جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راه اندازی یک باغستان تجاری بادام تضمین کننده آینده مالی شما است!

باغداری یکی از مشاغلی است که می تواند آینده مالی شما، فرزندان و نوادگان شما را تامین کند. باغات تجاری بادام بسیار سودآور هستند و اگر در این راه ثابت قدم بمانید، بدون شک قرار است در آینده حساب بانکی پر از پولی داشته باشید.

با این اوصاف اگر شما هم می خواهید به واسطه باغداری آینده ای تضمین شده برای خود و فرزندانتان به وجود آورید تنها کافی است که چند دقیقه ای از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به شما عزیزان بگوییم که برای احداث یک باغ تجاری بادام باید چه کارهایی انجام دهید و اصول اولیه باغداری چیست.

نهال های بادام و میزان تقاضای آن ها در بازار

احتمالا قبل از آنکه بخواهیم در مورد باغداری اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، بپرسید آیا احداث یک باغ بادام می تواند از نظر تجاری و اقتصادی مفید باشد؟ 

معمولا اکثر کسانی که می خواهند در یک حوزه جدید سرمایه گذاری نمایند در رابطه با اینکه آیا سرمایه گذاری آن ها می تواند سودمند باشد یا خیر، نگران اند. با این اوصاف ما می خواهیم خیال شما را بابت این موضوع راحت کنیم. 

بدون شک می دانید که بادام یک مغز بسیار محبوب است؛ اما این مغز تنها به عنوان یکی از اعضای آجیل ایرانی مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ بلکه در حوزه ساخت محصولات مراقبت از پوست و مو هم استفاده های بسیاری دارد.

احتمالا تا به حال شنیده باشید که روغن بادام تا چه اندازه می تواند سلامت موهای شما را حفظ کند؛ از همین رو هم اکثر برندهای تولید کننده محصولات مراقبتی به صورت تخصصی روغن بادام تلخ برای حفظ سلامت و مراقبت بیشتر از موهای شما تولید کرده اند.

با این اوصاف نمی توان گفت که میزان تقاضای بادام در بازار روزی به پایان می رسد، بادام از پراستفاده ترین مغزهای موجود است و شما می توانید با احداث یک باغ تجاری بادام در آینده به یکی از بزرگترین سرمایه داران ایران تبدیل شوید. 

کدام نهال های بادام پرثمرتر هستند؟

کدام نهال های بادام پرثمرتر هستند؟

حال که در رابطه با پرتقاضا بودن بادام اطلاعاتی به دست آورده اید، بهتر است اولین قدم برای احداث یک باغ پر ثمر بادام را بردارید. به نقل از منابعی معتبر مانند نهالوند، ویکی هو، ویکی پدیا و ویکی کشاورز اولین گام برای احداث باغ تجاری خرید نهال های اقتصادی است. به گفته این منابع معتبر برخی از اقتصادی ترین نهال های بادام در ایران شامل ارقام زیر هستند:

نهال بادام آذر

نهال های پیوندی آذر از بهترین نهال های موجود در ایران هستند، این نهال ها را از پیوند نهال های فرانسوی آی و نهال های ایتالیایی کریستومورتو تولید می کنند. نهال های آذر در دسته نهال های دیر گل قرار می گیرند و این بدان معنا است که شما می توانید نهال های آذر را در مناطق سردسیری و مکان هایی که ارتفاع آن ها به ۳۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسد، بکارید.

نهال های آذر باید هر ۲۰ روز یکبار آبیاری شوند و فاصله کاشت آن ها از دیگر نهال های اطرافشان باید تقریبا ۴ متر باشد. ریشه نهال در این فضای ۴ متری به خوبی رشد کرده و شما می توانید امیدوار باشید که در فصل برداشت محصول بیشتر از ۷ کیلو از این نهال ها بادام برداشت کنید. با توجه به میوه ۴ گرمی این نهال ها، ۷ کیلوگرم محصول می تواند نشان از پرسود بودن و پربار بودن این نهال ها باشد.

نهال بادام تونو

نهال های تونو نژاد ایتالیایی دارند، این نهال ها را هم شما درست مانند نهال ها آذر می توانید در مناطقی که ارتفاع آن ها به ۳۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسد، بکارید.

نهال های تونو درست بعد از سرمای بهار شکوفه می دهند؛ از همین رو می توان گفت که آن ها نسبت به سرما مقاومت فوق العاده از خود نشان داده و مشکلی برای کاشت آن ها در مناطق سردسیری وجود ندارد.

نهال های بادام تونو هم باید در فاصله ۴ متری از یکدیگر قرار بگیرند، ضمن اینکه اگر بخواهید این نهال ها به خوبی رشد و نمو پیدا کنند باید هر ۲۰ روز یک بار آن ها را آبیاری نمایید. نهال های تونو معمولا در همان سال اول به محصول دهی می رسند و شما می توانید چیزی حدود ۷ کیلوگرم بادام از آن ها برداشت کنید.

نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی

نهال های مامایی در دسته نهال های اقتصادی قرار می گیرند، این نهال ها واقعا فوق العاده هستند و شما می توانید در هر فصل برداشت چیزی حدود ۱۵ کیلوگرم بادام از آن ها برداشت نمایید. البته این تنها ویژگی قابل توجه نهال های بادام مامایی نیست؛ چرا که شما می توانید روی مقاومت بالای این نهال ها در مقابل سرما هم حساب باز کنید. نهال های مامایی بی نهایت در مقابل سرما مقاوم اند و شما می توانید آن ها را در مناطق سردسیری بکارید؛ چرا که با تمام شدن سرمای بهار شکوفه می دهند و سرما روی شکوفه دادن و محصول دهی آن ها هیچ تاثیری نمی گذارد.

این نهال ها را هم باید تقریبا هر ۲۰ روز یکبار آبیاری کنید، بدین طریق بهتر رشد کرده و احتمالا بتوانید در اولین سال کاشت از آن محصول برداشت کنید.

هنگام خرید نهال های بادام باید به چه مواردی توجه کرد؟

برای آنکه به یک باغدار نمونه تبدیل شوید باید بدانید که هنگام خرید نهال های نامبرده باید به چه مواردی توجه نمایید. کسانی که آماتور هستند و در این زمینه هیچ تجربه ای ندارند بهتر است که برای خرید نهال به منابع و اسناد معتبر استناد کنند. 

سندهایی مانند کارت قرنطینه، کارت سلامت و شناسنامه می تواند از مدارک و اسناد اثبات کننده کیفیت نهال باشد. شاید بپرسید جعل این مدارک کار راحتی است؛ اما تمامی این مدارک تنها از سوی سازمان جهاد کشاورزی صادر می شود و اگر می خواهید گول دلال ها را نخورید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید نهال به وب سایت nahalvand.com مراجعه نمایید. در ادامه این نهالستان را به شما معرفی خواهیم کرد. 

نهالوند بهترین عرضه کننده نهال های بادام در خاورمیانه

نهالوند بهترین عرضه کننده نهال های بادام در خاورمیانه

بله نهالستان نهالوند بدون شک بهترین نهالستان عرضه کننده انواع نهال های بادام در خاورمیانه است. شما می توانید با خیالی آسوده بابت کیفیت نهال ها برای خرید انواع مختلفی از آن ها به آدرس اینترنتی https://nahalvand.com/product-category/almond/ مراجعه نمایید. این نهالستان با معرفی انواع مختلف نهال های بادام به شما اجازه می دهد برای خرید تصمیم گیری کنید.

البته که شما برای تصمیم گیری در رابطه با خرید بهترین نهال تنها نیستید و می توانید بعد از مراجعه به وب سایت نهالوند از مشاورین خبره این مجموعه بخواهید شما را برای انتخاب نهال همراهی نمایند. آن ها با دانش خود در این زمینه به شما کمک می کنند اقتصادی ترین نهال ها را با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود انتخاب و خریداری کنید.

ضمن اینکه تمامی نهال های موجود در وب سایت نهالوند قیمتی کاملا رقابتی و مقرون به صرفه دارد؛ اگر به این حرف ما اعتماد ندارید کافی است نام نهالوند را در مرورگر خود جست و جو کرده و قیمت و مشخصات نهال های این نهالستان را مورد بررسی قرار داده و آن ها با دیگر نهالستان ها مقایسه نمایید.

علاوه بر تمام این نهال امکان خرید نهال های بادام از طریق وب سایت نهالوند برای شما امکان پذیر است و شما می توانید در صورت خرید اینترنتی نهال بادام از این وب سایت از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • امکان خرید نهال های شناسنامه دار به همراه کارت سلامت و کارت قرنطینه
  • امکان خرید نهال های بادام با ضمانت واقعی بازگشت کالا
  • خرید نهال ها با قیمت مقرون به صرفه
  • دریافت نهال ها به صورت غیر حضوری و بدون هیچگونه زحمتی

 

دریافت مشاوره تخصصی قبل خرید  (09144801940 _ 09144801930 )

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LEdTyq66
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه