چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اهمیت تبلیغات

9 سال پیش ( 1393/11/7 )
 

آیا می‌دانستید شرکت‌های مشهور در کشورهای پیشرفته درصد بالایی از فروش خود را صرف آگهی و تبلیغات می‌کنند؟ برای مثال شرکت مک دونالد 2.19 درصد فروش خود را به تبلیغات و آگهی اختصاص داده است. برای انتشار آگهی از رسانه‌های مختلفی مانند مجله‌ها، روزنامه‌ها، رادیو و تلویزیون، تابلوهای خیابانی کنار جاده‌ها و پست مستقیم استفاده می‌شود. آگهی کاربردهای بسیاری دارد از جمله ایجاد تصویر و ذهنیتی از یک سازمان، ایجاد بازار فروش برای مارکی مشخص، اعلان یک حراج و حمایت از یک ایده و آرمان. اغلب شرکت‌های خصوصی از آگهی استفاده می‌کنند، ولی سازمان‌های دیگر نیز در همه کشورهای جهان از این ابزار بهره می‌گیرند.

انتشار آگهی و تبلیغات وسیله مناسبی برای آگاه کردن، ترغیب و تشویق و متقاعد کردن خریداران و مخاطبان و اثرگذاری بر آنهاست. چه هدف فروش یک نوع مایع ظرفشویی باشد یا تشویق مردم به فعالیت‌های گوناگونی مانند کنترل جمعیت، کمک به کودکان بی‌سرپرست، بهبود وضع بهداشت، امور آموزشی برای ارتقای وضعیت جامعه و حفاظت از محیط‌زیست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8V0bfzuT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه