سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی و تبلیغات برای تمام برندها اهمیت دارد. تغییرات اساسی در زمینه بازاریابی براساس رویدادهای متوالی و در بازه های زمانی طولانی روی می دهد. این امر در طول چند دهه اخیر به خوبی قابل مشاهده است. نکته عجیب در این میان تغییرات سریع عرصه بازاریابی با ظهور ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن است. کرونا بسیاری از معادلات در عرصه بازاریابی را برهم زد. این امر مشکلات زیادی برای برندها و همچنین کسب و کارها ایجاد کرد. هنوز از زمان پایان یافتن کابوس کرونا زمان دقیقی در دسترس نیست بنابراین بازاریاب ها باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشند. 

وضعیت بازاریابی دیجیتال در طول سال های اخیر همراه با ثبات نسبی بود. با این حال این حوزه نیز در واکنش به بحران کرونا دستخوش تغییرات گسترده‎ ای شده است. برندها و بازاریاب ها دیگر توانایی فعالیت سنتی در عرصه بازاریابی دیجیتال را ندارند. هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی برخی از نکات مهم در زمینه تغییرات بازاریابی دیجیتال است. این امر با هدف کمک به بازاریاب ها برای فعالیت بهتر در سال 2021 صورت خواهد گرفت. 

تغییرات بازاریابی دیجیتال در سال 2021

تغییرات سریع رفتار مشتریان در دوران پساکرونا

پس از پایان بحران کرونا امیدهای مربوط به ثبات عرصه بازاریابی رنگ خواهد باخت. رفتار مشتریان در طول دوران پساکرونا دیگر هیچ شباهتی به دوران قبل ندارد بنابراین برندها باید آماده پیش بینی و انطباق با تغییرات سریع در این حوزه باشند. رفتار مشتریان در تعامل با رویدادهای ناگهانی عصر کرونا به شدت پیش بینی ناپذیر شده است. اگر این ویژگی رفتاری در میان مشتریان ثابت بماند، کار بازاریاب ها به شدت دشوار خواهد شد. این امر نیاز به ارزیابی داده‎ های معتبر برای بازاریابی دیجیتال بهتر را افزایش خواهد داد. 

ضرورت جهت‎ گیری دیجیتال کسب و کارها

سال 2021 همراه با موج شدید مهاجرت کسب و کارها به عرصه دیجیتال خواهد بود. نشانه ‎هایی از این تغییر در میان خرده فروشی ها قابل مشاهده است. صنعت مورد بحث در طول دوران کرونا ضررهای بسیار زیادی را متحمل شد. با این حساب حضور در عرصه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال نیز از سوی کسب و کارها رونق خواهد گرفت. اگر برندها به این نکته توجه لازم را نداشته باشند، در عمل با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد. این امر ناشی از تمایل روزافزون مشتریان برای بهره‎ مندی از خدمات دیجیتال مشتریان است. آمادگی برای عادت ‎های تازه مشتریان همیشه مهم است بنابراین فقدان برنامه مناسب برای بازاریابی دیجیتال از سوی برندهای ناآشنا با این حوزه مهمترین تهدید پیش روی آنها خواهد بود. 

مطلب مرتبط: پیش بینی های بازاریابی دیجیتال برای سال 2021

ضرورت توجه برندها به مسئولیت های اجتماعی شان

بسیاری از برندها در کمپین های بازاریابی از مسئولیت و تعهدپذیری اجتماعی صحبت می‎ کنند. این امر در طول سال های اخیر بدل به حوزه ‎ای مهم برای تاثیرگذاری مشتریان شده است. شمار بالایی از برندها در طول یک سال اخیر به طور مداوم نسبت به تعهدات اجتماعی شان بی ‎توجهی کرده‎ اند. این امر موجب بدبینی فزاینده مشتریان به کمپین های بازاریابی شده است. اگر برندها در تلاش برای تغییر این وضعیت هستند، باید بار دیگر به تعهدات ‎شان در زمینه بازاریابی بازگردند. فقط در این صورت شانس کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان در سال 2021 را خواهند داشت. در غیر این صورت مورد بی ‎توجهی مداوم مشتریان قرار خواهند گرفت. 

منبع : smartbrief
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/D8RcPFAK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
آنبوردینگ (Onboarding) نیروی کار تازه در شرکت شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d