شنبه, ۷ خرداد(۳) ۱۴۰۱ / Sat, 28 May(5) 2022 /
           
فرصت امروز

آیا شما تا به حال ساعت ها برای آماده سازی محتوای مناسب به منظور ارائه در مراسم های آنلاین وقت گذاشته اید؟ بی تردید این امر در صدر فهرست علاقه مندی بازاریاب ها قرار ندارد. به ویژه اینکه پس از پایان مراسم موردنظر تمام محتواهای تولیدی از سوی شما بی استفاده باقی خواهد ماند. این امر دردسرهای زیادی برای تیم های بازاریابی به همراه داشته و می تواند فشار کاری زیادی روی آنها قرار دهد. درست به همین خاطر شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باید همیشه به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باشید. 

هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از راهکارها برای استفاده دوباره از محتوای تولیدشده برندها به منظور نمایش در مراسم های آنلاین است. شما با این کار امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با محتوایی جذاب و همچنین کاهش هزینه های تبلیغاتی تان را خواهید داشت. اگر موضوع موردنظر برای شما نیز نوعی دغدغه مهم محسوب می شود، در ادامه با ما همراه باشید تا خیال تان بابت این مسئله مهم راحت شود. 

استفاده دوباره از محتوای بازاریابی برند در مراسم های آنلاین

تبدیل ویدئوهای لایو به پست های جذاب

ویدئوهای لایو پس از اینکه مراسم برند شما پایان می پذیرد، به سرعت تاثیرگذاری اش را از دست می دهد. درست به همین خاطر شما باید همیشه برنامه ای ویژه برای ساماندهی وضعیت برندتان پس از پایان مراسم کاری داشته باشید، در غیر این صورت ویدئوهای لایوتان فقط برای زمانی که پخش شده کاربرد خواهد داشت. امروزه برخی از تیم های بازاریابی و برندهای حرفه ای برای استفاده دوباره از ویدئوهای لایوشان که مربوط به مراسم های زنده است، از تکنیک تبدیل آنها به ویدئوهای جداگانه استفاده می کنند. شاید این امر در نگاه نخست بسیار عجیب به نظر برسد، اما تاثیرگذاری بسیار بالایی برای برندتان به همراه خواهد داشت. دست کم به این شیوه شما می توانید مطمئن شوید مدت ها پس از ویدئوی لایوتان هم ایده و محتوای آماده برای بارگذاری دارید. 

مطلب مرتبط: تولید محتوای بازاریابی در شبکه های اجتماعی با ایده های کاربردی

تبدیل ویدئوهای لایو به پست های جذاب نیازمند اختصاص زمان گسترده از سوی شماست. این امر شاید در نگاه نخست بسیار ساده به نظر برسد، اما سختی های خاص خودش را نیز دارد. مهمترین مسئله در این میان تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از اعمال تغییراتی جزئی بر روی ویدئوهاست. بدون شک کاربران علاقه ای برای مشاهده ویدئوهای لایو شما در قالب یک پست جداگانه ندارند. پس شاید در این میان لازم باشد مقداری از ویدئوهای قبلی یا ایده های تازه تان نیز بهره بگیرید، در غیر این صورت توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. 

راهکار ما در این بخش طراحی و ضبط یک مقدمه برای پست تان در قالب ویدئو است. سپس براساس توضیح و مقدمه ای که چیده اید، امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. این امر وضعیت شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی نسبت به نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد بود. 

اشتباه بسیاری از برندها تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بدون اعمال کمترین تغییراتی در ویدئوهای قدیمی شان است. در این میان ویدئوهای لایو نیز شرایط مشابهی دارد. بنابراین شما باید دست کم اندکی تغییر و ایجاد انطباق میان ویدئوهای موردنظر با حال و هوای برندتان را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت وضعیت تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای دشوار خواهد شد. 

استفاده دوباره از محتوای بازاریابی برند در مراسم های آنلاین

طراحی محتوای وبلاگی براساس رویداد موردنظر

وقتی یک رویداد تمام می شود، مسئله موردنظر آن همچنان پابرجا خواهد ماند. به هر حال ایده اصلی شما برای برگزاری مراسم باید آنقدر مهم بوده باشد که بودجه برندتان را به آن اختصاص دهید. توصیه ما در این میان برای شما استفاده از ایده ها، انواع محتوا و همچنین بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران برای صورت بندی پست های وبلاگی است. از آنجایی که وبلاگ ها به طور معمول تاثیرگذاری بسیار بالاتری بر روی مخاطب هدف دارد، شما در صورت تمایل امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای را خواهید داشت. یادتان باشد وبلاگ همیشه محلی برای تعامل با مخاطب هدف حرفه ای برندها محسوب می شود. بنابراین اگر شما به دنبال انتشار محتوا در این بخش هستید، باید حرف تازه ای برای مشتریان تان داشته باشید، در غیر این صورت مشتریان مورد نظر که اتفاقا در حوزه فعالیت شما حرفه ای هم هستند، خیلی راحت سراغ برندهای دیگر خواهند رفت.

بی شک وقتی یک برند در رقابت با سایر کسب و کارها خیلی زود توانایی اش برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان را از دست می دهد، آینده ای در دنیای کسب و کار به شدت در خطر خواهد بود. درست به همین خاطر شما باید همیشه به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان به صورت حرفه ای باشید. نکته مهم اینکه اغلب مراسم های مربوط به برندها ماهیت حرفه ای دارد. بنابراین شما امکان استفاده از محتوای مورد استفاده در مراسم های کاری برای تولید محتوای وبلاگی را خواهید داشت. 

اگر شما تا به حال تجربه تولید محتوای وبلاگی را نداشته اید، باید نوعی تجدیدنظر اساسی در روند تولید محتوای تان صورت دهید. دلیل این امر نیز فضای بسیار متفاوت وبلاگ ها در مقایسه با سایر حوزه هاست. بنابراین اگر شما براساس پیش فرض تان از فضای شبکه های اجتماعی اقدام به تولید محتوا در وبلاگ نمایید، خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان از بین خواهد رفت. این امر می تواند حتی اعتبار شما به عنوان یک برند برگزارکننده مراسم های کاری را نیز به طور قابل ملاحظه ای خدشه دار نماید. بنابراین پیش از اینکه کارتان را در این بخش شروع کنید، دست کم با برخی افراد حرفه ای در حوزه موردنظر گفت و گو داشته باشید. این امر می تواند شما را برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان جدیدتان با انتظارات بالا آماده نماید. 

مطلب مرتبط: عادت های نویسندگان موفق محتوای بازاریابی

طراحی دوره آموزشی

استفاده دوباره از محتوای بازاریابی برند در مراسم های آنلاین

امروزه در اغلب مراسم های آنلاین برندها بحث هایی درباره آموزش مهارت های تازه و کاربردی به مشتریان و مخاطب علاقه مند وجود دارد. گاهی اوقات حتی برخی از کارگاه ها نیز در خلال برگزاری مراسم های کاری مورد توجه قرار می گیرد. این امر می تواند ایده بسیار خوبی برای برند شما به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باشید. پس اگر شما هم قصد تعامل با مشتریان و تاثیرگذاری حرفه ای بر روی آنها را دارید، باید همیشه نکات مورد بحث در این مقاله را به خاطر بسپارید. 

طراحی یک دوره آموزشی همیشه کار سخت و غیرممکنی به نظر می رسد. نکته مهم اینکه شما در صورت ارزیابی این امر به مثابه فعالیتی جانبی پس از برگزاری مراسم آنلاین تان مشکلات بسیار کمتری خواهید داشت. دلیل این امر نیز امکان استفاده از محتوای در دسترس پس از برگزاری مراسم های کاری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. بنابراین شما هیچ مشکلی برای جلب نظر مشتریان در این رابطه نخواهید داشت. چنین امری می تواند انگیزه شما برای جلب نظر مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای تقویت نماید. 

بسیاری از بازاریاب ها به دلیل ترس از دشواری های یک پروژه هرگز سراغ آن نمی روند. ماجرا درباره طراحی دوره های آموزشی نیز دقیقا به همین شکل است. اگر شما پس از برگزاری مراسم آنلاین تان با استفاده از محتوای در دسترس در آن دوره اقدام به طراحی یک دوره آموزشی یا پکیج آنلاین نمایید، کارتان به شدت ساده تر خواهد شد. بی شک این امر سختی های طراحی یک دوره آموزشی از صفر تا صد را ندارد. هرچه باشد شما به عنوان برگزارکننده یک دوره آنلاین بخش قابل ملاحظه ای از گفت و گوهای تخصصی را نیز میزبانی کرده اید. بنابراین تولید محتوا در همان حوزه ها می تواند برای شما قابل توجه و تاثیرگذار باشد. 

یادتان باشد همیشه دوره های مد نظرتان باید براساس اطلاعات و ماهیت مراسم آنلاین تان ساماندهی شود. اگر شما یک مراسم آنلاین درباره راهکارهای نوین بازاریابی دیجیتال برگزار کرده اید، باید دوره آموزشی تان هم در همین راستا طراحی شود، در غیر این صورت تاثیرگذاری لازم را به همراه نخواهد داشت. نکته مهم اینکه امروزه مشتریان در صورت مشاهده کیفیت پایین یک دوره آموزشی یا حتی ویدئویی آموزشی کوتاه هم به طور کامل دور برند موردنظر را خط خواهند کشید. 

راه اندازی خبرنامه جذاب

خبرنامه ها همیشه تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب هدف دارد. درست به همین خاطر شما هم باید به دنبال راه اندازی یک خبرنامه به طور حرفه ای باشید. امروزه بخش قابل ملاحظه ای از مردم در سراسر دنیا روزشان را با مطالعه ایمیل های مختلف شروع می کنند. بی شک اولویت اصلی در این میان با ایمیل های کاری یا نمونه های دریافتی از سوی دوستان است، اما گاهی اوقات کاربران به ایمیل های بازاریابی یا حتی خبرنامه برندهای مورد علاقه شان نیز توجه نشان می دهند. درست به همین دلیل شما باید سرمایه گذاری درستی بر روی خبرنامه برندتان صورت دهید. این امر می تواند شما را بدل به کسب و کاری جذاب برای مشتریان نماید. نکته جالب ماجرا اینکه در صورت سرمایه گذاری درست بر روی این حوزه هزینه های تان به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. 

وقتی یک برند خبرنامه فعال و جذابی برای کاربران داشته باشد، دیگر نیازی به سرمایه گذاری های عجیب و غریب بر روی بخش بازاریابی و تبلیغات ندارد. بنابراین شما حوزه موردنظر را باید بیشتر به عنوان یک بخش عملی در کسب و کارتان مورد توجه قرار دهید. این امر می تواند وضعیت شما را در مدت زمانی کمتر حسابی زیر و رو نماید. 

بیشترین مشکل برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و در زمینه راه اندازی خبرنامه مربوط به تهیه ایده های جذاب و تولید محتوا براساس آن است. این امر می تواند گام مهمی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شود. تکنیک اصلی ما در این بخش استفاده از ایده های مورد بحث در مراسم آنلاین شماست. اگر هنوز ارتباط‎تان با مهمان های برنامه را حفظ کرده اید، می توانید برای تولید محتوای حرفه ای به چنین مهمان هایی تکیه نمایید. نکته مهم اینکه شما باید در فرآیند همکاری با مهمان های موردنظر فقط بخشی از کارتان را برعهده آنها قرار دهید، در غیر این صورت شاید تولید صفر تا صد محتوا از سوی آنها چندان جذاب نباشد. 

مطلب مرتبط: نگارش محتوای بازاریابی با تکنیک‏ های طلایی

نکته پایانی برای این بخش ضرورت قرار دادن خودتان به جای مشتریان است. این امر می تواند وضعیت بازاریابی شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. اگر شما خودتان را به جای مخاطب هدف برندتان قرار دهید، خیلی خوب امکان ارزیابی نیازها و سلیقه آنها را خواهید داشت. چنین امری خودش را در طراحی ایمیل های کاربردی و ارسال شان برای مخاطب هدف در قالب خبرنامه نشان می دهد. بنابراین شما باید همیشه نیم نگاهی به وضعیت مشتریان هدف با قرار دادن خودتان در جای آنها داشته باشید، در غیر این صورت شاید خیلی زود فرصت تاثیرگذاری بر روی کاربران را از دست داده و تبدیل به یکی از ده ها برند کلیشه ای حاضر در بازار شوید. این امر وضعیت شما را به طور قابل ملاحظه ای در زمینه بازاریابی و مدیریت خبرنامه با چالش همراه خواهد کرد. 

بی شک برای نگارش ایمیل های جذاب به منظور راه اندازی خبرنامه شما می توانید از نظرات همکاران تان در بخش های دیگر نیز سود ببرید. این امر اغلب اوقات در قالب ارزیابی یا بازبینی محتوای اولیه از سوی همکاران دیگر بخش‎ها صورت می گیرد. تنها نکته ای که در این میان باید مدنظر شما قرار داشته باشد، استفاده از ایده ها و موضوعات مورد بحث در مراسم آنلاین تان است، در غیر این صورت کاربرد خبرنامه تان از بین می رود. 

استفاده از بازخورد حاضران در مراسم آنلاین برای بازاریابی بهتر

آگاهی از نظرات مشتریان نسبت به فعالیت برند همیشه امر مهمی محسوب می شود. برندهایی که به چنین نکته مهمی توجه نشان نمی دهند، همیشه با مشکلات اساسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب شان رو به رو می شوند. اگر شما به اندازه کافی برای دریافت نظرات از سوی مشتریان تان خوش شانس هستید، باید اجرای آنها را در دستور کار قرار دهید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. 

بدون تردید کسانی که در مراسم های برند شما حضور پیدا می کنند، تمایل بسیار زیادی برای مشارکت با شما دارند. این امر باید از سوی شما برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی آنها مدیریت شود، در غیر این صورت شما فقط فرصت های تان را از دست داده اید. این امر شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای دشوار و پیچیده می کند. 

امروزه مشتریان در واکنش به برندهایی که بازخوردهای شان را جدی نمی گیرند، فقط یک کار ساده انجام می دهند. این کار ترک برند موردنظر و جست و جو برای رقیبی بهتر است. به این ترتیب اگر شما به سلیقه و ایده های مشتریان تان اهمیت ندهید، خیلی زود با برندهای دیگر جایگزین خواهید شد. این امر می تواند برای شما به شدت دردناک باشد. پس همیشه نیم نگاهی به سلیقه و بازخوردهای مشتریان تان داشته باشید. 

یکی از بهترین منابع برای گردآوری بازخورد مشتریان مربوط به مراسم های آنلاین است. اغلب اوقات مشتریانی که علاقه نسبی به برند شما دارند، برای تعامل با کسب و کارتان اقدام به حضور در مراسم های تان می کنند. بنابراین شما باید فرصت مورد نظر را مهم ارزیابی کنید. توصیه ما در این بخش استفاده از مراسم های برند به منظور تاثیرگذاری بر روی مشتریان در وهله نخست و سپس تلاش برای تحلیل بازخوردهای دریافتی از سوی مشتریان است. این امر می تواند وضعیت شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و شما را در کانون توجه مشتریان قرار دهد. 

یادتان باشد شما برای استفاده از ایده ها و بازخوردهای مشتریان همیشه زمان ندارید. نکته مهم در این رابطه ضرورت اجرای بازخوردهای مشتریان در ساماندهی برندتان به ساده ترین شکل ممکن است. اگر شما این نکته مهم را مورد توجه قرار ندهید، خیلی زود توانایی تان برای مدیریت انتظارات مشتریان از بین می رود. آن وقت دیگر بازگرداندن مشتریان بدل به سخت ترین کار دنیا خواهد شد. 

بی شک برندهایی که به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف هستند، همیشه از بازخوردهای مشتریان به خوبی استفاده می کنند. برندهای بزرگ به طور معمول در این رابطه مهارت بالایی دارند. بنابراین شما هم باید توانایی تان در این حوزه را به رخ بکشید. اگر تا به حال هیچ تجربه ای از حوزه موردنظر نداشته اید، توصیه ما در این بخش الگوبرداری از برندهای بزرگ است. شما می توانید پس از شرکت در یکی از مراسم های آنلاین مربوط به یک برند بزرگ نحوه استفاده آنها از ایده ها و بازخوردهای مشتریان در عمل را مورد ارزیابی قرار دهید. به این ترتیب بدون پرداخت کمترین هزینه ای دامنه وسیعی از اطلاعات کاربردی را دریافت خواهید کرد. این امر در آینده برای شما و کسب و کارتان حسابی کاربردی خواهد بود. 

مطلب مرتبط: طراح های محتوای بازاریابی و 14 فرصت درآمدزایی جذاب

طراحی پادکست

استفاده دوباره از محتوای بازاریابی برند در مراسم های آنلاین

پادکست ها در طول سال های اخیر طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده اند. امروزه اغلب مردم دست کم به یک پادکست گوش می دهند. این امر با مشاهده دامنه وسیع افرادی که در حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا زمان های استراحت بین کارشان به سراغ پادکست های مختلف می روند، به خوبی قابل مشاهده است. توصیه ما در این بخش مربوط به استفاده شما از پادکست های مختلف به عنوان مخاطب هدف نیست، بلکه شما باید در میان تولیدکنندگان پادکست قرار بگیرید. بی شک اولین سوالی که در این میان مطرح می شود، نحوه پیدا کردن ایده و محتوای مناسب برای چنین کار مهمی است. پاسخ ما برای شما بسیار ساده است: موضوعات مورد بحث در مراسم آنلاین تان.

بی شک برندها به طور معمولی امکان استفاده چندانی از بحث های مطرح شده در پادکست شان را ندارند. این امر می تواند وضعیت شما را از نظر استفاده دوباره از محتوایی که کلی پول برای آن پرداخت کرده اید، سخت نماید. بنابراین همیشه در تعامل با مشتریان به فکر استفاده دوباره از محتوای جذاب مراسم های تان باشید. 

طراحی پادکست می تواند بخش قابل ملاحظه ای از محتوای قدیمی مراسم های آنلاین شما را دوباره به چرخه بازاریابی برگرداند. از آنجایی که این امر هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت، توصیه ما استفاده از آن در هر شرایطی خواهد بود. بنابراین شما باید همیشه این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت شرایط‎تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای سخت و دشوار خواهد شد. 

یکی از نکات کلیدی برای طراحی پادکست از دل محتوای مربوط به مراسم برند توجه به کاربرد آن برای مشتریان است. به عبارت بهتر، محتوای شما باید کاربرد زیادی برای مشتریان داشته باشد. این امر از طریق ارزیابی میزان نیاز کاربران در زندگی روزمره یا ارتباط با برند شما کشف می شود. بنابراین باید همیشه نگاهی دقیق و نزدیک به وضعیت مشتریان برندتان داشته باشید، در غیر این صورت هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیدا نخواهید کرد. این امر می تواند شرایط شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان را به شدت دشوار نماید. 

همکاری با برخی از مشتریان وفادار برند در این میان برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف نیز می تواند ایده خوبی باشد. البته به شرط اینکه شما مشتریان وفاداری برای خودتان داشته باشید، در غیر این صورت باید بیشتر بر روی الگوبرداری از پادکست های حرفه ای و تلاش برای یادگیری نکات کلیدی از آنها باشید. این امر شاید فرآیند فعایت شما را اندکی سخت کند، اما از نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکل زیادی پیش روی تان قرار نخواهد داد. یادتان باشد منبع اصلی شما برای پادکست تان مراسم آنلاین تان است. پس در انتخاب موضوع بحث خیلی کارتان را پیچیده نکنید. کافی است اندکی درباره شرایط مراسم تان و محورهای اصلی آن فکر کنید تا کارتان به ساده ترین شکل ممکن پیش برود.
 
طراحی اینفلوگرافی برای شبکه های اجتماعی

بارگذاری انواع اینفوگرافی ها در شبکه های اجتماعی یکی از عادت های جذاب برای تیم های بازاریابی است. اگر شما منبع اطلاعاتی معتبری در دسترس داشته باشید، اینفوگرافی تان حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال خواهد شد. شما برای دسترسی به اطلاعات معتبر دو راهکار کلی پیش رو دارید. راهکار اول استفاده از اطلاعات موسسه های معتبر است. این امر گاهی اوقات هزینه های زیادی برای شما به همراه دارد. راهکار دیگر در این میان تلاش برای نظرخواهی از حاضران در مراسم های آنلاین تان است. به علاوه اگر شما با معیارهای مناسب رفتار حاضران در مراسم را مورد ارزیابی قرار دهید، دیگر هیچ مشکلی برای نتیجه گیری از معنای رفتارشان در حوزه کسب و کار نخواهید داشت. چنین کاری شما را به عنوان یک برند حرفه ای و یک تولیدکننده اطلاعات دست اول معرفی خواهد کرد. به این ترتیب نه تنها مشتریان حاضر در بازار، بلکه بخش قابل ملاحظه ای از برندهای دیگر نیز جذب همکاری با شما خواهند شد. این امر می تواند وضعیت شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و روند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را ساده نماید. 

مطلب مرتبط: بهینه سازی محتوای بازاریابی شکست خورده در 6 گام

امروزه بسیاری از برندها برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با دردسرهای زیادی رو به رو هستند. دلیل این امر نیز مواجهه با کلیشه های متعدد در زمینه تولید محتواست. اگر شما به دنبال ایجاد تغییری در روند فعالیت برندتان هستید، باید یک بار برای همیشه این کلیشه ها را کنار بگذارید. استخراج اینفوگرافی های کاربردی از مراسم های آنلاین برند می تواند نقطه شروع مناسبی در این میان باشد. بنابراین شما باید همیشه نیم نگاهی به وضعیت برندتان در این رابطه داشته باشید. چنین امری می تواند شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و اکانت تان در شبکه های اجتماعی را حسابی مشهور نماید. 

بی شک امروزه استفاده دوباره از محتوا در عرصه بازاریابی رواج بسیار زیادی دارد. اگر شما در این رابطه تازه کار محسوب می شوید، نکات مورد بحث در این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. دست کم با استفاده از توصیه های این مقاله می توانید استفاده دوباره ای از محتوای مراسم های آنلاین تان داشته باشید. 

منبع : customerthink
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KZmGIws7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه