چهارشنبه, ۷ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Wed, 29 Oct(10) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید تحقیقات بازاریابی می‌تواند نقش موثری در پیشبرد فروش و موفقیت كالاها و خدمات جدید داشته باشد؟ با رقابتی شدن كسب و كارها، تولید محصولات جدید یكی از مهم‌ترین اقدامات سازمان‌ها محسوب می‌شود كه عدم توجه به آن، چالش‌ها و مخاطرات زیادی را به دنبال دارد. 

برای موفقیت در این عرصه، تحقیقات بازاریابی یكی از كلیدی‌ترین و حساس‌ترین اقدامات بازاریابی بوده و اصولا نقطه آغاز ارائه محصولات جدید تا مرحله عرضه و حتی بعد از عرضه نیز نیازمند تحقیقات بازاریابی اصولی و صحیح است. با انجام تحقیقات بازاریابی، نه‌ تنها ضریب موفقیت محصولات جدید ارتقا می‌یابد، بلكه احتمال سودآوری محصول نیز بیشتر می‌شود.

 

در عین حال برای معرفی محصولات جدید و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از آنها و همچنین تقویت جایگاه در بازار لازم است اقدامات پیشبردی لازم به انجام برسد كه بدون انجام تحقیقات بازاریابی كارآمد و اثربخش نه تنها این اقدامات به نتیجه مورد انتظار نمی‌رسد بلكه هزینه‌های زیادی هم به سازمان تحمیل می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nvtrGgCk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه