پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از بازار؛ گروه خودرو: مناقشه در خصوص واردات خودرو هنوز به اتمام نرسیده است که وزارت صمت کشمکش جدیدی در خصوص بازگشت خودروسازان فرانسوی ها آغاز کرده است. اواسط هفته گذشته این وزارت خبر عدم ورود فرانسوی ها را اعلام کرد، اما طی هفته جاری مجدد نظر وزارت صمت تغییر و ورود فرانسوی ها را مشروط به پرداخت غرامت کرده است.

اخبار متفاوت و متغیر از وزارت صمت در بازار خودرو فقط رفتار هیجانی برای مشتریان و سودجویان را ایجاد می کند. بازار خودرو مانند گذشته مسیر رکود را طی می کند، تفاوت شرایط فعلی این بازار با گذشته در جهش های قیمت بدون معامله برای برخی از برندها است. رشد قیمت برخی از خودروها روی سایر محصولات به ویژه تولیدات داخلی اثر گذار است.

ادامه گرانی قیمت خودرو در بازار

پژو۲۰۶ هاچ بک، پژو۲۰۷ هاچ بک، پژوپارس، جک جی۴، دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پنج نفره و شاهین هفت خودرویی هستند از ۲ تا ۳۰ میلیون تومان طی یک هفته گران شدند.

گرانی در بازار ادامه دارد؟

افزایش قیمت خودرو به صورت روز افزون به دلیل اخبار متنوع و متناقض وزارت صمت در بازار ادامه دارد. از سویی، برخی از شرکت های خودروساز به دلیل بازارسازی و دفاعیات مختلف در خصوص عرضه خودرو به بورس، زمینه لازم برای گرانی خودرو را مجدد در بازار فراهم کرده است. رشد قیمت به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار رخ می دهد که معمولا نسبت به آن از سوی برخی از تولیدکنندگان نقدهای اشتباهی انجام می شود. از زمان عرضه خودروها در بورس هیچ یک از محصولات وارد شده به بورس کالا رنگ کاهش قیمت در بازار خودرو به خود ندیده است. بنابراین تازمانی که واردات خودرو انجام نشود، یکه تازی برخی از چینی های بلند قامت در بازار آزاد فقط سبب افزایش قیمت خودرو خواهد بود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5UpeQKOs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه