شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شخصی‌سازی در بازاریابی

9 سال پیش ( 1393/8/3 )
 

آیا می‌دانستید مصرف‌کنندگان امروزی برای وفاداری به برند به دنبال رویکردهای شخصی شده‌تر هستند؟ منظور از شخصی‌‌سازی در بازاریابی انجام بازاریابی برای تک تک افراد با استفاده از تولید انبوه مطابق با سلیقه

مشتری (سفارشی‌سازی انبوه) است که به تمامی مشتریان اجازه می‌دهد با توجه به نیازهای خاص خود، راه‌حل منحصر‌به‌فردی را تقاضا کنند. 

وسعت تنوع در نیازها، خواسته‌ها و منابع مصرف‌کنندگان، باعث‌شده دقت پیش‌بینی رفتار مصرف‌کنندگان کاهش یابد. در چنین شرایطی بازاریابی انبوه منسوخ شده و شرکت‌های موفق باید از طریق بازایابی مبتنی بر ارتباط، عرضه خود را سریعا با تقاضا تطبیق کنند، چراکه این نوع بازاریابی تلاشی در جهت متناسب ساختن بازاریابی با تک‌تک مشتریان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ehl0xDgq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه