جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین ماشین ظرفشویی بوش 2023

9 ماه پیش ( 1402/3/20 )
 

برند بوش یکی از محبوبترین و معروفترین برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی فعالیت می کند. کیفیت بالای لوازم خانگی بوش، این برند آلمانی را به برندی در سطح جهانی تبدیل کرده است. یکی از انواع لوازم خانگی که توسط برند بوش تولید می شود، ماشین ظرفشویی بوش است. امروزه به دلیل مشغله های زیاد کاری نیاز به ماشین ظرفشویی بسیار گسترش یافته است؛ بنابراین در هر خانه ای رد پایی از ماشین ظرفشویی را می بینیم. در این مقاله می خواهیم به بررسی چند نوع از ماشین های ظرفشویی بوش در سال ۲۰۲۳ بپردازیم. اقلامی که در این مقاله معرفی می کنیم جزء برترین ومحبوب ترین اقلام موجود در بازار هستند.

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی بوش موجود در بازار، SMS46NW01B است. این مدل دارای امکانات بسیار خوبی است؛ به همین دلیل توانسته در ردیف بهترین ماشینهای ظرفشویی بوش قرار بگیرد. ظرفیت این مدل ماشین ظرفشویی بوش، ۱۳ نفر بوده و گنجایش بسیار بالایی دارد. این مدل در رنگ سفید در بازار موجود است. ظاهر شیک و زیبای این محصول یکی از مواردی است که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. این مدل دارای ۶ برنامه کاربردی است.

ماشین ظرفشویی SMS46NW01B در ردیف ماشین های ظرفشویی سری ۴ قرار می گیرد. این مدل ماشین ظرفشویی نسبت به کارایی بالای خود قیمت بسیار مناسبی دارد. موتور این ماشین از نوع کم مصرف بوده و همچنین توزیع آب در آن به صورت هوشمند و یکنواخت انجام می شود؛ همین موارد موجب می شوند که مصرف انرژی در این دستگاه در سطح مناسبی قرار داشته باشد. همانطور که می دانید مصرف کمتر انرژی، یکی از موارد مثبتی است که هر وسیله برقی می تواند داشته باشد.

 

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M

یکی دیگر از انواع ماشینهای ظرفشویی بوش، مدل SMS46MW20M است. این مدل نیز در ردیف برترین های بوش در سال ۲۰۲۳ قرار می.گیرد. مدل SMS46MW20M یکی از انواع ماشین های سری ۴ است. ظرفیت این مدل ۱۴ نفر بوده که در نوع خود ظرفیت بالایی محسوب می شود؛ بنابراین تعداد زیادی از ظروف را می توان در آن قرار داد. رنگ سفید این ماشین نیز از دیگر دلایل محبوبیت آن است. رنگ سفید جزء رنگ هایی است که تقریبا می توان گفت با تمام دکورها سازگاری دارد.

موتوری که در این مدل به کار رفته از نوع EcoSilence Drive است. این نوع از موتور، مصرف انرژی بسیار کمی دارد؛ طبیعتاً این موضوع، خود یک نکته بسیار مثبت برای این ماشین ظرفشویی بوش محسوب می شود. این ماشین دارای شش برنامه کاربردی است؛ یکی از برنامه های موجود در این مدل این است که می توانید شستن ظروف را در دما و بازه زمانی مشخصی تعیین کنید. از دیگر برنامه های موجود در این مدل، شروع با تأخیر و همچنین شستشوی بهداشتی است.

بهترین ماشین ظرفشویی بوش 2023

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI03E

از دیگر انواع ماشین های ظرفشویی بوش که در ردیف بهترین ها در سال ۲۰۲۳ قرار می گیرد، مدل SMS6ECI03E است. این مدل جزء ماشین های سری ۶ است. رنگ این ماشین ظرفشویی نقره ای بوده و ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد. این رنگ نقره ای با حالت براقی که دارد، تاثیر زیادی در شیک تر و مدرن تر شدن دکوراسیون خواهد داشت. ظرفیت این مدل ماشین ظرفشویی ۱۳ نفر بوده و تعداد زیادی ظرف را در خود جای می دهد. تعداد برنامه های کاربردی نیز در مدل SMS6ECI03E، شش برنامه است.

یکی از امکانات مدرن و بسیار کاربردی این مدل ماشین ظرفشویی، برنامه Home Connect است. این برنامه این امکان را فراهم می کند که بین ماشین ظرفشویی و گوشی هوشمند شما اتصالاتی برقرار شود. این اتصالات سبب می شوند که شما بتوانید برنامه ها و امکانات ماشین را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل نمایید. اگر امکانات زیاد و مدرن این ماشین ظرفشویی بوش را در نظر بگیریم، می توانیم بگوییم قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS8YCI03E

مدل SMS8YCI03E یکی دیگر از انواع ماشینهای ظرفشویی بوش است که در رده بهترینهای ۲۰۲۳ قرار دارد. این مدل را می توان یکی از برترین های ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ دانست. رنگ این مدل نیز نقره ای و براق است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفر بوده و تعداد زیادی از ظرف ها را در خود جای می دهد. تعداد برنامه های کاربردی در مدل SMS8YCI03E هشت برنامه بوده که در نوع خود بی نظیر است.

این برنامه ها به گونه ای هستند که می توانید بر اساس جنس ظروف و همچنین میزان کثیفی، آنها را انتخاب نمایید. از جمله ویژگی های دیگری که این مدل از ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ دارد این است که می تواند زمان شستشو را کاهش دهد . همچنین مجهز بودن به خشک کن Zeolith و شستشوی بهداشتی نیز از دیگر ویژگی های مثبت این ماشین ظرفشویی است. این دستگاه دارای قابلیت Home Connect نیز است. به کمک این قابلیت می توانید ماشین ظرفشویی را به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از طریق گوشی دستگاه را کنترل نمایید.

بررسی ماشین ظرفشویی بوش

انتخاب ماشین ظرفشویی بوش

تا اینجای مقاله با چهار مدل از ماشین های ظرفشویی بوش آشنا شدیم. این مدل ها در رده بهترین ماشین های ظرفشویی بوش در سال ۲۰۲۳ قرار می گیرند. اغلب ماشین های ظرفشویی انتخاب شده در سال ۲۰۲۳، جزء سری های چهار، شش و هشت هستند. هر کدام از این موارد بر مبنای ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، در قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

بر اساس معیارهایی که برای خرید ماشین ظرفشویی در نظر دارید و همچنین بودجه خود، می توانید این اقلام را انتخاب نمایید. اما مهمترین مواردی که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی در نظر داشته باشید، ظرفیت آن، تعداد و نوع برنامه ها، نوع موتور و همچنین توابع اضافی آن است. به طور مثال اگر شما نیاز به یک ماشین ظرفشویی با ظرفیت پایین دارید، می توانید از برخی از توابع فاکتور بگیرید؛ پس در این صورت بهتر است یک ماشین ظرفشویی از سری های پایین تر نظیر سری ۴ را انتخاب نمایید.

اما اگر انتخاب شما یک ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا و همچنین امکانات و توابع زیادی است، ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. مسلما لازم به ذکر نیست که هر چه سری و امکانات ماشین بیشتر شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. البته بهتر است شما دستگاه انتخابی خود را از نمایندگی بوش در تهران و شهرستانها خریداری نمایید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی ماشین ظرفشویی بوش و معرفی بهترین های آن در سال ۲۰۲۳ پرداختیم. به طور کلی لوازم برقی جزء لوازمی هستند که هنگام خرید آنها، باید دقت بسیار زیادی داشته باشید.برای ماشین ظرفشویی کیفیت بالا و میزان مصرف انرژی را حتماً باید در نظر گرفت؛ بنابراین خرید لوازم خانگی و برقی بهتر است از برندهای معتبر انجام گیرد. همچنین اگر خرید خود را از نمایندگی های معتبر انجام دهید، می توانید اطمینان خاطر بیشتری از خرید خود داشته باشید. برای خرید ماشین ظرفشویی بوش نیز می توانید به نمایندگی بوش در تهران و شهرستان ها مراجعه نموده و خریدی مطمئن داشته باشید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A2EhQtcj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه