جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

میکروسوئیچ ها یکی از انواع تجهیزات بسیار مهم و ویژه ای می باشند که در صنعت برق از آن استفاده های فراوانی می باشد. میکروسوئیچ ها در واقع به عنوان کلید قطع و وصل جریان شناخته می شوند. یکی از برندهای محبوب میکروسوئیچ، برند cntd می باشد

لیمیت سوئیچ چیست؟

میکرو سوئیچ (لیمیت سوئیچ) ، یک سوییچ برقی است که توسط نیروی فیزیکی بسیار کمی تحریک می شود. از آن جایی که اولین نفری که این سوئیچ را تولبد کرد فردی آمریکایی با نام میرو سوئیچ بود، این محصول نام تجاری خود را از صاحب امتیازش برگرفت.

ویژگی تعریف شده از خرید میکرو سوئیچ (لیمیت سوئیچ) این است که یک حرکت نسبتا کوچک در دکمه محرک، یک حرکت نسبتا بزرگ در اتصال های الکتریکی ایجاد می کند که با سرعت بالا (بدون در نظر گرفتن سرعت تحریک) رخ می دهد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت میکروسوئیچ میتوانید به سایت ajandbargh.com مراجعه نمایید.

نحوه کار لیمیت سوئیچ ها

همان طور که در شکل مشاهده می کنید هنگامی که یک جسم در تماس با محرک قرار می گیرد، کنتاکت ها ی لیمیت سوئیچ جهت قطع یا وصل، مدار الکتریکی را تغییر وضعیت می دهند.

خرید میکرو سوئیچ

مزایای لیمیت سوئیچ ها نسبت به سنسورها :

 

  • نداشتن جریان نشتی و داشتن حداقل افت ولتاژ
  • دارای بدنه مقاوم در برابر شرایط محیطی مختلف
  • تحمل جریان بیشتر نسبت به سایر سنسورها
  • عملکرد ساده تیغه های NO و NC
  • مقاوم در برابر نویز الکتریکی
  • دقت و تکرارپذیری بالا
  • قیمت اقتصادی
  • سهولت در نصب و عملکر آسان
  • دقت بالا
  • طول عمر بالا
  • قابلیت تحمل جریان بالاتر نسبت به سنسور ها
  • کاربرد و انواع مختلف

کاربرد لیمیت سوئیچ چیست؟

لیمیت سوئیچ ها می توانند حضور و یا عدم حضور یک شیء را تشخیص دهند و موقعیت، رد شدن و پایان مسیر یک جسم را شناسایی کنند. لیمیت سوئیچ ها به دلیل سهولت در نصب و استفاده آسان، استحکام و قابل اطمینان بودن دارای کاربردهای متنوعی در صنعت می باشند. برای خرید أنواع میکروسوئیچ ها با ما در آژند برق همراه باشید.

از لیمیت سوئیچ ها در کنترل حرکت ماشین آلات استفاده می شود، به عنوان مثال می توان به ماشین های تراش اتوماتیک، نوار نقال ها، ماشین های برش، بالابرها و جرثقیل اشاره کرد، همچنین در شمارنده ها و دریل های شعاعی استفاده می شوند. لیمیت سوئیچ ها به منزله بخشی از سیستم کنترلی، به عنوان یک قفل ایمنی یا برای شمارش اجسامی که از یک نقطه مشخص رد می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

 

لیمیت سوییچ گروه CHL

یکی از مدل های لیمیت سوئیچ ها، لیمیت سوییچ گروه CHL است. یکی از محصولات با کیفیت کمپانی CNTD، لیمیت سوییچ گروه CHL می باشد که با توجه به دلیل ضریب نفوذ پذیری(IP۶۶) مورد استفاده در محیط های مرطوب نیز می باشد از دیگر ویژگیهای میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-۵۰۳۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سرعت عمل كرد بالا
  • توانائي عمل در محيط ۱۰-~۸۰+درجه سانتیگراد
  • توانائي عمل در محيط با رطوبت %۹۵
  • داراي كنتاكت NO+NC
  • داراي كلاس IP۶۶

 

انواع مختلف لیمیت سوییچ گروه CHL

 

  1. میکروسوییچ دوطرفه تیپ باریک طرح امرن CHL-5000
  2. میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک طرح امرن CHL-5030
  3. لیمیت سوییچ قرقره دار فشاری طرح امرن تیپ باریکCHL-5220
  4. لیمیت سوییچ میله ای رگلاژی تیپ باریک طرح امرنCHL-5050
  5. لیمیت سوییچ فشاری ساده تیپ باریک طرح امرنCHL-5100
  6. لیمیت سوییچ قرقره دار فشاری تیپ باریک طرح امرنCHL-5200
  7. لیمیت سوییچ نیم آنتن نیم فنر تیپ باریک طرح امرنCHL-5330
  8. لیمیت سوییچ تمام فنر تیپ باریک طرح امرن CHL-5381
  9. لیمیت سوییچ دو طرفه قابل تنظیم با قرقره بزرگ تیپ باریک طرح امرنCHL-5391

 

در ادامه به معرفی برخی از این مدل ها می پردازیم

 

میکروسوییچ دوطرفه تیپ باریک طرح امرن CHL-5000

میکروسوییچ دوطرفه تیپ باریک تیپ امرن CHL-5000 یک نوع از ابزارهای کلیدزنی در صنعت برق به شمار می رود و کاربردهای بسیار متنوعی در صنعت برق دارند به طوری که ما همه روزه از قطعاتی استفاده می کنیم که میکروسوئیچ در آنها به کار گرفته شده اند. میکروسوئیچ ها در طیف وسیعی از مصارف برق صنعتی در تنظیمات مختلف سوئیچ ، مصالح خانه سازی، عملگرها و ... کاربرد دارند. نام دیگر آن کلید مینیاتوری ضربه ای سریع می باشد.

یکی از محصولات با کیفیت کمپانی CNTD، میکروسوییچ دوطرفه تیپ باریک CNTD طرح امرن مدل CHL-۵۰۰۰ می باشد که دارای قرقره و یک اهرم فلزي می باشد که قابل رگلاژ نمی باشد. تمام ویژگیهای میکروسوییچ دو طرفه تیپ باریک طرح امرن CNTD مدل CHL-۵۰۰۰ مشابه به میکروسوییچ دوطرفه قابل تنظیم تیپ باریک CNTD مدل CHL-۵۰۳۰ می باشد.

خرید انواع میکروسوئیچ

میکروسوییچ دو طرفه قابل تنظیم تیپ باریک طرح امرن CHL-5030

میکروسوییچ طرح امرن CHL-5030 میکروسوئیچ در صنعت برق تجهیزاتی هستند که در داخل تابلو های الکتریکی به خصوص در قسمت مدار فرمان کاربرد فراوان دارند. لیمیت سوئیچ درواقع کلیدی است که با فشار و یا حرکت ، یا ضربه مکانیکی تحریک می شود و عمل قطع و وصل و یا فرمان را انجام میدهد.

این وسیله نوعی کلید محدود کننده میباشد که در مدارات فرمان مورد استفاده قرار می گیرد و به نام کلید محدود کننده ی مکانیکی نیز شناخته می شود. به طور معمول یک مکانیسم فنری ، به سرعت عملکرد میکروسوئیچ کمک می کند و با تحریک آن عمل مکانیکی مورد نیاز برای تغییر وضعیت کنتاکت ها انجام خواهد شد.

 

لیمیت سوییچ فشاری ساده تیپ باریک طرح امرنCHL-5100

 

قیمت لیمیت سوییچ فشاری ساده تیپ باریک تیپ امرن CHL-5100 یکی از انواع تجهیزات بسیار مهم و ویژه ای می باشند که در صنعت برق از آن استفاده های فراوانی می باشد. میکروسوئیچ ها در واقع به عنوان کلید قطع و وصل جریان شناخته می شوند. یکی از برندهای محبوب میکروسوئیچ، برند cntd می باشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

قطعه ای از تجهیزات الکترومکانیکی است که با استفاده از قطعات مکانیکی با حضور یک ماده یا شی ء شروع به فعالیت می کند. از میکروسوئیچ ها برای شمارش قطعه و سایر موارد استفاده می شود. لیمیت سوئیچ ها معمولاً در تنظیمات صنعتی امکان تشخیص حضور و نزدیکی یا عدم وجود یک ماده یا شی ء را دارند. به ليميت سوئیچ هایی که در ابعاد کوچک ساخته می شوند ميکروسوئيچ هم گفته می شود.

قیمت لیمیت سوییچ فشاری

لیمیت سوییچ نیم آنتن نیم فنر تیپ باریک طرح امرنCHL-5330

میکرو سوئیچ و یا لیمیت سوییچ نیم آنتن نیم فنر تیپ باریک طرح امرن CHL-5330 ، یک سوییچ برقی است که توسط نیروی فیزیکی بسیار کمی تحریک می شود. از آن جایی که اولین نفری که این سوئیچ را تولید کرد فردی آمریکایی با نام میرو سوئیچ بود، این محصول نام تجاری خود را از صاحب امتیازش برگرفت.

ویژگی تعریف شده از میکروسوئیچ (لیمیت سوئیچ) این است که یک حرکت نسبتا کوچک در دکمه محرک، یک حرکت نسبتا بزرگ در اتصال های الکتریکی ایجاد می کند که با سرعت بالا (بدون در نظر گرفتن سرعت تحریک) رخ می دهد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IJ64xt7m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه