شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید تحقیقات بازاریابی می‌تواند نقش موثری در پیشبرد فروش و موفقیت كالاها و خدمات جدید داشته باشد؟ با رقابتی شدن كسب و كارها، تولید محصولات جدید یكی از مهم‌ترین اقدامات سازمان‌ها محسوب می‌شود كه عدم توجه به آن، چالش‌ها و مخاطرات زیادی را به دنبال دارد. 

برای موفقیت در این عرصه، تحقیقات بازاریابی یكی از كلیدی‌ترین و حساس‌ترین اقدامات بازاریابی بوده و اصولا نقطه آغاز ارائه محصولات جدید تا مرحله عرضه و حتی بعد از عرضه نیز نیازمند تحقیقات بازاریابی اصولی و صحیح است. با انجام تحقیقات بازاریابی، نه‌ تنها ضریب موفقیت محصولات جدید ارتقا می‌یابد، بلكه احتمال سودآوری محصول نیز بیشتر می‌شود.

 

در عین حال برای معرفی محصولات جدید و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از آنها و همچنین تقویت جایگاه در بازار لازم است اقدامات پیشبردی لازم به انجام برسد كه بدون انجام تحقیقات بازاریابی كارآمد و اثربخش نه تنها این اقدامات به نتیجه مورد انتظار نمی‌رسد بلكه هزینه‌های زیادی هم به سازمان تحمیل می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nvtrGgCk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه