شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015

8 سال پیش ( 1394/12/1 )
 

پذیرش سیستم مدیریت کیفیت تصمیمی استراتژیک برای سازمان است که می‌تواند به بهبود عملکرد کلی آن و ارائه پایه‌ای صحیح برای توسعه طرح‌های پایدار کمک کند. منافع بالقوه اجرای سیستم مدیریت کیفیت یک سازمان بـراسـاس ایـن استاندارد بین‌المللی شامل مواردی چون توانایی ارائه مستمر محصولات و خدماتی است که الزامات مشتری و الزامات قانونی و مقرراتی قابل کاربرد را تحقق بخشد و به منظور افزایش رضایت مشتری، فرصت‌ها را تسهیل کرده و به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با ماهیت و اهداف سازمان رسیدگی کند.

کتاب سیستم مدیریت کیفیت همراه با متن انگلیسی و الزامات اضافی ترجمه علی جلالی راهنمایی برای آگاهی از سیستم‌های مدیریت کیفیت است. در این کتاب الزامات ویرایش 2015 در مقایسه با سال 2008 با رنگ آبی نشان داده می‌شود. در بخشی از این کتاب آمده است که تفکر مبتنی بر ریسک، یک سازمان را قادر می‌سازد تا عواملی را تعیین کند که می‌تواند موجب انحراف فرآیندها و سیستم مدیریت کیفیت آن از نتایج طرح‌ریزی شده شود و آنها را در موقعیت کنترل پیشگیرانه برای به حداقل رساندن اثرات منفی و ایجاد حداکثر استفاده از فرصت‌ها برای رشد خود قرار دهد.

تحقق مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده، در یک محیط به‌طور فزاینده پویا و پیچیده چالشی را برای سازمان ایجاد می‌کند. برای دستیابی به این هدف، سازمان ممکن است دریابد که علاوه بر اصلاح و بهبود مستمر، انجام اشکال مختلف بهبود از قبیل پیشرفت ناگهانی منجر به تغییر، نوآوری و سازماندهی مجدد ضروری است. این کتاب در 147 صفحه و به صورت رنگی به چاپ رسیده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/426XgWEo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه