جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا ترموود و قیمت ترمووود پر اهمیت شده است؟! همانطور که میدانید امروزه استفاده از متریال های چوبی در حوزه دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چوب به دلیل بافت، طرح و حالت طبیعی اش، جلوه زیبایی به فضا می بخشد و می تواند جزو یونیک ترین متریال های مصرفی در حوزه دکوراسیون داخلی باشد.

در نسل های قبلی طراحان دکوراسیون داخلی از متریال چوب طبیعی برای ساخت فضا و دکور کردن استفاده میکردند. طراحان به سرعت متوجه شدند که چوب طبیعی دارای معایبی است که میتواند طراحی آنها را با مشکل مواجه کند و طول عمر فضای ساخته شده را کاهش دهد. از همین رو تصمیم به ساخت و طراحی متریالی با پایه اصلی چوب اما مقاوم تر و زیبا تر گرفتند. در ادامه این متن می خواهیم با این متریال دوست داشتنی یعنی ترمووود آشنا شویم. انواع، کاربری، بهترین تولید کننده و قیمت ترمووود را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

درنظر داشته باشید که ددی وود به عنوان مطرح ترین واردکننده انواع ترموود فنلاندی و نیز تولیدکننده ترمووود ایرانی آماده پذیرش انواع سفارشات ترمووود با قیمت کارخانه بوده و از هم اکنون میتوانید سفارشات خود را بصورت حضوری + تلفنی و آنلاین ثبت نمایید.

تماس با مشاوران فروش ترمووود : 02133287679 - 02133287678

 

ترمووود چیست؟

 

 

ترمووود چیست؟

ترمووود در واقع لایه هایی از چوب طبیعی است که در شرایط کارخانه ای تحت فشار و دمای مشخصی قرار میگیرد. این فرآیند کارخانه ای باعث تغییر بافت سلولی چوب میشود و دوام و استحکام آن را بالا میبرد. همچنین چوب طبیعی را از خطر آفات و عفونت های چوبی حفظ خواهد کرد. در نتیجه میتوان آن را در هر فضایی استفاده کرد. ترموود مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، فرسایش و ضربه دارد.

قیمت ترمووود با توجه به چوبی که برای ساخت آن استفاده کرده اند می تواند متفاوت باشد. در ساخت ترمووود از چوب هایی مثل: سرو و خزان، صنوبر، بلوط، جوز، داریو و... استفاده می شود. هرچه طرح و رنگ چوب اصلی متنوع تر و زیباتر باشد، قیمت ترمووود بالاتر و البته زیبایی آن بیشتر است.

کاربرد ترموود چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ترمووود را برای رفع نواقص چوب طراحی کرده و ساخته اند. از همین رو این متریال جذاب میتواند جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی باشد. خاصیت آنتی باکتریال، ضد آفت و دوام بالای آن باعث شده است که در اکثر موارد از ترمووود برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کنند.

از آنجایی که ترموود در مقابل شرایط آب و هوایی و ضربات مقاوم است، کاربرد آن تنها به فضای داخلی ساختمان ختم نمیشود. از این متریال میتوان در نمای ساختمان، محوطه سازی و حتی لبه های استخر در ویلا ها استفاده کرد. در ادامه به برخی از اصلی ترین کاربرد های ترمووود در ساختمان سازی و حوزه دکوراسیون داخلی اشاره خواهیم کرد:

  • دکوراسیون داخلی مانند: دکور پشت تی وی، پشت تخت، ورودی و...
  • کف پوش ها.
  • دیوار پوش.
  • پله و نرده
  • استخر های روباز، داخلی و سونا.
  • محوطه سازی.
  • آلاچیق، پرگولا و روف گاردن ها.
  • قرنیز، در و پنجره و نمای ساختمان.

قیمت ترمووود

 

 

مزایای استفاده از چوب ترموود در ساختمان سازی

مزایای ترمووود با توجه به محیطی که قرار است از آن استفاده کنیم میتواند متفاوت باشد. به صورت کلی همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، ترمووود مزایای بسیار زیادی دارد که میتواند شما را به زیبا تر شدن محیط و البته صرفه جویی در هزینه ها کمک کند. در ادامه به مزایای کلی این متریال اشاره خواهیم کرد:

  • ترمووود مقاومت و استحکام بالایی در ساخت و ساز های ساختمانی دارد.
  • تنوع طرح و رنگ در این متریال بسیار بالا است.
  • استفاده از ترمووود در دکوراسیون داخلی به فضا روح بخشیده و جلوه طراحی شما را دگرگون خواهد کرد.
  • این متریال آنتی باکتریال است و ریسک ابتلا به عفونت های قارچی و آفات چوب در آن به شدت پایین است.
  • قیمت ترمووود با توجه به طول عمر و کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است.
  • ترمووود در برابر آتش سوزی، خط و خش و خرابی مقاوم است.
  • رنگ و طرح ترمووود ثابت است و با گذشت زمان تغییر رنگ نمیدهد.
  • این متریال سبک است و حمل و نقل و نصب آن پیچیدگی خاصی ندارد.

در ادامه میخواهیم یکی از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان ترمووود در کشور عزیزمان ایران، یعنی مجموعه ددی وود را به شما معرفی کنیم. ددی وود با سالها تجربه در حوزه تولید و عرضه انواع ترمووود های تولید داخل امروز در این صنعت پیشرو است و همچنین به عنوان یک واردکننده انواع ترموود فنلاندی میتوانید بهترین متریال چوب ترمو را از این مجموعه بزرگ خریداری نمایید. قیمت ترمووود در مجموعه ددی وود با توجه به کیفیت محصولات بسیار مقرون به صرفه است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ددی وود بهترین ارائه دهنده ترمووود به قیمت کارخانه

 

 

ددی وود بهترین ارائه دهنده ترمووود به قیمت کارخانه

با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای ترمووود، امروزه کارخانه های زیادی در ایران و نیز دنیا در حوزه تولید ترمووود فعالیت میکنند. مجموعه ددی وود با اختلاف یکی از بهترین تولید کنندگان و حتی واردکنندگان حال حاضر بازار است. قیمت ترمووود در چوب فروشی ددی وود به شدت رقابتی میباشد و یکی از معدود توزیع کنندگانی است که قیمت ترمووود را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند.

این مجموعه با به کارگیری به روز ترین تکنولوژی ها در حوزه ساخت و تولید متریال های چوبی امروز توانسته موفقیت های بزرگی را در این عرصه کسب کند. طراحان و تولید کنندگان فعال در این مجموعه همگی جزو افراد متخصص و ماهر حوزه دکوراسیون و تولیدات چوبی هستند. ددی وود تامین کنندگان داخلی مختص خودش را دارد از همین رو قیمت ترمووود در این مجموعه قابل مقایسه با قیمت های داخل بازار نیست.

همچنین چوب ترمووود در این مجموعه با ابعاد و اندازه های مختلف تولید میشود. شما میتوانید با توجه به کاربرد اندازه مناسب فضای خود را انتخاب کنید و همچنین درصورت صلاحدید میتوانید متریال های وارداتی فنلاندی را با بهترین قیمت بازار و نیز بالاترین کیفیت تضمینی خریداری نمایید.

خرید ترمووود به قیمت ارزان از بهترین چوب فروشی خاوران (ددی وود)

اگر شما هم به دنبال یک متریال با کیفیت و قیمت ترموود پایین هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ترمووود از ددی وود (https://daddywood.shop) به عنوان یکی از بهترین چوب فروشی های خاوران است.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت مجموعه ددی وود انواع ترمووود های موجود در این کمپانی را ببینید. همانطور که پیشتر گفتیم، قیمت ترمووود ها با توجه به متریال خام آنها و طرح و رنگ و ابعاد و اندازه آنها مشخص میشود. در دسته بندی های مختلف ددی وود انواع ترمووود ها با قیمت های مختلف وجود دارند که میتوانید با توجه به نیاز و بودجه تان برای خرید اقدام کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که میتوانید لیست قیمت ترمووود را از طریق وبسایت این مجموعه مشاهده کنید.

همچنین کارشناسان تلفنی و آنلاین مجموعه ددی وود آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره قیمت ترمووود، نحوه خرید و سفارش و خدمات پس از فروش این مجموعه هستند.

تماس با مشاوران فروش ترمووود : 02133287679 - 02133287678

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Nym0N5Em
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محسنیان :
5 ماه پیش
خرید ترمووود با قیمت مناسب رو واقعا باید از ددی وود انجام داد
ساحل :
5 ماه پیش
واقعا ترموود برای نما و طراحی داخلی عالیه.... حتما استفاده کنید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه