جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

پرترددترین مقاصد با بلیط هواپیما

سفر هوایی، یکی از بهترین روش های سفر کردن است که با زحمت کمتری همراه بوده و سریع تر نیز مسافر را به مقصد می رساند. اما برخی از مقاصد سفر، بیش از سایرین فروش بلیط هواپیما دارند و به نظر می رسد که مسافران ترجیح می دهند با پرواز خود را به این شهرها برسانند. در این مطلب نیز قصد داریم نگاهی به پرترددترین مقاصد با بلیط هواپیما در میان سفرهای داخلی کشور، بیندازیم که با اقبال بیشتری از سوی مسافران عاشق پرواز، روبرو بوده اند. پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم کدام شهرها، بیشترین درخواست خرید بلیط هواپیما را دارند.

مسیرهای هوایی پرتردد ایران

همیشه سفر کردن با هواپیما و در خطوط هوایی، طرفداران خود را دارد و بسیاری از مسافران به دلایل مختلف از جمله سرعت و راحتی، ترجیح می دهند که برای سفر خود، مسیر هوایی را دنبال کنند. اگرچه قیمت بلیط هواپیما در مقایسه با هزینه سفر با خودروی شخصی یا خرید بلیط اتوبوس و قطار، بیشتر ارزیابی می شود، اما در بسیاری از مواقع سفر هوایی مزایای بیشتری برای مسافران به همراه دارد. از این رو بعضی از مقاصد مختلف در ایران، به لحاظ آمار و ارقام، سفرهای هوایی بیشتری را نسبت به سفرهای جاده ای و ریلی، در سال دارند که البته ممکن است در فصول مختلف سال، تا حدی متغیر و متفاوت باشند. برخی از مسیرهای هوایی در ایران که نسبت به سایرین، سطح تردد بیشتری دارند از جمله عبارتند از:

مسیر هوایی تهران به مشهد و برعکس

مشهد از شهرهای مذهبی و مقدس ایران به شمار آمده و در ایام مختلف سال، پذیرای مسافران و زائرین است. یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی در ایران را باید مسیر تهران به مشهد بدانیم. در واقع اگر نگاهی به لیست فروش بلیط هواپیما در سال گذشته و همین طور سال های قبل بیندازیم، بلیط هواپیما تهران به مشهد، همیشه در شمار پرفروش ترین ها و با تعداد متقاضی بالاتر، قرار داشته است.

فاصله زمانی در پرواز تهران به مشهد، نیز چیزی در حدود 1 ساعت و 15 دقیقه است که برای یک سفر هوایی، ایده آل و مناسب به نظر می رسد.

به علاوه اکثر مسافرانی که از طریق پرواز به شهر مشهد سفر کرده اند، برای بازگشت به تهران نیز از سفر هوایی استفاده می کنند. در واقع اکثر مواقع خرید بلیط مشهد، به صورت دو طرفه انجام شده و همان موقع خرید بلیط رفت، مسافران بلیط برگشت خود را نیز رزرو می کنند. از این روی بلیط پرواز مشهد به تهران هم در شمار پرفروش ترین ها قرار دارد.

خرید بلیط هواپیما

مسیر هوایی تهران به کیش و برعکس

سفر به کیش، یکی از سفرهای تفریحی جذاب در ایران محسوب شده و در فصول مختلف سال، مسافران زیادی به این جزیره زیبا در جنوب کشور سفر می کنند. با توجه به مسافت زیاد بین تهران و جزیره کیش و همین طور جزیره بودن این مقصد گردشگری، استفاده از خودروی شخصی یا حتی اتوبوس، برای سفر به کیش، چندان معقول و مناسب به نظر نمی آید. از این روی در اکثر مواقع مسافران جزیره کیش، خرید بلیط هواپیما را ترجیح می دهند. به علاوه برخی از شهرهای دیگر کشور نیز پرواز مستقیم به جزیره کیش ندارند و برای سفر به این جزیره زیبای کشور، باید ابتدا به تهران آمده و از این شهر با پرواز خود را به کیش برسانند. از این روی مسیر هوایی تهران کیش و برعکس کیش به تهران، یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی در کشور، محسوب می شود. به ویژه در فصولی چون بهار و پاییز، سفرهای هوایی به کیش، رکورد شکسته و در شمار پرترددترین ها قرار می گیرد.

مسیر هوایی تهران به بندرعباس و برعکس

بندرعباس به عنوان بزرگ ترین و مشهورترین بندر ایران، یکی از مقاصد پرتردد با بلیط هواپیما محسوب می شود. در این منطقه، جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد و برای خرید کردن نیز بندرعباس، یک مقصد ایده آل به نظر می رسد. فاصله زیاد بین تهران و بندرعباس، این مقصد در جنوب کشور را برای خرید بلیط هواپیما، با متقاضیان زیادی همراه ساخته است. از این روی معمولا پیشنهاد می شود که برای خرید بلیط هواپیما به مقصد بندرعباس، حتما چندین روز جلوتر اقدام کنید تا با پر بودن پروازها و از دست دادن روز سفر خود، روبرو نشوید.

البته گاهی اوقات نیز شما موفق خواهید شد تا با خرید بلیط لحظه آخری چارتر ، ضمن آن که سفر خود را به موقع پیش می برید، هزینه به مراتب کمتری برای خرید بلیط پرواز پرداخت کنید. البته برای این منظور، باید چمدان های خود را آماده نگه داشته و کاملا مهیای سفر باشید.

خرید بلیط لحظه آخری چارتر

مسیر هوایی تهران به شیراز و برعکس

شیراز، شهر تاریخی ایران و مهد شاعران و افراد مشهور کشور است. چه مسافران ایرانی و چه توریست های خارجی، همیشه شیراز را تافته ای جدابافته دانسته و این شهر از لحاظ توریست پذیری، در صدر قرار داشته است. آمار و ارقام حاکی از آن است که با وجود سفرهای جاده ای و ریلی به شیراز، همچنان آمار پروازهای بین تهران و شیراز، بالاتر است. البته به جز این، شهروندان مشهد نیز آمار قابل توجهی از سفر هوایی به شیراز، برجای گذاشته و بلیط هواپیما شیراز مشهد و برعکس، همیشه پرفروش بوده است.

شیراز شهری دیدنی است که در سفر به آن، نباید مسجد و بازار وکیل، آرامگاه شاه چراغ، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ نارنجستان قوام، باغ ارم، نقش رستم، ارگ کریم خان و ... را از دست بدهید.

خرید بلیط هواپیما از اسنپ تریپ

اگر مقصد شما، یکی از شهرهای پرطرفدار ایران به لحاظ سفرهای هوایی باشد، باید حتما چند روز قبل از زمان سفر و پیش از تکمیل ظرفیت پروازها، برای خرید بلیط هواپیما، اقدام کنید. در اسنپ تریپ، این فرصت را دارید که هر زمان پروازهای مختلف به مقصد خود را بررسی کرده و بهترین پرواز با قیمت مناسب را به راحتی و به صورت اینترنتی، رزرو کنید. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت از دست دادن بلیط هواپیما نخواهید داشت.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hd6R3GCq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه