دوشنبه, ۲۳ فروردین(۱) ۱۴۰۰ / Mon, 12 Apr(4) 2021 /
           
فرصت امروز

مک دونالد در تازه ترین اقدامش برای جلب نظر مشتریان در بازارهای مختلف نسبت به رونمایی از ساندویچ سوخاری ویژه مرغ اش اقدام کرده است. این منوی تازه با هدف تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر روی مشتریان صورت گرفته است. بسیاری از رستوران ها در طول یک سال گذشته شرایط مالی بسیار دشواری را سپری کرده اند. این امر برای مک دونالد همراه با ورود کی اف سی به بازارهای تحت سیطره کسب و کار بود. رونمایی کی اف سی از ساندویچ ویژه مرغ در طول ماه های اخیر برای مدیران ارشد مک دونالد تهدید بزرگی محسوب می شود.

رقابت تازه مک دونالد و کی اف سی

اکنون مک دونالد دیگر منوی انحصاری و ویژه ای برای عرضه به مشتریان در بازارهای مختلف ندارد. اگر مدیران ارشد این برند نسبت به واکنش مناسب اقدام نمی کردند، به زودی برخی از بازارهای مهم شان را به کی اف سی واگذار می نمودند. رقابت میان کی اف سی و مک دونالد امر تازه‎ای نیست، با این حال رونمایی منوی تازه هر دو برند با فاصله زمانی اندک بیانگر دور تازه‎ای از رقابت میان این دو غول دنیای فست فود است. 

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/95B9mzcG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه