پنج شنبه, 27 شهریور 1399 - 12:12

درس های بازاریابی برای ادامه سال 2020

اینستاگرام از زمان شروع به فعالیت در سال 2010 تا به امروز تغییرات بسیار زیادی را ایجاد کرده است. دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی با ظهور اینستاگرام معنای خاصی یافته است. همین امر در طول سال ‎های اخیر با آپدیت ‎های مداوم این پلتفرم موجب تحول صنعت تبلیغات دیجیتال شده است. امروزه تمام برندها در اینستاگرام مشغول طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی هستند. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم زیرشاخه فیس ‎بوک در سال 2014 با کسب یک میلیارد کاربر فعال رکوردی بی ‎نظیر از خود برجای گذاشت. این رکورد سریع ‎ترین میزان رشد یک شبکه اجتماعی محسوب می ‎شود. بازاریابی در اینستاگرام به موازات افزایش تعداد کاربران این پلتفرم رو به افزایش گذاشته است. همین امر در طول سال‎ های اخیر صحبت از رقابت شدید برای بازاریابی و تبلیغات آنلاین را پیش کشیده است.

بسیاری از شبکه ‎های اجتماعی توانایی جلب نظر مخاطب هدف به تبلیغات مختلف را ندارند. این امر در مورد اینستاگرام به طور کاملا برعکس صحت دارد. امروزه کاربران اینستاگرام تمایل بالایی برای تعامل با برندها در این پلتفرم دارند. نکته جالب اینکه برندهای مختلف بدون نیاز به پرداخت هزینه امکان بازاریابی را پیدا کرده ‎اند، با این حال اگر برندی تمایل به تبلیغات رسمی از طریق اینستاگرام داشته باشد، باید هزینه ‎ای مشخص براساس برنامه بازاریابی ‎اش پرداخت نماید.

اشتباهات بازاریابی دردسرساز اینستاگرام

برندهای بزرگ و کوچک زیادی در عرصه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارند. نگاهی به اینستاگرام و تعداد اکانت ‎های تجاری به خوبی این نکته را بیان می‎ کند. مهمترین عامل در زمینه بازاریابی موفق مشاهده کمپین‎ های تاثیرگذار و شکست خورده به صورت همزمان است. برخی از برندها به شکست‎ های مهم در زمینه بازاریابی توجهی ندارند. همین امر موجب تکرار شکست‎ های بازاریابی در میان برندها به صورت مداوم می‎ شود. اگرچه برخی از برندهای بزرگ در اینستاگرام دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران هستند، اما این امر به معنای حاشیه امن آنها نیست. هر برندی در اینستاگرام امکان مواجهه با شکست را دارد. اگر شما نسبت به این نکته توجه کافی نداشته باشید، در نهایت سرنوشتی بهتر از اتلاف بودجه و مواجهه با بدهی ‎های کلان نخواهید یافت.

مطلب مرتبط: 5 اشتباه بازاریابی و تبلیغاتی در اینستاگرام

هدف اصلی اغلب برندها در بازاریابی اینستاگرامی جلب نظر کاربران به محتوای تبلیغاتی‎ شان است. پرهیز از اشتباهات دردسرساز در این فضا دارای اهمیت بالایی است. شاید در نگاه نخست اشتباهات بازاریابی دارای ماهیت کاملا مشخصی باشد، اما در عمل توجه به آنها دشوار خواهد بود. در ادامه مقاله کنونی برخی از مهمترین تکنیک‎ ها و توصیه‎ ها برای پرهیز از اشتباهات رایج بازاریابی در اینستاگرام مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شما امکان آگاهی از برخی نکات اساسی در این زمینه را نیز در طول مطالعه دقیق تکنیک‎ ها خواهید داشت.

عدم اختصاص زمان مناسب برای طراحی استراتژی بازاریابی

اینستاگرام فضایی مناسب برای برندها به منظور بیان داستان ‎شان ایجاد کرده است. بارگذاری انواع محتوای بصری در این پلتفرم جذابیت خاص خود را دارد. پیش از اینستاگرام یک پلتفرم اختصاصی برای محتوای بصری براساس کاربری گوشی‎ های هوشمند طراحی نشده بود. امروزه بسیاری از پلتفرم ‎ها نظیر تیک تاک در عمل نسخه‎ های ارتقا یافته اینستاگرام محسوب می ‎شود. اگر برندها به دنبال موفقیت در اینستاگرام هستند، باید به خوبی از فرصت در دسترس ‎شان برای بیان داستانی جذاب استفاده نمایند.

امروزه فضای کلی بازاریابی و تبلیغات با بیان داستان ‎های جذاب پیوند خورده است. دیگر دوره تبلیغات گسترده با حضور ستاره‎ های صنعت سینما و حوزه ورزش به پایان رسیده است. اکنون بیان داستانی جذاب پیرامون برند بیشترین اهمیت برای مخاطب هدف را خواهد داشت. بدون تردید بیان داستان‎ های جذاب برای مخاطب هدف بدون برنامه‎ ریزی و استفاده از استراتژی مناسب امکان ‎پذیر نیست. با این حساب برندها پیش از اجرای کمپین بازاریابی باید برنامه ‎ای دقیق در دسترس داشته باشند.

کاربران اینستاگرام در طول روز شاهد تعداد بالایی از محتوای بازاریابی هستند. این امر در بلندمدت تاثیر منفی بر روی نظر آنها در مورد محتوای بازاریابی دارد. بنابراین برندها باید بیشترین تلاش برای ارائه محتوای بازاریابی متفاوت را به کار بندند. در غیر این صورت جایگاهی در میان برندهای محبوب کاربران نخواهند داشت. طراحی استراتژی بازاریابی برای هر برند با توجه به ماهیت کسب و کار و نیازهای جاری ‎اش صورت می گیرد. متاسفانه هیچ فرمول یگانه ‎ای برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف وجود ندارد بنابراین شما باید مسیر قابل توجهی از فرآیند طراحی استراتژی را به تنهایی طی نمایید.

برخی از برندها در زمینه طراحی استراتژی بازاریابی فاقد هرگونه برنامه قابل توجهی هستند. این امر موجب طراحی کمپین ‎های بازاریابی بدون ارتباط معنادار با هم می‎ شود. نتیجه نهایی نیز ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد بود. اینستاگرام یک پلتفرم مشهور در زمینه بازاریابی است، اما طراحی استراتژی بازاریابی در آن تفاوت چندانی با دیگر پلتفرم ‎ها ندارد. برخی از برندها به دلیل تعداد بالای کاربران در اینستاگرام هرگونه طراحی برنامه و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را بی ‎نتیجه ارزیابی می ‎کنند بنابراین در بلندمدت توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف، حتی در صورت جذابیت هر کدام از کمپین‎ ها، از دست خواهند داد.

طراحی استراتژی بازاریابی براساس نیازهای برندها و اهداف‎ شان صورت می ‎گیرد. بهترین راهکار در این میان ارزیابی اهداف بازاریابی برند است. اگر یک برند در تلاش برای جلب نظر مشتریان برای خرید محصولاتش است، باید تولید محتوای ویدئویی در مورد نحوه کار با محصولاتش را مدنظر قرار دهد. این امر امکان تاثیرگذاری قابل توجه بر روی مخاطب هدف را به همراه دارد. همچنین طراحی ویدئوهای سریالی در قالب مجموعه‎ های آموزشی نیز ایده جذابی خواهد بود. این امر نیازهای فوری کاربران را مدنظر قرار می‎ دهد بنابراین نتیجه بسیار بهتری در مقایسه با دیگر محتواها دارد.

امروزه برندهای بزرگ به راحتی توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را دارند. این امر به دلیل رعایت طولانی مدت اصول طراحی استراتژی بازاریابی است. اگر شما نیز علاقه‎ مند به فعالیت در این حوزه هستید، امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با ارزیابی عملکرد برندهای بزرگ را خواهید داشت. مهمترین نکته در این میان انتخاب برندهای بزرگ با حوزه فعالیت مشابه با برندتان است. در غیر این صورت امکان استفاده مناسب از برنامه آنها را نخواهید داشت.

تمرکز بر روی کیفیت محتوا به جای تعامل با مشتریان

کیفیت بالای محتوای بازاریابی همیشه در زمینه جلب نظر مخاطب هدف تاثیرگذار است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری موقعیت ‎های خلق محتوای جذابی در اختیار مخاطب هدف قرار می ‎دهد. امروزه اغلب بازاریاب ‎ها در تلاش برای تولید محتوای بازاریابی باکیفیت در این پلتفرم هستند. مهمترین نکته در این میان توجه به سایر نکات مهم در زمینه بازاریابی است. کلی هندریکسون، مسئول بخش بازاریابی موسسه HubSpot، در این مورد نظر جالبی دارد: «کیفیت کمپین بازاریابی امری بیشتر از تولید ویدئوهای جذاب است. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید در عمل با آنها تعامل داشته باشند. در غیر این صورت هیچ ‎کدام از محتوای آنها کاربردی نخواهد بود.»

وقتی بازاریاب ‎ها مشغول طراحی محتوای جذاب هستند، باید سطح تعامل با مخاطب هدف نیز مدنظر قرار گیرد. در غیر این صورت امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان به شدت کاهش خواهد یافت. امروزه انتظارات مشتریان از برندها به شدت کاهش یافته است. اگر شما در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید برنامه بازاریابی ‎تان نسبت به 10 یا حتی 5 سال قبل تفاوت ‎های معناداری داشته باشد. در غیر این صورت شما توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را نخواهید یافت.

پیش از طراحی محتوای بازاریابی باید لحظه‎ ای به میزان تاثیرگذاری محتوای موردنظر بر روی مخاطب هدف نیز فکر کرد. بسیاری از برندها این نکته مهم را مدنظر قرار نمی‎ دهند. اگر فقط کیفیت بالای محتوا مدنظر باشد، اغلب برندها باید توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب ‎شان را پیدا نمایند. نکته مهم در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف براساس افزایش سطح تعامل با آنهاست. همین امر موجب معرفی نمونه تبلیغات تعاملی و دارای ماهیت بازی و سرگرمی از سوی برخی از برندها شده است. نوع تازه تبلیغات بازاریابی تعامل مخاطب هدف در سطحی بالا را جلب می ‎کند.

مطلب مرتبط: اشتباهات بازاریابی برندها در اینستاگرام

مشتریان در شبکه ‎های اجتماعی تمایل بالایی برای خرید دارند. شاید این امر برای برخی از بازاریاب‎ های ناکام در زمینه فروش محصولات عجیب به نظر برسد. نکته مهم نیاز به جلب توجه و تعامل کاربران اینستاگرام برای موفقیت در زمینه فروش است بنابراین صرف تولید محتوای جذاب کارایی جالبی نخواهد داشت. تبدیل محتوای ساده بازاریابی به پیام تعاملی برای مخاطب هدف باید از همان ابتدا مدنظر برندها قرار گیرد. بسیاری از برندها پس از پایان فرآیند طراحی محتوا به دنبال افزودن کیفیت تعاملی به آن هستند. اگرچه این امر غیرممکن نیست، اما دشواری ‎های بسیار زیادی به همراه خواهد داشت.

برند تاکو بل در زمینه عملکرد مناسب برای جلب تعامل مخاطب هدف بهترین نمونه در اینستاگرام محسوب می ‎شود. اغلب مردم در سراسر دنیا با برند فست فود تاکو بل آشنایی دارند. این برند جذاب در مناسبت ‎های مختلف اقدام به جلب همکاری مخاطب هدف برای بازاریابی می ‎کند. یکی از نمونه‎ های جالب در این زمینه شامل بازنشر محتوای تولیدی کاربران است. به این ترتیب علاوه بر دسترسی به محتوای بازاریابی رایگان امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان نیز به شدت افزایش خواهد یافت.

گاهی اوقات بازاریابی با جلب تعامل مخاطب هدف کار چندان دشواری نیست. برندها باید پیش از ورود به عرصه بازاریابی اقدام به شناسایی دقیق این حوزه نمایند. اگر شما از همان ابتدای فرآیند بازاریابی با هدف جلب تعامل مخاطب هدف فعالیت نمایید، سرنوشت به مراتب بهتری در انتظارتان خواهد بود.

عدم آگاهی از تعداد مناسب پست در طول روز

مطالعه ‎ای از سوی موسسه یونیون متریکس در مورد تعداد مناسب انتشار محتوای بازاریابی در دهه گذشته بیانگر افزایش سطح تعامل کاربران با برندها در صورت انتشار روزانه بیش از یک پست است. این امر مورد توجه بسیاری از برندها برای موفقیت بازاریابی قرار گرفته است. نکته مهم در این میان ناتوانی بازاریاب‎ ها برای اعتماد کامل با چنین پژوهشی است. برخی از برندها در عمل امکان تولید روزانه چندین پست بازاریابی را ندارند. همچنین در صورت اجرای چنین طرحی اینستاگرام پر از محتوای بازاریابی خواهد شد. وقتی تعداد محتوای بازاریابی بسیار زیاد باشد، جلب توجه مخاطب هدف نیز بسیار دشوار خواهد شد.

تعیین تعداد پست ‎های مناسب در روز برای هر کسب و کار باید براساس سطح توانایی و نیاز آن صورت گیرد بنابراین شاید برخی از برندها با انتشار دو روز یک بار محتوا نیز امکان تعامل با مخاطب هدف را داشته باشند. مهمترین نکته در اینجا شناسایی هرچه سریع‎ تر نحوه بارگذاری محتوای بازاریابی از سوی برندهاست. بسیاری از کاربران علاقه ‎مند به برندها نسبت به این موضوع اعتراض دارند. بازاریاب ‎ها باید در مدت زمانی اندک نسبت به شناسایی شیوه‎ های بازاریابی مناسب و تعداد انتشار محتوا در روز اطلاعات کسب نمایند. در غیر این صورت ریزش تعداد کاربران امری طبیعی خواهد بود.

مشاهده نحوه واکنش کاربران به محتوای بازاریابی برند یکی از بهترین راهکارها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می ‎شود. بسیاری از برندها در این زمینه توجه کافی به رفتار مشتریان را ندارند. اگر میزان بازخورد کاربران به محتوای بازاریابی شما پایین است، باید به سرعت نسبت به تغییر شرایط اقدام نمایید. در غیر این صورت وضعیت بازاریابی شما روز به روز دشوارتر خواهد شد.

بدون تردید کسب و کارها در طول روز دارای دغدغه ‎های بسیار زیادی هستند. بنابراین شاید در عمل توانایی ارزیابی وضعیت بازخورد مشتریان را از دست بدهند. گام اساسی در این میان ایجاد تیم بازاریابی مستقل است. مدیریت امور بازاریابی با استفاده از مهارت کارمندان هرگز ایده مناسبی نیست. برندها برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرامی باید تیم‎ های حرفه ‎ای داشته باشند.

بهترین عملکرد در زمینه شناسایی تعداد پست‎ های مناسب برای بارگذاری در طول روز مربوط به برند مک کازمتیک است. این برند از سال 1984 در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. یکی از دغدغه‎ های همیشگی برندهای فعال در عرصه مد و زیبایی نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از طریق تبلیغات است. این برند در طول روز سه پست مختلف بارگذاری می ‎کند. یکی از پست ‎ها در قالب مطلبی با سه عکس است. در این پست یک محصول تازه با نحوه استفاده از آن معرفی می ‎شود. سایر محتواها در بخش استوری بارگذاری می‎ گردد. در این میان باید به انتشار هفتگی پادکست ویدئویی برند در بخش IGTV نیز توجه داشت. همین امر موجب شهرت بالای مک کازمتیک در اینستاگرام شده است. این برند در طول سال‎ های اخیر بدل به مرجعی معتبر برای مشتریان به منظور یادگیری نکات تازه و آشنایی با محصولات جدید شده است.

خرید فالوور یا تعامل از سوی برندها

خرید فالوور یا تعامل ایده جذابی برای برندها محسوب می ‎شود. بسیاری از برندها در طول دوران فعالیت‎ شان در اینستاگرام دست ‎کم یک بار اقدام به خرید فالوور کرده‎ اند. براساس گزارش موسسه HubSpot، شبکه‎ های اجتماعی برای مدت‎ ها با سایه سنگین کاربران فیک دست و پنجه نرم می ‎کردند. این امر در نهایت در سال 2018 با اتخاذ استراتژی‎ های سختگیرانه‎ تر از سوی اینستاگرام و دیگر پلتفرم ‎های اجتماعی تا حد زیادی کاهش پیدا کرد. نکته مهم در این میان ناتوانی شبکه‎ های اجتماعی برای توقف کامل جریان ایجاد اکانت های فیک است بنابراین هنوز هم خرید و فروش فالوور فیک در دستور کار برخی از برندها قرار دارد.

جهت‎گیری اینستاگرام برای کاهش اهمیت فالوورهای فیک هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد. این امر شامل حذف نمایش تعداد لایک هر پست و ترغیب کاربران برای گزارش سریع اکانت ‎های مشکوک است. اگر این استراتژی‎ ها تاثیرگذار واقع شوند، تا حد زیادی امکان پوشش نقطه ضعف ‎های برندها و صرف نظر از خرید فالوور را خواهند داشت.

خرید فالوور برای برخی از برندها نوعی جبران کم ‎توجهی مخاطب هدف است. وقتی برند شما توانایی جلب نظر مخاطب هدف را ندارد، معنای مستقیم آن نیاز به ایجاد تغییرات در حوزه بازاریابی است. برخی از برندها برای صرف نظر از این حوزه دست به هر کاری می ‎زنند. خرید فالوور و تعامل فیک نیز یکی از راهکارهای موردنظر است.

بهترین عملکرد در زمینه مقابله با جریان خرید فالوور فیک مربوط به برند نایک است. این برند حضور طولانی در شبکه‎ های اجتماعی دارد. مهمترین مسئله در مورد نایک عدم استفاده از فالوورهای فیک به هر قیمتی است بنابراین تمام کاربران نایک واقعی هستند. این امر تاثیر روانی بسیار مهمی بر روی مشتریان یک برند دارد. امروزه موسسه‎ های زیادی در زمینه راستی ‎آزمایی تعداد فالوورهای برندها فعالیت دارند. مشاهده تعداد فالوورهای فیک بالای برندها موجب سرخوردگی بسیاری از مشتریان می ‎شود. نایک در این میان با پرهیز از خرید فالوور اعتماد بالای مشتریان را به همراه دارد.

اگر شما نیز با مسئله خرید فالوور دست و پنجه نرم می‎ کنید، مشاهده عملکرد نایک ایده‎ های مناسبی برای پرهیز از این امر در اختیار شما قرار خواهد داد. نایک با بیش از 120 میلیون فالوور به خوبی لزوم خرید فالوور برای توسعه برند در اینستاگرام را به چالش کشیده است. اگر نایک توانایی انجام این ماموریت را داشته است، هیچ مانعی پیش روی سایر برندها نیست. سایر برندها نیز باید مدت زمان طولانی ‎تری برای کسب جایگاه‎ های برتر در شبکه‎ های اجتماعی را صرف نمایند. در غیر این صورت امکان جلب نظر مخاطب هدف را نخواهند داشت.

توجه به جذب مخاطب به جای حفظ آن

جلب نظر مخاطب هدف امر جذابی است. هدف اصلی اغلب کمپین‎ های بازاریابی جلب نظر مخاطب تازه برای برندهاست. ارزیابی بازاریاب‎ ها از چنین فرآیندی امکان افزایش تعداد فالوورهای برند و تعامل بهینه با دامنه وسیعی از مشتریان است. مهمترین مسئله در این میان عدم توجه به حفظ مخاطب هدف است. اگر شما به طور مداوم در تلاش برای افزایش دامنه فالوورهای برندتان باشید، در عمل هیچ برنامه ‎ای برای حفظ آنها نخواهید داشت. همین امر ضربه فراوانی به برندها می‎ زند.

بسیاری از برندها در زمینه بازاریابی در اینستاگرام با مقوله کاهش شدید و فوری تعداد فالوورها به رغم جلب نظر مخاطب جدید مواجه هستند. دلیل این امر فقدان برنامه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب فعلی برند است. تبدیل مخاطب فعلی برند به طرفدار وفادار امر ساده ‎ای نیست. شما باید برنامه مشخصی برای حفظ مشتریان برندتان داشته باشید. در غیر این صورت آنها پس از یک بار خرید دیگر به سراغ شما نخواهند آمد.

امروزه بیشترین سود برندها از مشتریان وفادارشان کسب می ‎شود. این امر باید مدنظر اغلب برندها قرار داشته باشد. اگر بازاریاب ‎ها به خوبی از این امر اطلاع داشته باشند، اغلب برنامه‎ های بازاریابی‎ شان برای حفظ مشتریان برند طراحی خواهد شد.

بهترین عملکرد در زمینه حفظ مشتریان مربوط به برند بارک باکس است. این برند در زمینه طراحی لوازم جانبی برای دارندگان سگ‎ های خانگی فعالیت دارد. یکی از نکات جالب در مورد عملکرد این برند مربوط به ارائه تخفیف‎ های گسترده به مشتریان وفادار است. همچنین در اینستاگرام به طور متوسط روزی یک محتوا با هدف حفظ مشتریان طراحی و بارگذاری می ‎شود. این امر موجب کاهش شدید تعداد ریزش مخاطب هدف بارک باکس شده است.

بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز به کارهای عجیب و غریب ندارند. نقطه ضعف تمام برندها عدم توجه کافی به مشتریان فعلی است. بنابراین در زمینه طراحی استراتژی بازاریابی باید به چنین نکته‎ ای توجه داشت. در غیر این صورت شما توانایی جلب نظر مخاطب هدف و تعامل نزدیک با وی را از دست خواهید داد. هرچه تعامل شما با مشتریان برندتان در شبکه ‎های اجتماعی بیشتر باشد، شاس بالاتری برای پرهیز از ریزش مشتریان خواهید داشت.

تمرکز صرف بر روی فروش محصولات

اینستاگرام یکی محیط مناسب برای فروش محصولات است. برندها نیز در زمینه طراحی کمپین‎ های بازاریابی به این نکته توجه ویژه‎ ای دارند. مهمترین مسئله در این میان توجه به سایر نکات مهم در زمینه فروش و بازاریابی است. اگر برند شما فقط به فروش بیشتر توجه داشته باشد، در نهایت با مشکلات فراوانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مواجه خواهد شد.

مطلب مرتبط: اشتباهات بازاریابی در شبکه های اجتماعی

برند Ben & Jerry’s در زمینه انتشار محتوای بازاریابی در اینستاگرام عملکرد مناسبی دارد. بازاریاب ‎های این برند فقط به دنبال فروش محصولات نیستند. در عوض بخش قابل توجهی از فعالیت این برند در راستای سرگرم ساختن مخاطب هدف است. این امر موجب تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف می‎ شود.

اگر برند شما در زمینه بازاریابی و تبلیغات فقط بر روی فروش بیشتر تمرکز دارد، باید نسبت به تغییر استراتژی ‎تان اقدام نمایید. امروزه فعالیت ‎هایی نظیر نظرخواهی از مشتریان، انتشار محتوای سرگرم‎ کننده و حتی مشاوره به مشتریان دارای اهمیت بالایی است بنابراین تمرکز صرف بر روی فروش بیشتر نتیجه مناسبی برای برندها به ارمغان نخواهد آورد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید