چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شیب نزولی قیمت خودرو نسبت به دو روز گذشته که روند معاملات در بازار آغاز شده است، نسبتا تند شده و امروز تقریبا در همه محصولات بازار، کاهش قیمت به چشم می خورد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایراسین، قیمت خودرو در ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲، با توجه به قیمت های اعلامی در وب سایت خرید و فروش، اکثر محصولات بازار، تغییراتی نسبت به روز گذشته داشت.

امروز نسبت به روزهای گذشته که قیمت ها در برابر تغییر، مقاومت می کردند، کاهش بیشتری داشتند. چراکه اکثر محصولات بازار، روند نزولی داشته و برخی دیگر هم کاهش قیمتی زیادی را تجربه کردند.

خریداری در بازار پیدا نمی شود، قیمت خودروها روز به روز کاهش می یابد

اما نکته مهم این است که خریداری در بازار پیدا نمی شود و به همین دلیل، قیمت ها روزبه روز کاهش می یابد.

قیمت خودروهای داخلی

در سایت های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به شرح زیر ثبت شده است؛

قیمت پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ دقیقا همانند هفته های گذشته، تغییر کرد. پراید ۱۳۱ با ۵ میلیون کاهش، به ۳۳۰ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ با ۵ میلیون کاهش، به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

کوئیک دنده ای S پس از روزها مقاومت در کانال ۳۶۴ میلیونی، با ۴ میلیون تومان کاهش، به نرخ ۳۶۰ میلیون تومان رسید.

سمند LX ساده با مدل ۱۴۰۱، بیشترین کاهش در میان خودروهای داخلی را از آن خود کرد. این خودرو با ۱۵ میلیون تومان کاهش در یک روز، به نرخ ۵۳۰ میلیون تومان معامله شد.

تارا اتوماتیک با مدل ۱۴۰۲، به عنوان سدان لوکس ایران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ۱۲ میلیون کاهش بیشتر، به نرخ ۸۱۸ میلیون تومان رسید. به این ترتیب این سدان تنها طی دو روز، ۳۱ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

در بازار خودروهای خارجی و مونتاژی نیز، روند بازار خودروهای داخلی تکرار شد. با این تفاوت که شیب کاهش قیمت خودرو در این بازار، به نسبت بیشتر بود.

ام وی ام X۲۲ PRO، کراس اوور کامپکت مدیران خودرو، پس از چند روز مقاومت در کانال ۹۹۰ میلیونی، ۱۰ میلیون تومان دیگر عقب نشینی کرده و با نرخ ۹۸۰ میلیون تومان معامله شد.

بسترن B۳۰ رکورددار کاهش قیمت در کل بازار بود. این سدان چینی با ۱۰۰ میلیون تومان کاهش تنها در یک روز، توانست به کانال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان سقوط کند.

ریسپکت پرایم بهمن موتور نیز در رتبه دوم، توانست با ۵۰ میلیون تومان کاهش نسبت به روز قبل، بیشترین کاهش پس از بسترن را نصیب خود کند. به این ترتیب این سدان چینی در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله شد.

کراس اوور فردا T۵ با مدل ۱۴۰۱، که روز گذشته کاهش ۸۰ میلیونی را تجربه کرده بود، امروز توان کاهش قیمت بیشتر را نداشت. بنابراین با همان نرخ روز گذشته، یعنی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان معامله شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CTvLIahv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه