پنجشنبه, ۲۷ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Thu, 18 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

آدیداس در نظر دارد به منظور تغییر ساختار جهانی برند خود بیش از 2 میلیارد یورو از بودجه‌اش را به بازاریابی اختصاص دهد. به گزارش مارکتینگ نیوز و به نقل از Warc، غول بزگ ورزشی قصد دارد در هر دسته از محصولات خود، یک تیم بازاریابی برند بسازد. مدیران کل در حال نظارت روی هر رشته ورزشی هستند. آدیداس می‌گوید این تغییر باعث تسریع فرآیند تصمیم‌گیری و همچنین استراتژی‌های موثرتر تمرکز بر مشتری می‌شود.

هزینه بازاریابی در 18 ماه آینده به دلیل تغییر استراتژی شرکت از 12 درصد بیشتر شده و به 13 درصد خواهد رسید. آدیداس اعلام کرد که قرارداد اخیر این شرکت با دو باشگاه فوتبال منچستریونایتد و یوونتوس باعث شد تا نخستین گام را برای افزایش هزینه بازاریابی بردارد. شرکت ورزشی آلمانی پیش از این سود خالص سالانه خود را از 930 میلیون یورو به 650 میلیون یورو (870 میلیون دلار) کاهش داده بود.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/F4dRkb9g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه