جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین اشتراک گذار های ویدئو

7 سال پیش ( 1395/9/24 )
پدیدآورنده : مونا جمال‌ آبادی  

گسترش اینترنت پرسرعت، باعث زایش سایت های اشتراک گذاری ویدئو شده است و این درگاه ها جایگاه بسیار پرطرفداری در بین کاربران دارند.

هر کدام از این وب سایت های آپلود و دانلود ویدئو دارای امکانات بسیار متفاوتی هستند که در این ستون به بهترین های آنها می پردازیم.

غول اشتراک گذاری

آپارات از موفق ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است که در کمپین تبلیغاتی اخیر خود نیز موفقیت رکوردزنی خود را با بقیه درمیان گذاشت. این وب سایت در سال 90 توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شده است. مدیر سایت دلیل ارائه این سرویس به کاربران ایرانی را حجم بالای درخواست های کاربران در خصوص ارائه خدمات اشتراک گذاری ویدئو عنوان کرده است.

بخش آپارات کودک به عنوان آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان راه اندازی شده است. فایل های ویدئویی موجود در سایت به صورت رایگان و بدون نیاز به عضویت برای تمام کاربران قابل دسترسی است.

برای بارگذاری ویدئو در آپارات ابتدا باید در سایت عضو شوید و سپس به عنوان کاربر می توانید ویدئوهایی را با کیفیت و فرمت های مختلف در سایت قرار دهید، اما محتوای موجود در بخش آپارات کودک توسط خود سایت تهیه شده و افراد این امکان را ندارند که ویدئویی در این قسمت قرار دهند. در حال حاضر هم وب سایت با داشتن ویدئوهای بسیار زیاد در زمینه های متفاوت، توسط کاربران حقیقی و حقوقی به روز رسانی می شود.

برای بازدید از این وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.aparat.com


ویدئو های طبقه بندی شده

نماشا؛ سایتی که تنها هدف خود را جلب رضایت کاربرانش می داند. از جمله سرویس های ویدئوهای این سایت می توان به قسمت خبر، ورزش، منتخب، کارتون، علم و فناوری، موسیقی و حیات وحش اشاره کرد.

قبل از استفاده از این سایت و مطالبی که در بخش های مختلف آن ارائه شده، شما باید مروری داشته باشید بر توافقنامه ای که در صفحه قوانین و مقررات این وب سایت قرار گرفته و با مفاد مذکور در آن موافقت کنید. شما در این وب سایت اجازه ندارید برای خود چند نام کاربری ایجاد کنید و به ازای هر کاربر یک نام کاربری ایجاد می شود. آپلود ویدئو هم طبق قوانین و مقررات ذکر شده در سایت صورت می گیرد.

برای بازدید از این وب سایت آدرس زیر را بررسی کنید:

www.namasha.com

بی توضیح و تفسیر

دال فک؛ سایتی که اشتراک سریع و آسان ویدئوهای شما را با قابلیت انتقال ویدئو از یوتیوب می داند. تمام صفحه از ویدئوهایی با دسته بندی های مختلف پر شده است. در وب سایت از توضیح و معرفی سایت و همچنین از لینک بارگذاری ویدئو خبری نیست و فقط قسمت دسته بندی ها و جست وجو در قسمت بالای سایت به چشم می خورد.

برای بازدید از این وب سایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.dalfak.com

امکان تماشا در فرصتی دیگر

میهن ویدئو یک سرویس اشتراک ویدئوی رایگان است و به شما این امکان را می دهد ویدئوهای خود را در اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید و ویدئوهای دیگران را با سرعت بالا تماشا کنید.

این سایت هدف اولیه اش را از این فعالیت، ایجاد یک محیط حرفه ای در زمینه اشتراک ویدئو برای ایرانیان می داند و مسئولیت و مضمون محتوای ویدئوهای بارگذاری شده را برعهده کاربر می داند.

از آدرس زیر برای دیدن این سایت استفاده کنید:

www.mihanvideo.com

کسب درآمد کنید

سایت «جعبه» وجه تمایز خود را با سایر سرویس های اشتراک گذاری این می داند که صاحبان کانال های ویدئویی می توانند به درآمدزایی برسند. به این معنی که شما می توانید در این سایت برای خود یک کانال باز کنید و ویدئوهای خود را آنجا در معرض دید عموم قرار دهید و از دیده شدن ویدئوی شما در جعبه و در هر کجای اینترنت کسب درآمد کنید.

برای اشتراک گذاری ویدئوهای تان از طریق سایت زیر اقدام کنید:

www.jabeh.com

جمع آوری رسانه های مورد علاقه

«کلیپ یار» نیز از شما می خواهد به آنها بپیوندید و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید و به دنبال دوستان خود بگردید و رسانه هایی را که به آنها علاقه دارید، جمع آوری کنید. شما می توانید از امکانات آپلود، دانلود، پیش نمایش و جست وجو نیز بهره مند شوید.

به آدرس این وب سایت مراجعه کنید:

www.clipyar.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pRfTQYty
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه