جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سیستم پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین در سطح جهانی است که به وسیله اینترنت امکان دریافت، ارسال و پرداخت پول را برای کاربران و صاحبان کسب و کار در سطح جهان فراهم کرده است. به عبارت دیگر با توجه به کاربرد پرفکت مانی می توان آن را به عنوان پدربزرگ بیت کوین معرفی نمود. همانطور که قبلا هم گفتیم پرفکت مانی تفاوت های بنیادی با ارزهای دیجیتال دارد.

کیف پول پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرفکت مانی از سال 2007 در کشور پاناما شروع به کار کرده است و پس از آن شرکت به شهر زوریخ در کشور سوئیس منتقل گردید. در حال حاضر این سیستم دارای چندین دفتر در نقاط مختلف جهان است. واحد پولی هر کشور با توجه به سیستم اقتصادی آن کشور تعیین می گردد و مختص به همان کشور است. اما روابط تجاری بین المللی با ارزهایی نظیر دلار و یورو انجام می شود.

بنابراین اگر تصمیم به انجام تجارت در سطح جهانی و با کمپانی های بزرگ جهانی داشته باشید لازم است از ارزهای بین المللی دلار و یورو استفاده کنید. اما با توجه به اینکه واحد پولی ما به دلیل سیستم اقتصادی کشورمان ریال است نیاز به تبدیل مبلغ مورد نظرمان از ریال به ارزهایی نظیر دلار و یورو داریم. برای انجام این کار با چالش ها و مشکلاتی مواجه خواهیم شد. به همین منظور علت ظهور پرفکت مانی برای ما قابل درک خواهد شد.

مشکلات بازرگانی در سطح جهانی

پرفکت مانی راهکاری برای انتقال پول از یک منطقه به منطقه ای دیگر در سطح جهان است. مثلا در نظر بگیرید قصد خرید یک کالا از سایت خارجی آمازون را دارید که قیمتی معادل 20 دلار دارد. اگر هر دلار معادل 20 هزار تومان باشد برای خرید این کالا باید مبلغ 400 هزار تومان بپردازیم. اما نیاز به تبدیل پولمان به دلار داریم. برای انجام این کار می توانیم از یک صرافی استفاده کنیم که ریال شما را دریافت کرده و آن را به دلار مبدل می کند. با توجه با قانونی که اخیرا در صرافی ها اعلام شده است تنها امکان تبدیل پول از ریال به دلار تا حداکثر هزار دلار را خواهید داشت. پس از چنج پول توسط صرافی ها، این پول به صورت نقدی در اختیار شما قرار داده می شود. حال از آنجا که پول شما نقدی است نمی توانید خرید اینترنتی انجام دهید.

پس نیاز به قرار دادن پول در حساب بانکی تان خواهید داشت. اما با انجام این کار باز هم امکان خرید اینترنتی از سایت آمازون را نخواهید داشت. زیرا این سایت تنها با شرکت های پرداختی خاص خود امکان پرداخت را فراهم کرده است. و با بانک های داخل ایران قراردادی ندارد. علاوه بر این به دلیل وجود تحریم ها و پیروی آمازون و دیگر سایت های خارجی از قوانین تحریمی آمریکا امکان انجام خرید برای کاربران ایرانی و دیگر کشورهای مورد تحریم وجود ندارد. در چنین حالتی پرفکت مانی به کمک شما می آید و با ایجاد یک پل ارتباطی میان شما و سایت فروشنده این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید خرید خود را از چنین سایت هایی بدون مشکل انجام دهید.

به طور مختصر شما با ریال و کارت بانکی خود می توانید ابتدا از نمایندگی اصلی خرید ووچر پرفکت مانی پرفکت مانی را خریداری کرده و سپس با اعتبار پرفکت مانی هر محصولی را از سایت های خارجی نظیر آمازون به راحتی خریداری نمایید.

نحوه عملکرد پرفکت مانی

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی مجوز انتشار پول الکترونیک را در اختیار دارد. به عبارت دیگر پرفکت مانی یک کیف پول الکترونیکی محسوب می شود. اکثر شرکت های خارجی از پرفکت مانی به عنوان یک ارز الکترونیکی یاد می کنند. کاربران دارنده حساب پرفکت مانی با استفاده از آن می توانند انواع واحدهای پولی قابل پشتیبانی توسط پرفکت مانی را ذخیره و نگهداری کنند.

با توجه به اینکه پرفکت مانی از قوانین تحریمی آمریکا علیه ایران پیروی نکرده است به کاربران ایرانی نیز خدمات خود را ارائه می کند. بنابراین کاربران ایرانی بدون محدودیت می توانند از پرفکت مانی برای انجام تجارت های بین المللی خود بهره ببرند.

نکته مهم: در نظر داشته باشید پرفکت مانی تنها یک واسطه مالی است. بنابراین به منظور جلوگیری از وقوع برخی اتفاقات، بهتر است سرمایه زیادی را در آن ذخیره نکنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9X0jMtY2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه