جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

برای همه ی ما پیش آمده است که تصمیم گرفته ایم، تا برای حضور در مهمانی یا مراسم خاصی، به آرایشگاه مراجعه نکنیم و خودمان، صورت خود را میکاپ کنیم. در چنین شرایطی که شما قصد خودآرایی داربد، برای رسیدن به نتیجه مطلوب، لازم است تا با تکنیک های ابتدایی و روش هایی که به شما کمک می کند تا آرایشی زیباتر و جذاب تر داشته باشید، آشنایی داشته باشید. برخی از افراد در فضای مجازی، مانند پیج های اینستاگرامی ویدئو هایی را پیگیری می کنند و آموزش هایی را فرا می گیرند، اما برخی دیگر که خواهان آموزش های اصولی تر و آرایش های بهتری هستند، ترجیح می دهند در یکی از آرایشگاه های زنانه دوره ی آموزش خودآرایی را بگذرانند. 

در صورتی که شما فردی هستید که خواهان فراگیری آموزش در این زمینه هستید و به دنبال آرایشگاه خوب در شمال شهر تهران می گردید؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا پنج تا از بهترین سالن های آرایش در زمینه خودآرایی را در مناطق شمالی شهر تهران به شما معرفی کنیم. 

سالن زیبایی قصر جم

سالن زیبایی قصر جم

این سالن زیبایی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است و توانسته در همین مدت تقریباً کوتاه موفقیت ها و آوازه ی بسیاری در زمینه خدمات آرایشی کسب نماید. سالن در محدوده ی نیاوران تهران واقع گردیده است و در این سالها، بانوان بسیاری برای دریافت خدمات مطلوب آرایشی و یا گذراندن دوره های آموزشی در این حوزه به آن جا مراجعه نموده اند. 

سالن محیطی آرام و لاکچری دارد و خدمات گسترده و بی نظیری در لاین های مختلف به مراجعان خود ارائه می نماید. یکی از این خدمات مربوط به آموزش دوره های خودآرایی برای بانوان است. هر بار که سالن این دوره ها را برگزار می کند، افراد بسیاری از آن استقبال می کنند و با شرکت در دوره های خودآرایی تحت آموزش قرار می گیرند. بدون تردید ما با توجه به کیفیت بالای این آموزش ها، نام سالن زیبایی قصر جم را به عنوان شماره یک این لیست در نظر گرفته ایم. 

سالن زیبایی پرل نیاوران

یکی دیگر از سالن های زیبایی در شمال شهر تهران که در زمینه ی آموزش خودآرایی فعالیت دارد، سالن پرل می باشد. هر سال مدیریت این سالن، آموزش هایی در لاین های مختلف برای هنرجویان برگزار می کند که آموزش خودآرایی نیز یکی از این دوره هاست. متدهای آموزش داده شده در سالن زیبایی پرل بسیار کاربردی و مدرن هستند و دوره ی بسیار مفیدی برای هنرجویان گرامی به حساب می آیند. 

سالن فضایی مدرن و شیک دارد و از اساتید برجسته ای برای آموزش خودآرایی در این سالن دعوت می شود. آموزش ها از سطح غیر حرفه ای و مبتدی آغاز می شود و تا سطح پیشرفته و حرفه ای ادامه می یابد. متقاضیان با توجه به سلیقه و علاقه ی خود آموزش هایی را فرا می گیرند که برای آن ها بسیار مفید و کاربردی می باشد.

سالن زیبایی سیمای هانی 

سالن زیبایی سیمای هانی 

سیمای هانی از جمله سالن های آرایشی است که شعبات متعددی در شمال و غرب و شرق شهر تهران دارد. تعداد ۵۵ لاین آموزشی در زمینه های مختلف آرایشی، نشان از پتانسیل های موجود در این مراکز دارد. معمولاً در پایان دوره ها مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور به متقاضیان ارائه می شود. معمولاً مدرسین و اساتید دوره ها، افراد باتجربه و ماهری در آن زمینه هستند. از مورد توجه ترین دوره های آموزشی که در شعبات مختلف سیمای هانی برگزار می شود؛ آموزش های مربوط به خودآرایی و آرایش است که زیر نظر اساتید برجسته و ممتاز برگزار می شود و همیشه مورد استقبال هنرجویان بسیاری قرار می گیرد. 

با توجه به اینکه بسیاری از این هنرجویان پس از دریافت مدرک معتبر امکان کار در محیط های مربوط را به دست خواهند آورد؛ بنابراین سالن زیبایی سیمای هانی یکی از پر مراجعه کننده ترین سالن های زیبایی در شهر تهران برای دریافت خدمات آموزشی می باشد. 

سالن زیبایی دانژه نیاوران

این سالن که یکی از بهترین و بروز ترین سالن های آرایش می باشد، در منطقه نیاوران تهران واقع شده است؛ که توسط خانم مریم رفیعی مدیریت می شود. سیاست و خط مشی مدیریتی سالن دانژه، برای آموزش هنرجویان، دعوت از اساتید خبره و کاربلد در زمینه های مختلف آرایشی است. مهم تر آنکه این مجموعه، هنرجویان خود را پس از پایان دوره نیز به صورت تمام و کمال ساپورت و حمایت می کند. به کمک همین اساتید تراز اول، آموزش های مربوط به خودآرایی و بسیاری خدمات دیگر، به صورت مبتدی تا حرفه ای در این آموزشگاه به هنرجویان آموزش داده می شود. 

سالن دانژه مدارکی معتبر با تأیید سازمان فنی و حرفه ای کشور به متقاضیان می دهد که قابلیت ترجمه نیز دارند. بسیاری از هنر جویان به قصد مهاجرت به گذراندن دوره های آموزشی خود در این مرکز اقدام کرده اند و سالن دانژه در خصوص چگونگی استفاده از مدرک و یافتن کار در کشور مقصد، راهنمایی های بسیاری به آن ها نموده است. کدی که بر روی مدارک این سالن درج می شود در ۱۸۰ کشور دنیا کارایی دارد و افراد می توانند از این مدرک برای پیدا کردن کار استفاده کنند. 

سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری بانو اختری

سالن زیبایی یا آموزشگاه آرایشگری بانو اختری

این سالن زیبایی در محله نیاوران تهران واقع شده است. سالن در بیست لاین مختلف خدمات مربوط به آرایشگری را با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه به هنرجویان گرامی آموزش می دهد. یکی از این لاین ها مربوط به خودآرایی صورت و بدن می شود. در سالهای اخیر بانوان بسیاری از سطح مبتدی تا حرفه ای به این سالن زیبایی مراجعه نموده اند و پس از گذراندن آموزش های لازم تواسته اند تا با کار کردن در سالن های دیگر، هنر خود را به منصه ظهور برسانند. 

با توجه به آموزش تکنیک های بروز و مدرن آرایشی در سبک های اروپایی، این سالن توانسته تا نظر مساعد افراد خاصی را به خود جلب کند که علاقه مند به استفاده از تکنیک های اروپایی در انتخاب سبک آرایشی خود هستند. همچنین وجود اساتید برجسته و محیطی دلپذیر و آرام بر تعداد هنرجویان این سالن زیبایی در لاین های مختلف آرایشی افزوده است. 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات مفیدی پیرامون برخی از سالن های زیبایی در شمال شهر تهران که آموزش خودآرایی به هنرجویان گرامی ارائه می دهند، را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که شما خواننده گرامی بعد از خواندن این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای آغاز آموزش های خود بگیرید و از نکات موجود در این مقاله به بهترین وجه استفاده کنید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qphxhfxm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه