پنجشنبه, ۸ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Thu, 30 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز

شخصی‌سازی در بازاریابی

11 سال پیش ( 1393/8/3 )
 

آیا می‌دانستید مصرف‌کنندگان امروزی برای وفاداری به برند به دنبال رویکردهای شخصی شده‌تر هستند؟ منظور از شخصی‌‌سازی در بازاریابی انجام بازاریابی برای تک تک افراد با استفاده از تولید انبوه مطابق با سلیقه

مشتری (سفارشی‌سازی انبوه) است که به تمامی مشتریان اجازه می‌دهد با توجه به نیازهای خاص خود، راه‌حل منحصر‌به‌فردی را تقاضا کنند. 

وسعت تنوع در نیازها، خواسته‌ها و منابع مصرف‌کنندگان، باعث‌شده دقت پیش‌بینی رفتار مصرف‌کنندگان کاهش یابد. در چنین شرایطی بازاریابی انبوه منسوخ شده و شرکت‌های موفق باید از طریق بازایابی مبتنی بر ارتباط، عرضه خود را سریعا با تقاضا تطبیق کنند، چراکه این نوع بازاریابی تلاشی در جهت متناسب ساختن بازاریابی با تک‌تک مشتریان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ehl0xDgq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه