جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اقدام والمارت برای تعیین ساعت های تحویل سفارش

3 سال پیش ( 1399/2/11 )
پدیدآورنده : جسیکا دومونت   پدیدآورنده : علی آل علی  

شرایط شیوع کرونا وضعیت فعالیت برای خرده‎فروشی ها در سراسر دنیا را دشوار کرده است. یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در چنین شرایطی نحوه تحویل سفارشات است. برخی از خرده‎فروشی های بزرگ هنوز هم سیستم ارسال سفارشات از طریق پیک یا پست را ندارند. این امر چالش مهمی در جریان پیشگیری از انتقال ویروس کرونا محسوب می شود. خوشبختانه اغلب برندها در طول هفته های اخیر سیستم های ثبت سفارش آنلاین را راه‎اندازی کرده‎اند. در این میان والمارت با توجه ویژه به شرایط مشتریان اقدام به تعیین ساعت های خاص برای تحویل سفارشات مشتریان به شدت آسیب‎پذیر نسبت به ویروس کرونا کرده است. براساس گزارش رسمی بخش روابط عمومی والمارت، ساعت 7 تا 8 صبح هر روز به دلیل فقدان ترافیک و سایر شرایط خطرناک برای تحویل سفارشات آنلاین مشتریان تعیین شده است.

مشتریان والمارت به هنگام خرید آنلاین در صورت انتخاب گزینه «دارای ریسک بالای ابتلا» امکان بهره‎مندی از سرویس تازه این برند را خواهند داشت. نحوه ثبت سفارش آنلاین نیز از طریق اپ رسمی والمارت صورت می گیرد. مزیت اصلی تحویل سفارشات در بین ساعت 7 تا8 صبح رعایت نکات بهداشتی به طور فزاینده است. بر این اساس سفارشات در بسته های بهداشتی و با رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی تحویل داده می شود. این امر احتمال ابتلای هر کدام از طرفین با ویروس کرونا را کاهش خواهد داد.

اقدام والمارت تعیین ساعت تحویل سفارش

براساس گزارش والمارت، این برند در حال مذاکره با سایر سازمان های ایالات متحده نظیر پست و خدمات پرداخت آنلاین به منظور ساده‎سازی هرچه بیشتر شرایط پرداخت هزینه های خرید آنلاین است. بدون تردید این مذاکرات در شرایط کنونی به شدت کاربردی خواهد بود. والمارت با داشتن شمار بالایی از شعبه های خرده‎فروشی در سراسر ایالات متحده از ویروس کرونا به شدت آسیب پذیرفته است بنابراین تلاش برای استفاده از آخرین فناوری های موجود برای ادامه فعالیت از سوی تیم مدیریت ارشد آن طبیعی خواهد بود.

اکنون بسیاری از خرده‎فروشی ها در سراسر دنیا ساعت های مشخصی برای مراجعه مشتریان و تحویل سفارش ها تعیین کرده اند. این امر در سراسر جهان میان خرده‎فروشی های مختلف رواج یافته است. والمارت در این میان نخستین خرده‎فروشی در زمینه ازسرگیری تحویل سفارشات آنلاین است. بدون تردید این امر جسارت بسیار زیادی طلب می کند. نکته مهم در این میان توانایی والمارت برای فراهم‎سازی الزامات بهداشتی ازسرگیری ارسال سفارشات آنلاین است.

بدون تردید سفارش آنلاین برای بسیاری از افراد میانسال و کسانی که نخستین‎بار تجربه چنین کاری را دارند، دشوار خواهد بود. والمارت در راستای کمک به مشتریانش برای ثبت سفارش ساده اقدام به بارگذاری ویدئوی یک دقیقه ای آموزشی در یوتیوب کرده است. اقدام جالب تیم بازاریابی والمارت تنظیم پیام خوش آمدگویی به کاربران در صورت مراجعه به صفحه اصلی خرده‏فروشی شان است. به این ترتیب کاربران امکان مشاهده فرآیند گام به گام ثبت سفارش در قالب متن را نیز خواهند داشت.

مطلب مرتبط: نیویورک تایمز، فیدلیتی، دیسنی پارک و والمارت / 4 شرکت که نوآوری دیجیتالی آنها را نجات داد

برخی از ایالت ها و شهرها در ایالات متحده آسیب بسیار بیشتری از ویروس کرونا دیده است. به عنوان مثال، فلوریدا یا نیواورلینز ضربه های شدیدی از وضعیت گسترش کرونا متحمل شده اند. استراتژی تازه والمارت برای ارائه خدمات به صورت آنلاین و ثبت سفارش ایده جذابی در این میان خواهد بود.

اقدام والمارت برای تحویل سفارشات در ساعت های مشخص روز به منظور کاهش ریسک ابتلا در گروه های سنی خطرناک پس از اقدام برندهای وی برای برنامه‎ریزی ثبت سفارش ها صورت گرفته است. بر این اساس تحویل سفارشات مشتریان برندهای وی در ساعت های مشخص و براساس اولویت خریدها صورت می گیرد. اولویت اصلی برای تحویل سفارشات با مواد شوینده و بهداشتی است. این امر نقش مهمی در دسترسی سریع تر مشتریان به مواد شوینده و بهداشتی موردنیازشان خواهد داشت.

تیم مدیریتی والمارت با توجه به ادامه شرایط بحرانی ویروس کرونا قصد توسعه هرچه سریع تر کیفیت خدمت‎رسانی آنلاینش را دارد. این امر راهکاری طولانی مدت برای جبران خسارت های سنگین ناشی از تعطیلی کسب و کارها محسوب می شود. بدون تردید سایر کسب و کارها نیز دیر یا زود به سراغ راهکار موردنظر خواهند رفت. براساس گزارش های دولتی اکنون بیش از 40 میلیون شهروند آمریکایی در حال استفاده از خرید آنلاین هستند. با این حساب استفاده از سیستم های ثبت و پیگیری آنلاین سفارشات برای برندهای مختلف ضروری است. این امر فقط منحصر به بازار ایالات متحده نیست. خرده‎فروشی های مختلف در کشورهای گوناگون در صورت تمایل برای ادامه فعالیت باید به سوی استفاده از شیوه موردنظر حرکت کنند. بی‎شک تا پایان سال 2020 شرایط کنونی بر حوزه خرده‏فروشی سلطه دارد بنابراین کسب و کارها باید به دنبال راهکارهایی برای مقابله با شرایط فعلی باشند.

منبع : retaildive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bfpS9KHZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه