چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شماره مجازی رایگان

1 سال پیش ( 1401/4/4 )
 

شماره مجازی رایگان

امروزه بسیاری از کاربران علاقه مندند تا برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی یا ارتباط با مشتریانشان از شماره مجازی استفاده کنند؛ چراکه شماره های مجازی این فرصت را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانند از چندین شماره در یک گوشی موبایل بهره مند شده، محدودیت ها را کنار بگذارند و احتیاجی به سیم کارت فیزیکی نداشته باشند. در واقع تمامی خدماتی که شماره های مجازی ارائه می دهند در بستر اینترنت است و به همین دلیل به این شماره ها، شماره مجازی گفته می شود. اما برای تهیه شماره مجازی امکان خریداری یا ساخت آن فراهم است که در ادامه قصد داریم تا نحوه ساخت شماره مجازی رایگان را به شما عزیزان آموزش دهیم.

منظور از شماره مجازی رایگان چیست؟

شماره مجازی رایگان یا پولی به شماره ای گفته می شود که خدماتش را در بستر اینترنت ارائه می دهد و به طورمعمول سرورهای اصلی آن در خارج از کشور قرار دارد. از این شماره می توان برای ساخت حساب کاربری در شبکه های اجتماعی و سرویس های مختلف مانند تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، فیسبوک، یاهو، نت فلیکس، تیک تاک و... استفاده کرد و به تمامی تماس ها و پیام های دریافتی در این سرویس ها پاسخ داد. در واقع مهم ترین تفاوتی که شماره مجازی با شماره های عادی دارد عدم نیاز به سیم کارت و خطوط تلفن می باشد. بنابراین باتوجه به مزایایی که شماره های مجازی دارند صاحبان کسب وکار می توانند از این شماره ها برای رسیدگی به امور مشتریان و تبلیغات برند خود استفاده کنند. همچنین تمامی کاربران شبکه های اجتماعی می توانند به جای شماره های اصلی خود از شماره مجازی استفاده کرده و به این صورت حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

حال که با شماره مجازی و کاربردهای آن آشنا شدیم بهتر است روش های ساخت شماره مجازی رایگان را خدمتتان شرح دهیم.

بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان کار بسیار ساده ای است و تمامی کاربران می توانند با چند کلیک، شماره مجازی مورد نظر خود را بسازند و از آن برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی مختلف یا تماس با مخاطبانشان استفاده کنند. برای اینکار احتیاج به دانلود و نصب اپلیکیشن ساخت شماره مجازی وجود دارد که در ادامه بهترین اپلیکیشن هایی که برای این کار طراحی شده اند را خدمتتان معرفی می کنیم:

اپلیکیشن TalkU

در اپلیکیشن TalkU می توانید شماره مجازی رایگانی را تهیه کنید که با استفاده از آن بتوان در سرویس های مختلف ثبت نام کرد، حساب های آنلاین خود را تایید نمود و امکان تماس و پیام رایگان در سرویس های گوناگون را فراهم کرد. امکانات بی نظیر و رابط کاربری ساده اپلیکیشن TalkU باعث شده تا بسیاری از کاربران به آن امتیاز بالایی را بدهند که به همین دلیل از دانلود این برنامه پشیمان نخواهید شد.

اپلیکیشن Hushed Anonymous Phone Number

اگر نگران حریم خصوصی خود هستید و هر اپلیکیشنی را روی گوشی موبایلتان نصب نمی کنید بهتر است برای ساخت شماره مجازی از برنامه Hushed Anonymous Phone Number کمک بگیرید. در واقع سیاست های این برنامه به این صورت است که به هیچ عنوان اطلاعات خصوصی شما را به سرویس هایی که با استفاده از شماره مجازی در آن ثبت نام کرده اید نمی دهد. در این برنامه می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن شماره مجازی مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن هنگام ساخت اکانت کاربری استفاده نمایید.

اپلیکیشن Next Plus

اگر قصد استفاده از شماره مجازی برای ثبت نام در انواع سرویس ها را دارید بهتر است با برای ساخت شماره مجازی رایگان اپلیکیشن Next Plus را دانلود کنید. این اپلیکیشن امتیاز بالایی را از کاربران دریافت کرده چراکه رابط کاربری ساده ای دارد و می توان در آن تنها با چند کلیک شماره مجازی مورد نظر خود را تهیه نمود.

معایب استفاده از شماره مجازی رایگان

شماره مجازی رایگان

با وجود معایب بسیار زیادی که اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی رایگان دارند می توان به جرات گفت که تنها مزیت شان ارائه خدمات رایگان است! در واقع سیاست های کاری این اپلیکیشن ها به این صورت است که تعدادی شماره مجازی را از سرور اصلی تهیه می کنند و سپس آن را در اختیار کاربران مورد نظر قرار می دهند. اما چون تعداد شماره ها محدود است اگر تعداد کاربران از حد مشخصی بیشتر شود، اپلیکیشن دسترسی برخی از این افراد را به شماره مجازی تهیه شده قطع می کند و سپس شماره را در اختیار کاربر جدید قرار می دهد. حال تصور کنید شماره ای که ازآن برای ثبت نام در تلگرام، ساخت اکانت جیمیل، ساخت حساب کاربری اینستاگرام و... استفاده کرده اید ناگهان از دسترس خارج شده و توسط کاربری دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. در این شرایط کاربر جدید می تواند به سادگی وارد اکانت های کاربری شما شده و به تمامی اطلاعات خصوصی تان دسترسی پیدا کند! بنابراین می توان اینطور نتیجه گیری کرد که مهم ترین عیب شماره مجازی رایگان، به خطر افتادن حریم خصوصی و احتمال سوءاستفاده توسط دیگران می باشد. همچنین این شماره ها به صورت دائمی نیستند و با گذشت مدت زمان کوتاهی از کار می افتند بنابراین سرویس هایی که در آنها ثبت نام کرده اید از دسترس خارج شده و مجبور خواهید شد تا با دریافت شماره مجازی جدید مجدداً در سرویس مورد نظر ثبت نام کنید.

معرفی معتبرترین سایت شماره مجازی رایگان

خوشبختانه این روزها می توان به جای استفاده از اپلیکیشن های شماره مجازی رایگان وارد پنل های قانونی ساخت شماره مجازی شده و شماره مجازی امن و ارزانی را تهیه کرد. نامبرلند به عنوان معتبرترین مرجع خرید شماره مجازی در ایران شناخته می شود و خدمات مربوط به شماره مجازی را در بستری کاملاً ایمن و قانونی ارائه می دهد. نامبرلند دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی شماره مجازی مورد نظر خود را از این پنل خریداری کرده و درصورت وجود هرگونه مشکل از پشتیبانی آنلاین آن کمک بگیرید.

بنابراین اگر قصد تهیه شماره مجازی امن و غیرقابل هکی را دارید بهتر است وارد سرزمین شماره مجازی نامبرلند شده و یکی از گزینه های شماره عادی، اجاره ای و دائمی نامبرلند را انتخاب نمایید. البته پیش از انتخاب شماره مورد نظر می توانید در رابطه با امکانات ارائه شده در آن مطالعه کرده و سپس شماره ای را تهیه کنید که تمامی امکانات مورد نظرتان را داشته باشد. برای مثال شماره دائمی نامبرلند از امکاناتی مانند تماس و پیام رایگان به آمریکا، امکان تماس با همه کشورها، یک بار هزینه برای همیشه، ورودی نامحدود پیام و تماس، عدم مسدودی شماره در سرویس های گوناگون، امنیت بسیار بالا و... بهره می برد.

در انتها امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در رابطه با شماره مجازی به دست آورده باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SRHvKL0E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
رسول :
1 سال پیش
تذ
فرهاد :
1 سال پیش
الان چرا من نمیتونم شماره مجازی رایگان بگیرم؟
اینانلو :
1 سال پیش
شماره مجازی رایگان از کجا میشه گرفت؟نامبرلند داره؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه