دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۱ / Mon, 16 May(5) 2022 /
           
فرصت امروز

جست و جوی آنلاین در طول دهه گذشته بارها و بارها خبرساز شده است. در این میان بسیاری از مردم برای پیدا کردن هرچه ساده تر محتوای مورد نیازشان در شبکه های اجتماعی و به ویژه گوگل از این فناوری استفاده می کنند. شاید زمانی فناوری جست و جوی صوتی بی نهایت پیشرفته محسوب می شد، اما امروزه بسیاری از مردم به سادگی هرچه تمام تر از آن استفاده می کنند. در این میان برندها باید خودشان را برای استفاده درست از این فناوری و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده درست از آن آماده نگه دارند، در غیر این صورت به سادگی هرچه تمام تر احتمال مواجهه با شکست برای آنها وجود خواهد داشت. 

مردم به طور معمول برای پیدا کردن محتوای مورد نظرشان در اینترنت از کلیدواژه ها استفاده می کنند. این امر یکی از ساده ترین روش ها برای گذر از حجم بالای محتوای به درد نخور در اینترنت و تمرکز بر روی محتوایی است که واقعا به درد کاربران می خورد. استفاده از کلیدواژه ها به طور سنتی در قالب متن صورت می گیرد. این امر امروزه هم محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارد. درست به همین دلیل اغلب کارشناس های سئو نیز از کلیدواژه های متنی برای سئو محتوا و افزایش رتبه صفحات سایت در گوگل سود می برند. در این میان جست و جوی صوتی یکی از فناوری های تازه در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. نکته مهم اینکه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بیشتر از اینکه بر پایه متن ادامه پیدا کند، این روزها در پیوند با فرمت صوت و جست و جوی صوتی است. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید به طور مداوم شرایط تان را تغییر دهید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا نکنید. 

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

کاربران امروزه از ابزارهای بسیار متنوعی برای جست و جوی صوتی بهره می برند. علاوه بر گوشی های هوشمند با امکانات بسیار زیادشان، بسیاری از کاربران در زمینه جست و جوی صوتی از دستیارهای هوشمند یا حتی اسپیکر خودروهای شان نیز سود می برند. به این ترتیب شما با کاربرانی رو به رو هستید که تقریبا در هر شرایطی امکان استفاده از شرایط محتوای صوتی را دارند. این امر می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی داشته و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را وارد مرحله ای تازه سازد. البته کارآفرینانی که تجربه زیادی در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ندارند، شاید کمتر از هر زمان دیگری فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را پیدا کنند. 

مطلب مرتبط: بهینه سازی سئو محلی با انواع محتوای مناسب

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از سئو صوتی است. این امر به طور مشخص جست و جوی صوتی از سوی کاربران را مد نظر دارد. اگر برند شما هنوز برای این مرحله از فعالیت کاری آمادگی لازم را ندارد، باید پیش از هر فعالیتی اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نمایید، در غیر این صورت خیلی زود یکی از شیوه های جذاب و تاثیرگذار برای تعامل با مخاطب هدف را از دست می دهید. در ادامه برخی از بهترین تکنیک ها برای سئو محتوا بر مدار جست و جوی صوتی را مرور خواهیم کرد. 

پیدا کردن کلیدواژه های محاوره ای

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

شما هنوز هم برای جلب نظر کاربران اینترنت باید از کلیدواژه ها در قالب متن استفاده کنید، اما در صورت استفاده کاربران از جست و جوی صوتی گزینه های انتخاب شما باید اندکی محاوره ای تر باشد. بدون تردید مردم در زبان محاوره ای از کلیدواژه ها به طور کاملا درست یا ادبی استفاده نمی کنند. بنابراین اگر شما این نکته را مد نظر قرار ندهید، خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کاهش پیدا می کند. این امر می تواند برای شما سختی های بسیار زیادی به همراه داشته و توانایی تان در این میان را به شدت از بین ببرد. 

یکی از نکات مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای امروز تلاش برای درک خواسته و نحوه جست و جوی آنها در اینترنت است. از آنجایی که این روزها گوگل مهمترین ابزار برای جست و جوی آنلاین محسوب می شود، شما با مرور برخی از تاریخچه های جست و جو در این پلتفرم می توانید اطلاعات بسیار خوبی را دریافت کنید. به این ترتیب دیگر نیازی برای صرف هزینه های گزاف و نظرخواهی از کاربران نخواهد بود. این امر شما را به طور قابل ملاحظه ای در کانون توجه مشتریان قرار داده و شرایط تان را نیز به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

اگر شما تجربه جست و جوی صوتی در گوگل را داشته باشید، بسیاری از حالت های محاوره ای مربوط به کلیدواژه های برتر را به طور پیشفرض در ذهن خواهید داشت. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. بنابراین باید همیشه خودتان را به جای کاربران قرار داده و براساس چشم انداز آنها اقدام به استفاده از کلیدواژه های صوتی نمایید. این امر در زمینه سئو محتوا به شما کمک شایانی خواهد کرد. 

ایجاد بخش سوالات متداول

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

برخی از سایت ها یا صفحات مربوط به برندها در شبکه های اجتماعی به طور پیشفرض یک صفحه مربوط به سوالات متداول دارند. این امر به دلیل ضرورت پاسخگویی دقیق به سوالات مخاطب هدف در هر شرایطی صورت می گیرد. با این حساب شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز به استفاده از شرایط بسیار دقیقی در زمینه بازاریابی دارید. وقتی این صفحه به طور دقیق طراحی شده باشد، می توانید به طور حرفه ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از آن بهره ببرید. یادتان باشد سوالات کاربران که بی نهایت تکرار می شود باید در این فهرست قرار گیرد. سایر سوالات تخصصی تر باید همیشه از سوی کارشناس های شما با حوصله فراوان پاسخ داده شود. 

مطلب مرتبط: تکنیک های سئو که باید آنها را کنار بگذارید

اشتباه برخی از برندها در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تلاش برای استفاده از صفحه سوالات متداول و سپس تعطیل کردن بخش پشتیبانی مشتریان است. این امر هرگز ایده خوبی محسوب نمی شود. بنباراین اگر شما به دنبال تعطیلی این بخش هستید، باید خیلی زود شرایط تان را تغییر دهید. در غیر این صورت شاید کمتر فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهره مندی از شرایط مشتریان پیش روی تان قرار گیرد. 

یک برند همیشه وظیفه پاسخگویی به مشتریان را دارد. اگر برند شما در این میان چنین توانایی را نداشته باشید، شما باید به طور چشمگیری در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط تان را تغییر دهید، در غیر این صورت خیلی زود شرایط تان در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور چشمگیری دشوار خواهد شد. 

یادتان باشد کاربران یا به عبارت بهتر مشتریان شما همیشه پاسخ های کوتاه را به سایر نمونه‎ها ترجیح می‎دهند. این امر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امری ضروری محسوب می شود. بر این اساس شما اگر به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستید، باید پاسخ های بخش مربوط به سوالات متداول مشتریان را در نهایت سادگی و اختصار طراحی کنید، در غیر این صورت شاید هرگز توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار نگیرد.

استفاده از زبان های مختلف

مخاطب هدف شما در بازار فقط به یک زبان صحبت نمی کند. این امر یعنی شما باید از کلیدواژه های محاوره ای با بیان های مختلف استفاده نمایید. این امر می تواند وضعیت شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار داده و شرایط تان در بازار را نیز بهینه سازی نماید. 

یادتان باشد بسیاری از مردم در کشورهای نظیر آمریکا یا قاره اروپا دارای چند زبان هستند. این یعنی مثلا یک فرد اسپانیایی در ایالات متحده شاید در سطح جامعه از زبان انگلیسی استفاده کند، اما بدون تردید در خانه یا به هنگام جست و جوی محتوا در اینترنت از همان زبان مادری اش یعنی اسپانیایی سود خواهد برد. درست به همین دلیل شما برای سئو محتوای تان باید به چند زبان مطرح و محبوب در بازار هدف تان توجه نشان دهید، در غیر این صورت فقط بخش کوچکی از کاربران را به قیمت از دست دادن تمام مخاطب هدف تان تحت تاثیر قرار می دهید. 

آشنایی با زبان های محلی یا بومی همیشه کار سختی نیست. شما فقط باید در تیم بازاریابی تان از اقلیت های زبانی یا فرهنگی مورد نظر نیز افرادی را داشته باشید. اینطوری بدون نیاز به تحمل دردسرهای فراوان امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان را پیدا می کنید. این امر یکی از مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در دنیای کسب و کار امروزی محسوب می شود. به این ترتیب شما دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهید داشت. 

استفاده از پروفایل گوگل بیزینس

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

گوگل برای اینکه رتبه سئو برندها را بهتر کند، از آنها برای ثبت نام رسمی و ایجاد اکانت در گوگل بیزینس دعوت کرده است. این امر به گوگل نسبت به واقعی بودن برند شما اطمینان داده و برخی از مهمترین اطلاعات ممکن را نیز پیش روی مخاطب هدف قرار می دهد. شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه از این دست اطلاعات را فراهم سازید، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست داده و دیگر حتی یک کاربر نیز به سایت تان مراجعه نکند. 

شما در صورت راه اندازی اکانت رسمی برای برندتان در گوگل بیزینس به سادگی هرچه تمام تر فرصت دسترسی به امکاناتی نظیر ارزیابی وضعیت بازار و همچنین مرور کلیدواژه های برتر در بازه های زمانی مختلف را خواهید داشت. در این میان می توانید از ورژن محلی برخی از کلیدواژه ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان استفاده کرده و از این طریق وضعیت تان در دنیای بازاریابی را به طور چشمگیری متحول سازید. این امر برای بسیاری از برندها به مثابه یک چراغ سبز برای بازاریابی با نهایت توان محسوب می شود. 

مطلب مرتبط: بهترین تکنیک های سئو برای کسب و کارها

ثبت نام در گوگل بیزینس اغلب اوقات خیلی سخت یا وقت گیر نیست. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و شرایط تان در بازار را نیز تغییر دهد. یادتان باشد بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز به استفاده از کلیدواژه های بسیار عجیبی ندارند. شما فقط باید یادتان باشد گوگل بیزینس به عنوان یک ابزار کمکی رتبه سئو و میزان توجه کاربران را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. این امر به تنهایی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کافی به نظر می رسد. با این حساب شما دیگر نباید مشکلی در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف یا پیدا کردن کلیدواژه های مناسب برای سئو محتوا داشته باشید. 

ضرورت سازگاری با موبایل

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

امروزه بسیاری از مردم به جای رایانه های شخصی از گوشی های موبایل استفاده می کنند. این امر جست و جوی سریع محتوا و همچنین تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به ساده ترین شکل ممکن را فراهم می آورد. یادتان باشد برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف برخی از برندها از تمام ظرفیت شان استفاده می کنند. در عین حال اگر شما به دنبال سازگاری با تجربه کاربری دارندگان گوشی های هوشمند نباشید، خیلی زود وضعیت تان به خطر خواهد افتاد. درست به همین خاطر باید همیشه در راستای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیم نگاهی به فناوری های جدید داشته باشید. 

گوشی های هوشمند روز به روز در حال توسعه و تاثیرگذاری بیشتر بر روی کاربرانند. در این میان شما برای جلب نظر مخاطب هدف تان چاره ای به غیر از کاربرد درست سئو ندارید. یادتان باشد اگر سایت شما با تجربه کاربری گوشی های هوشمند هماهنگ نیست، تا همین حالا نیز فرصت های بسیار زیادی را از دست داده اید. بنابراین باید خیلی زود دست به کار شده و وضعیت تان در این میان را تغییر دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مشتریان به دست نیاورید. این امر می تواند برای شما دردسرهای بی نهایت زیادی به همراه داشته و حتی شرایط تان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. 

استفاده ار دامین مناسب

بهینه سازی سئو برای جست و جوی صوتی کاربران

شما قرار نیست سایت تان هر طور که دوست دارید طراحی کرده و سپس انتظار کسب رتبه های سئو بالا را داشته باشید. این امر می تواند برای شما حسابی دردسرساز شده و توانایی تان در این میان را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. نکته مهم اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه به دنبال استفاده از شیوه های درست و حسابی باشید. در این میان اگر نکته ای نیز وجود دارد باید با مراجعه به کارشناس های حرفه ‎ای حل شود. 

استفاده از دامین های مناسب و استاندارد می تواند به شما برای قرار گرفتن در رتبه های نخست گوگل کمک کند. این امر به طور مشابه در زمینه جست و جوی صوتی نیز برای برندتان مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. در این صورت شما باید امکانات تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور چشمگیری متحول سازید. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و شرایط تان را نیز تغییر دهد. 

امروزه سایت های بسیار زیادی در زمینه پیدا کردن ایرادات یک سایت فعالیت دارند. شما می توانید با استفاده از خدمات چنین سایت هایی متوجه مشکلات سایت برندتان شوید. از این مرحله به بعد حل مشکلات سایت برندتان امر خیلی دشواری نخواهد بود. بنابراین باید سر موقع به مشکلات مورد نظر رسیدگی کرده و به دنبال حل آنها باشید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. 

مطلب مرتبط: اجرای استراتژی های سئو با تکنیک های کاربردی

تعامل با کاربران در شبکه های اجتماعی

اینکه کاربران چرا باید در فرآیند جست و جوی صوتی از اسم یا کلیدواژه های مرتبط با برند شما استفاده کنند، سوالی است که کمتر کسی پاسخی برای آن دارد. در دنیایی که پر از برندهای مختلف است، تبدیل کسب و کارتان به یک برند منحصر به فرد امری بی نهایت سخت به نظر می رسد. درست به همین دلیل شما باید همیشه آمادگی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داشته و توانایی تان در این میان را تقویت نمایید. 

توصیه ما در این بخش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف حضور پررنگ تر در شبکه های اجتماعی است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. در این صورت دیگر نیازی به نگرانی برای میزان ترافیک سایت تان نخواهد بود. 

امروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در سئو سایت ها دارند. دلیل این امر نیز امکان آشنایی کاربران با برندهای مختلف در این پلتفرم هاست. بنابراین اگر شما هنوز در شبکه های اجتماعی عضویت ندارید، باید هرچه سریع تر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط تان را تغییر دهید، در غیر این صورت خیلی زود رقبا شما را کنار زده و دیگر شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان قرار نمی گیرد. 

حضور شما در شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه نوعی فعالیت در راستای سئو بهتر است، می تواند به بازاریابی برندتان نیز کمک کند. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف باید همیشه نیازهای تان را در اولویت قرار داده و به نوعی رفتار کنید که هم از نظر سئو و هم از نظر بازاریابی برندتان در شرایط بهتری قرار گیرید، در غیر این صورت احتمالا مشکلات بسیار زیادی در بلندمدت پیش روی برندتان قرار می گیرد.
 
یادتان باشد سئو بر مدار فرمت صوتی امر تازه ای نیست. با این حال در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار گسترده ای پیدا کرده است. شما با استفاده از نکات مورد بحث در این مقاله می توانید شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و کسب رتبه های سئو بالاتر در این میان را به طور چشمگیری افزایش دهید. 

منبع : searchenginejournal
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F61GJKUc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه