چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از شبکه شرق، ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد، پرطرفدارهای داخلی در نیمه آبان هفته عجیبی داشتند، بطوریکه در اولین روزهای این هفته شاهد آرامش در این بازار بودیم و بیشترین خودروهای پرطرفدار بدون تغییر راهی بازار شدند، اما با نزدیک شدن به آخرین روزهای هفته بازار خودرو در حرکتی ناگهانی با رشد قابل توجه روبرو شد.
 
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در مدت زمان مورد بررسی بیشترین رشد قیمت از میان 12 محصول ارزیابی شده ایران خودرو و سایپا به «هایماS7» رسید و این خودرو در بازار رشدی 18 میلیونی را نسبت به هفته قبل تجربه کرد. پس از آن «سمند LX با موتور EF7»، «دنا پلاس توربو اتومات»،  «دنا معمولی» با رشدی سه تا 9 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و خودروهای پرطرفدار بازار به جز «تیبا صندوقدار» و «شاهین» رشدی یک میلیونی در بازار داشتند.

رشد 1 تا 18 میلیونی قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته

رشد قیمت خودرو در این هفته با رشد نرخ دلار هم مسیر بود بطوریکه دلار که در ابتدای هفته با نوسان اندک قیمت گذاری می شد در آخرین روزهای هفته رکورد رشد قیمت را زد. از سوی دیگر افزایش تنش میان ایران و آمریکا و تهدیدات مطرح شده از سوی آمریکا نیز بر رشد قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است. در روزهای اخیر وال استریت ژورنال در گزارشی از ادعاهای جدید واشنگتن علیه تهران خبر داد؛ گزارشی که ادعا می کرد یکی از مقام های آمریکایی روز سه شنبه با تایید دریافت اطلاعات از طرف عربستانی آن را یک «تهدید واقعی» توصیف کرده است. این گزارش مدعی شده ایران تهدیدهایی علیه عربستان صورت داده و نظامیان آمریکایی در حالت آماده باش قرار گرفته اند. این ادعا موجب شد تا بازار خودرو که مشتری چندانی هم ندارد به ناگهان از خواب زمستانی که به استقبال آن رفته بود بیدار شود و رشد قیمت را تجربه کند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hn9n8JGU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه