پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع شارژر هواوی

5 ماه پیش ( 1402/8/20 )
 

معرفی انواع شارژر هواوی

یکی از لوازم جانبی پرفروش که عده ی زیادی به دنبال نسخه ی اصلی آنن در بازار هستند، شارژر هواوی است. اگر شما هم از طرفداران برند هواوی هستید و برای خرید شارژر اصلی هواوی نیاز به راهنمایی دارید، این پست بیسل برای شما تهیه شده است.

 

معرفی انواع کابل شارژ هواوی

آشنایی با انواع کابل شارژ و خرید شارژر اصلی هواوی جهت محافظت و افزایش طول عمر باتری یکی از مهم ترین اقداماتی ست که برای محافظت از گوشی خود باید انجام دهید. در ادامه اطلاعات انواع شارژر اصلی هواوی را که تا کنون هواوی به بازار معرفی کرده و در بیسل می توانید با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید مطالعه کنید.

 

کابل دیتا 6A هواوی با لایه محافظ

هسته ی این شارژر باکیفیت پریمیوم و با کیفیت و دولایه ی محافظ ساخته شده و از شدت جریان 6 آمپر و توان حداکثر 66 وات پشتیبانی می کند. سازگاری با شارژ ۱۰ V۴A، ۱۰ V۲ ، شارژ ۲۵ A و ۹ V۲A ، انتقال داده پایدارتر، ایمنی بیشتر و غلاف بدون هالوژن TPE از جمله ویژگی های این کابل هستند که دارای استانداردهای حفظ محیط زیست نیز می باشد.

پورت شارژر از یک رابط فولادی آبکاری شده با نیکل ساخته شده که در برابر فشار و خوردگی مقاوم است و برای استفاده های طولانی مدت و در شرایط مختلف مناسب است.

 

کابل شارژر گوشی هواوی Y6

کابل شارژ Y6 هواوی از نوع micro USB بوده و برای انتقال دیتا و اتصال لوازم جانبی نظیر اسپیکرها و پاورها مناسب است. این کابل یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر را در 90 دقیقه فول شارژ می کند و بهتر است به یک آداپتور فست شارژ مناسب متصل شود.

جنس نرم کابل از سیلیکون انعطاف پذیر، هسته ی مسی برای انتقال ایمن جریان و سازگاری با انواع گوشی ها و لوازم الکترونیکی جدید از جمله مزیت های این کابل شارژ اصلی هواوی است. گوشی های هواوی در مدل های Y7 (2018)، Y6 Prime (2018)، Y5 (2019) و تمامی گوشی های هواوی یا اندرویدی که کابل آن ها از نوع micro USB باشد قابلیت اتصال به این کابل را دارا هستند.

در حال حاضر کابل اصلی هواوی Y6 در بیسل موجود بوده و می توانید آن را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت اورجینال تهیه کنید.

کابل شارژ USB_C هواوی

نوع دیگری از شارژرهای اصلی که هواوی تا کنون روانه ی بازار کرده است کابل شارژ تایپ C هواوی است که تا ظرفیت شارژ ۶۵ وات و حداکثر جریان ۳.۳ آمپر را پشتیبانی می کند. از این کابل می توان برای شارژ سایر دستگاه هایی که دارای پورت مناسب تایپ سی هستند مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و ایرفون استفاده کرد.

هسته ی ویژه ی پریمیوم و لایه عایق TPE عاری از هالوژن برای افزایش ایمنی و عملکرد شارژر و همچنین سازگاری با محیط زیست از جمله ویژگی های این شارژر می باشند. جنس کابل از با کیفیت ترین متریال ها مانند اتصالاتی از جنس طلاست و دارای یک پوشش نیکل است تا در برابر فشار و خمیدگی مقاومت از خود نشان داده و طول عمر مفید بالایی داشته باشد.

کابل شارژ Super charge هواوی

کیفیت ممتاز، ورژن جهانی و عایقمحافظ 8 لایه ویژگی های برتر این شارژر اصلی هواوی است.

HUAWEI SuperCharge حداکثر ۶۶ وات را پشتیبانی کرده و با طراحی ظریف و ساده در هر شرایطی قابل حمل و استفاده است. این مدل دارای تراشه ای هوشمند است که با تنظیم و کنترل توان خروجی قادر است از داغ شدن دستگاه و آسیب رسیدن به آن محافظت کند و گرما را از طریق فناوری ضداشتعال به طور یکنواخت پخش کرده و از داغ شدن موضعی جلوگیری کند.

همچنین وجود یک چیپست تعبیه شده داخل شارژر این قابلیت را فراهم کرده تا با تشخیص توان خروجی بتواند به بهترین شکل با تلفن همراه شما سازگاری داشته باشد و دارای استانداردی جهانی در این زمینه باشد.

خرید شارژر اصلی هواوی

خرید شارژر اصلی هواوی

با افزایش تب بازار لوازم جانبی موبایل و افزایش میزان تقاضای مرد برای خرید انواع شارژر و لوازم جانبی، متاسفانه امکان خرید جنس قاچاق، تقلبی و فاقد کیفیت بسیار افزایش یافته است. به علت اهمیت استفاده از شارژر اصلی در افزایش طول عمر مفید باتری و برای کاهش ریسک خرید شارژر فیک هواوی بهتر است قبل از خرید از نکات مهمی که باید به آن ها توجه کنید آگاه باشید. دقت کنید ظرفیت شارژ گوشی، آداپتور و کابل شارژ با هم مطابقت داشته باشد و از استفاده کردن از شارژرهای ناسازگار با مدل گوشی خود پرهیز کنید. همچنین حتما از فروشگاه های باسابقه و معتبر شارژر مناسب را سفارش دهید تا گرفتار سودجویان نشده و با خرید شارژر بی کیفیت سلامت گوشی خود را به خطر نیندازید.

فروشگاه تخصصی لوازم جانبی bicell.ir کامل ترین کالکشن شارژر اصلی هواوی را برای کاربران فراهم کرده است تا با اطمینان از کیفیت و اصالت کالا بتوانند به راحتی کالای اورجینال را با قیمت اقتصادی تهیه کرده و خریدی رضایت بخش را تجربه کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/N6lRHdTy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه