بسیار متنوعی دارید. این امر می تواند شامل بررسی اعتراضات اعضای شرکت به روند فعالیت شما و همچنین کاستی ‎ها در روند دورکاری شود. نکته مهم اینکه شما باید همه اعتراض ها را به بهترین شکل ممکن شنیده و در تلاش برای اثرگذاری بر روی کارمندان با رفع مشکلات مورد نظر باشید. این امر شما را به بهترین شکل ممکن در کانون توجه مخاطب هدف قرار خواهد داد. 

بسیاری از کارآفرینان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف روند کاری بسیار عجیبی را طی می کنند. این امر می تواند شامل استفاده از برخی حدس و گمان ها شود. نکته اساسی در این میان تلاش برای پرهیز از روند مورد نظر با استفاده از نظرات مستقیم کارمندان است. این امر شما را بدل به یک مدیر حرفه ای و محبوب در میان کارمندان خواهد کرد. یادتان باشد شما برای گردآوری نظرات کارمندان باشد همیشه در دسترس آنها باشید، در غیر این صورت شاید فرصت بسیار کمی برای تاثیرگذاری بر روی آنها به شیوه ای حرفه ای پیدا کنید. این امر می تواند شما را به طور قابل ملاحظه ای در شرایط دشواری قرار دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید همیشه در دسترس کارمندان تان باشید تا از طریق بازخوردهای آنها توانایی بهینه سازی عملکرد برند را پیدا کنید. این امر نه تنها در مورد دورکاری، بلکه به طور نسبی در تمام حوزه‎ ها کاربرد دارد. به همین دلیل شما باید همیشه بهترین عملکرد را از خودتان نشان دهید، در غیر این صورت شاید هرگز شانسی برای بهینه سازی روند کاری تان پیدا نکنید. 

مطلب مرتبط: چالش حمایت از کارمندان در فرآیند دورکاری

فراهم ‎سازی ابزارهای مناسب

اعضای شرکت شما باید همیشه به بهترین ابزارهای ممکن دسترسی داشته باشند. این امر در مورد فرآیند دورکاری اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، می توانید از روش های مناسب برای بهینه سازی همکاری تان استفاده کنید. 

وقتی صحبت از فراهم‎ سازی ابزارهای مناسب می شود، باید همیشه به توزیع درست آنها توجه داشته باشید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف کمک می کند. کارمندان شما در صورتی که دسترسی خوبی به ابزاراهای کاربردی داشته باشند، حتی در خانه نیز احساس حضور در شرکت را خواهند کرد. این امر می تواند کیفیت کاری آنها را به طور چشمگیری توسعه داده و موجب موفقیت‎ تان در بازار شود. بسیاری از برندها در دنیای امروز برای بهینه سازی روند کاری شان دردسرهای زیادی را متحمل می شوند. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید تهیه ابزارهای مورد نیاز را با همکاری مستقیم کارمندان دنبال کنید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهینه سازی روند کاری تان نداشته باشید. 

منبع : businessblogshub
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hvb14XF4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه