پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

روش‌ های جمع‌ آوری اطلاعات

9 سال پیش ( 1394/11/4 )
 

آیا می‌دانستید مطالعات بازاریابی و نظرسنجی‌ها نظام‌مند هستند؟ روش‌های تجربی جمع‌آوری اطلاعات عینی و ذهنی به منظور افزایش شفافیت موضوع و بهبود تصمیم‌گیری و اقدامات مربوطه انجام می‌شوند. این تعریف، هدف این نوع تحقیق را که به افزایش دانش در مورد یک موضوع خاص و ظرفیت تصمیم‌گیری وابسته است، روشن می‌سازد. اغلب اوقات مطالعاتی بدون ارتباط با یک حوزه مسئله تعریف شده یا بدون اینکه برای تصمیم‌گیری مورد استفاده قرار گیرند انجام می‌شوند.

مطالعه علمی معمولا زمانی که نمی‌توان به هیچ اتفاق نظری در مورد جهت‌گیری مرتبط با یک مسئله خاص یا یک تصمیم‌گیری دست یافت، به کار گرفته می‌شود. در این وضعیت ریسک‌های مطالعاتی به‌عنوان بهانه دومین راه حل خوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از شروع مطالعه، از وجود نیاز واقعی برای اطلاعات و اینکه بدون شک اطلاعات جدید در تصمیم‌گیری مورد استفاده قرار خواهند گرفت و کیفیت تصمیم‌گیری را بالا خواهند برد، اطمینان حاصل شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eukQoO76
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه