جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کاسیو امروزه یکی از بهترین برند های ساعت در جهان است. این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید ساعت های باکیفیت و مقرون به صرفه شهرت یافت. ساعت های کاسیو در طیف گسترده ای از مدل ها و قیمت ها عرضه می شوند و برای طیف وسیعی از افراد مناسب هستند.

با این حال، به دلیل محبوبیت بالای ساعت های کاسیو، بازار ساعت های فیک این برند نیز بسیار داغ است و این سوال برای علاقه مندان به ساعت ایجاد می شود که از کجا بفهمیم ساعت مچی کاسیو اصل است؟. ساعت های فیک کاسیو معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار هستند و ممکن است در مدت کوتاهی خراب شوند. همچنین، ساعت های فیک کاسیو می توانند خطرناک باشند، زیرا ممکن است از مواد سمی یا مضر ساخته شده باشند. برای اینکه از خرید ساعت فیک کاسیو جلوگیری کنید، باید نکاتی را در هنگام خرید این ساعت ها رعایت کنید. در ادامه، به 9 نکته مهم برای تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک اشاره می کنیم:

1- توجه به وزن ساعت های کاسیو

یکی از روش های تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک، وزن آن است. ساعت های کاسیو اصل، معمولاً وزن بالایی دارند. البته، برخی از مدل های کاسیو، وزن کمتری دارند. برای تشخیص وزن ساعت کاسیو، می توانید به سایت رسمی کاسیو مراجعه کنید. در این سایت، وزن تمام مدل های کاسیو ذکر شده است. اگر وزن ساعتی که می خواهید خریداری کنید، کمتر از وزن ذکر شده در سایت کاسیو است، احتمال اینکه تقلبی باشد، بسیار زیاد است. بنابراین، توصیه می شود که از خرید ساعت های کاسیو با وزن کم خودداری کنید.

تشخیص ساعت کاسیو اصل از کاسیو فیک

2- توجه به قیمت ساعت مچی کاسیو

مانطور که می دانیم، هر چیزی که ارزشمند باشد، قیمت بالایی نیز دارد. این ضرب المثل در مورد ساعت کاسیو نیز صدق می کند. ساعت کاسیو اصل، با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد، قیمت بالایی دارد. ساعت های تقلبی کاسیو، معمولاً قیمت پایین تری دارند. بنابراین، اگر قصد خرید ساعت کاسیو اصل را دارید، باید به قیمت آن توجه کنید. اگر قیمت ساعتی که می خواهید بخرید، بسیار پایین تر از قیمت واقعی ساعت های کاسیو است، احتمال اینکه تقلبی باشد، بسیار زیاد است.

3- دقت به وجود حک نام کاسیو و هم چنین کد بر روی ساعت مچی کاسیو

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که یکی دیگر از روش های تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک این است که بر روی ساعت های اصلی این برند همواره حداقل دو بار نام برند کاسیو حک گردیده است. جاهایی که نام برند کاسیو نوشته می شود، یکی در داخل صفحه نمایش آن است و دیگری در قسمت پشت قاب ساعت است. بنابراین در هنگام خرید حتما به این قسمت ها دقت کنید تا ساعت اصلی کاسیو را خریداری نمایید.

از روش های شناخت ساعت کاسیو اصل از فیک توجه به کدهایی است که بر روی ساعت حکاکی شده است. ساعت های اصلی کاسیو کد هایی دارند که در قسمت پشت قاب ساعت، دفترچه ی راهنمای ساعت و کارت گارانتی آن نوشته شده است. در تمام این سه مورد باید کدها با هم مطابقت داشته باشند و اگر کد ها با هم مغایرت داشته باشند، این را بدانید که ساعت اصلی نیست و فیک است. بنابراین در هنگام خرید ساعت کاسیو به کدهای موجود در آن توجه و دقت لازم را داشته باشید تا ساعتی اصل را خریداری نمایید.

4- توجه به کیفیت ساخت ساعت کاسیو

ساعت های مچی اصل کاسیو همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. پیچ های به کار رفته در ساعت اصلی درشت هستند و در عمق ساعت به کار رفته اند. اما در ساعت های تقلبی این پیچ ها بر روی سطح ساعت قرار گرفته اند.

عقربه های ساعت اصل هیچ نوع صدا یا لرزشی ندارند. این مورد در ساعت های فیک بر عکس است و ساعت های تقلبی کیفیت پایین، دقت کم ولرزش دارند. بنابراین در هنگام خرید با دقت ساعت را از نظر کیفیت ساخت و مقاومت آن بررسی نمایید.

قیمت ساعت مچی کاسیو اصل

 5- توجه به امکانات و قابلیت های ساعت مچی کاسیو

یکی از مهم ترین راه های شناخت ساعت کاسیو اصلی بدون شک ویژگی ها و امکانات به کار رفته در آن است. ساعت های فیک اغلب ویژگی ها و امکانات ساعت های اصلی را دارا نیستند. هر یک از ساعت های ساخته شده توسط برند کاسیو دارای امکانات ویژه ای هستند که موجب می گردد تا ساعت اصل از فیک قابل شناسایی باشد. چرا که نمونه های تقلبی هیچگاه قابلیت های ساعت های اصلی کاسیو را ندارند. به عنوان مثال یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های کاسیو خاصیت ضد آب بودن آن هاست که ساعت های تقلبی چنین قابلیتی ندارند.

6- خرید از نمایندگی معتبر کاسیو

یکی از مهم ترین راه هایی که موجب می شود شما با خیال آسوده ساعت کاسیو اصلی را خریداری کنید این است که خرید خود را در یک مرکز یا نمایندگی معتبر انجام دهید. در زمان خرید ساعت کاسیو تشخیص ساعت کاسیو اصل از فیک امری چالشی است که شما می توانید با خرید از نمایندگی های معتبر این چالش را برای خود به راحتی رفع نمایید. مراکز رسمی ساعت کاسیو در اکثر شهرها این اطمینان را به خریدار می دهند که ساعت خریداری شده اصل است. بنابراین اگر قصد خرید ساعت کاسیو را دارید برای انتخاب بهتر به نمایندگی های معتبر این برند مراجعه فرمایید.

 7- تاریخچه نگهداری ساعت های کاسیو

ساعت های کاسیو اصل معمولاً دارای تاریخچه نگهداری هستند. این تاریخچه شامل اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ فروش و تاریخ تعمیرات ساعت است. می توانید این تاریخچه را با تاریخچه نگهداری ساعت های کاسیو اصل که در وب سایت رسمی کاسیو موجود است، مقایسه کنید.

خرید ساعت کاسیو اصل از فروشگاه واچ آنلاین

8- لوگوی برند کاسیو حک شده بر روی ساعت مچی های کاسیو

لوگوی کاسیو روی تمام ساعت های کاسیو اصل حک شده است. این لوگو معمولاً با کیفیت بالایی حک شده است و وضوح خوبی دارد. اگر لوگوی کاسیو روی ساعتی که می خواهید خریداری کنید، کم رنگ، تار یا نامناسب است، احتمال اینکه فیک باشد، زیاد است.

9- نتیجه گیری برای تشخیص ساعت کاسیو اصل :

اگر شما نیز از علاقه مندان ساعت های کاسیو هستید اما با توجه به وجود ساعت های کاسیو فیک فراوان نگران این موضوع هستید که ساعت فیک کاسیو رو با جای ساعت اصل خریداری نکنید، می بایست به نکات بالا به خوبی توجه نمایید. یکی از نکاتی که شاید تا حد زیادی شما رو از توجه به نکات بالا معاف می کند، خرید ساعت کاسیو از نمایندگی یا فروشگاهی های اینترنتی ساعت کاسیو می باشد.

از جمله این فروشگاه های اینترنتی معتبر می توان به دیجیکالا ، ترب ، واچ آنلاین اشاره کرد. از میان موارد ذکر شده فروشگاه واچ آنلاین تمام تمرکز خود را بر روی ساعت های مچی گذاشته و در سال های اخیر به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ساعت در میان کاربران شناخته می شود. 

در صورتی که در رابطه با تشخیص ساعت های کاسیو اصل از فیک سوالی برای شما باقی مانده است در بخش کامنت ها از ما بپرسید این سوالات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lPYgaYW6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه