پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید در حال حاضر شركت‌های صنعتی با چالش‌های متعددی از جمله رضایت ذی‌نفعان خود مواجه هستند؟ این چالش‌ها عبارتند از:

1- رضایتمندی مشتریان: در فضای كنونی، مشتریان در انتخاب شركت ارائه‌دهنده آگاه‌تر شده و به راحتی قادر به تغییر گزینه موجود و انتخاب برند جدید هستند. بنابراین از آنجا كه جذب مشتری جدید خیلی بیش از حفظ مشتری موجود هزینه در بر خواهد داشت  (حدود 5 برابر) این شركت‌ها مجبورند كه برای نقش مشتری در توسعه و بهبود خدمات و به تبع آن بهبود عملكرد شركت اهمیت ویژه‌ای قائل باشند و محصولات و خدمات خود را ارزان‌تر، سریع‌تر و با كیفیت بالاتری ارائه کنند.

از طرفی مشتریان جدید نیز با توجه به دانش و آگاهی رو به رشدشان در صورت ارائه محصولات و خدمات ارزان‌تر، سریع‌تر و با كیفیت‌تر از سوی یك شركت جدید جذب آن شده و شركت‌ها را مجبور به توسعه و بهبود عملكردشان می‌کنند.

2- رضایتمندی قانونگذاران: قوانین تحمیلی از سوی قانونگذاران هزینه‌هایی است كه عمدتاً منافع مالی آشكاری برای شركت‌های صنعتی در بر ندارد، ولی پذیرش و اعمال آن الزامی بوده و تخطی از آن موجب جریمه‌های سنگین یا تعطیلی فعالیت شركت می‌شود.

3- رضایتمندی مالك/سهامداران: عملكرد تجاری یك شركت صنعتی در راستای تحقق اهداف و انتظارات دیكته شده از سوی قانونگذاران بسیار اهمیت دارد. اگر عملكرد تجاری یك شركت بهتر از انتظارات باشد مالك/سهامداران سود برده و در غیر این صورت زیان می‌بینند. بدون دسترسی پیوسته به همه جزییات اطلاعات مالی مرتبط با سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز و نیز هزینه‌های نگهداری دارایی‌ها، پیش‌بینی عملكرد تجاری مورد انتظار قانونگذاران سخت و شاید غیرممكن باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6Nu4pw0S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه