پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تویوتا رتبه نخست فروش در سال 2015

8 سال پیش ( 1394/8/10 )
پدیدآورنده : سیروس ترکمان  

این خودروساز ژاپنی که در نیمه اول سال 2015 از رقیب آلمانی خودش فولکس واگن عقب مانده بود، طبق آمار‌هایی که به تازگی منتشر شد توانست رتبه نخست فروش در 9 ماهه اول سال را از آن خود کند. از ماه ژانویه تا ماه سپتامبر، درحالی شرکت تویوتا با فروش 7.49 میلیون خودرو در برابر فروش 7.43 میلیونی شرکت فولکس واگن از رقیب قدیمی خود پیشی گرفت که هنوز تأثیر ماجرای موتور‌های تقلبی در این آمار لحاظ نشده است. هر دو گروه کاهش فروش مشابهی (1.5- درصد) را تجربه کرده‌اند. به خاطر رشد اقتصادی شکننده در کشور ژاپن، بازار فروش تویوتا در خانه خود با مشکلاتی مواجه شد.

246242361356326326363272376

فولکس واگن نیز از عملکرد ضعیف برخی از بازار‌ها مانند چین و برزیل تا حدی از این اوضاع رنج می‌برد. باید منتظر ماند و دید که در ماه‌های آینده تأثیر تقلب صورت گرفته در شرکت فولکس واگن تا چه اندازه برای این شرکت مخرب خواهد بود. پیش از این، خودروساز آلمانی اعتراف کرده بود که نرم‌افزار‌های نصب شده روی 11 میلیون خودروی این شرکت، قادر به تحریف نتایج مربوط به آزمایش‌های کاهش آلودگی بوده است. با این حال رئیس جدید این شرکت، ماتیاس‌مولر، گفته بود که کاهشی در رابطه با میزان تقاضا وجود نداشته است. به عقیده برخی مفسران، نمایندگی‌های این شرکت با اعطای تخفیف‌های هنگفتی به مشتریان، برای حفظ جایگاه فعلی خود تلاش می‌کنند. 

آلمانی‌ها برای نخستین بار بود که در نیمه نخست سال، با اختلافی 200 هزاری توانستند از ژاپنی‌ها سکوی اول را پس گیرند. این دو در سال 2014 نیز رقابت شانه به شانه‌ای داشتند.
اما پیش‌بینی می‌شود شرکت تویوتا باوجود مشکلات در کشور خود، قادر به حفظ این عنوان تا پایان سال خواهد بود. تویوتا با ساخت دو خودروی یاریس و پریوس، اولین بار در سال 2008 باوجود بحران مالی بین‌المللی توانست بعد از 70 سال مقام نخست فروش در دنیا را که متعلق به خودروساز آمریکایی یعنی جنرال موتورز بود، تصاحب کند.

منبع: Affaires.lapresse.ca

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7LxQ9SiK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه