سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

استنلی یکی از برند های معروف در زمینه ی تولید فلاسک ‌های عایق حرارتی می ‌باشد. محصولات استنلی کیفیت بسیار بالایی دارند و با طراحی زیبا به تولید می‌ رسند. فلاسک استنلی وسیله ای مطمئن برای نگهداری مایعات سرد و گرم است. فلاسک استنلی در جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌ شود و این فلاسک‌ ها به صورت دوجداره طراحی شده ‌اند که در بین دو جداره هوا گرفته شده تا انتقال حرارت صورت نگیرد. اگر شما هم به دنبال خرید فلاسک استنلی هستید باید به سراغ مجموعه ‌های معتبر بروید تا نمونه اصلی این فلاسک‌ ها را تهیه کنید. فلاسک استنلی دارای درب پیچ ‌دار با قفل می‌ باشد و محفظه ‌ای برای نگهداری آبمیوه، چای، شیر ، قهوه و سایر نوشیدنی ها می‌ باشد. با استفاده از این فلاسک در زمان طولانی مایعات گرم حرارت خود را حفظ می ‌کنند. همچنین مایعات خنک نیز به صورت سرد تا مدت ها نگهداری می ‌شود.

خرید فلاسک استنلی با بهترین قیمت

مشخصات فلاسک استنلی

برند استنلی یک برند آمریکایی است که در زمینه ظروف غذا و نوشیدنی ، ابزار دستی و غیره فعالیت دارد. کمپانی استنلی اولین بطری خلا تمام فولادی را به تولید رساند و انواع نوشیدنی ‌ها برای ساعت ‌ها گرم یا سرد نگهداری شدند. برند استنلی این باور را دارد که پایدارترین محصولات آن هایی هستند که دور انداخته نمی ‌شوند و تعویض نمی ‌شوند به همین جهت محصولات استنلی بسیار با دوام هستند و قابلیت استفاده مجدد ایجاد می ‌کنند. به همین دلیل فلاسک استنلی از فولاد ساخته می ‌شود زیرا فولاد از قابل بازیافت ‌ترین مواد می ‌باشد.

معرفی شرکت استنلی

 استنلی از سال ۱۹۱۳ شروع به کار کرد و با تولید محصولات استنلی در کشور آمریکا توانست در زمان کوتاهی طرفداران زیادی به دست آورد. بنیانگذار شرکت استنلی آقای ویلیام استنلی جونیور می‌ باشد که بطری دوجداره تمام فلزی را اختراع کرد که عایق حرارتی بود. او با تلاش برای ساخت انواع فلاسک توانست با پرداخت و ذوب فولاد ضد زنگ بطری‌های خلاء را به تولید برساند.همچنین اولین ترانسفورماتور مدرن توسط این شخص ساخته شده است. محصولات استنلی از قبیل یخدان، ماگ و فلاسک به صورت دو جداره ساخته شده‌ اند تا از تبادل حرارت و دما با محیط بیرون جلوگیری کنند. فضای میانی دوجداره از خلع می ‌باشد. با تولید محصولات استنلی نوشیدن و حمل انواع نوشیدنی در سفر تغییر پیدا کرد.همانطور که می ‌دانیم تقریباً تمام کمپانی ‌های بزرگ یک رنگ را برای محصولاتشان انتخاب می ‌کنند و کمپانی استنلی رنگ سبز را رنگ اصلی برای محصولاتش در نظر گرفته است. بیشتر محصولات استنلی دارای رنگ سبز و طراحی کلاسیک هستند و با ظاهر ساده و جذابی که دارند مورد توجه خریداران چنین محصولاتی قرار گرفته اند.

خرید فلاسک استنلی با قیمت مناسب

فروشگاه طبیعت نو انواع محصولات استنلی را در نوع اورجینال و با مناسب‌ ترین قیمت ارائه می‌ کند.

فلاسک استنلی از فلاسک ‌های پرطرفدار است که از برندی برجسته و معتبر می ‌باشد. محصولات استنلی بسیار با کیفیت و با دوام هستند و در طراحی ‌های زیبا ارائه می ‌شوند بنابراین در صورتی که نیاز به فلاسکی بی ‌نظیر دارید، فلاسک استنلی را تهیه کرده و از آن به خوبی استفاده نمایید. برای خرید فلاسک استنلی می ‌توانید از طریق سایت طبیعت نو اقدام به خرید انواع فلاسک مورد نظر خود نمایید. فروش فلاسک استنلی از طریق این مجموعه با قیمت‌ های بسیار مناسب ارائه می ‌شود. فروش محصولات استنلی از طریق سایت طبیعت نو انجام می‌ شود و برای خرید فلاسک استنلی می‌ توانید از طریق سایت این مجموعه به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

کیفیت فلاسک استنلی

افراد زیادی علاقمند به طبیعت گردی و کوهنوردی هستند. این افراد برای رفتن به طبیعت نیاز به تجهیزاتی دارند تا بتوانند مدت زمان طولانی را بدون مشکل در طبیعت سپری کنند. تجهیزات طبیعت گردی باید کیفیت و دوام خوبی داشته باشند به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به سراغ برند های معتبر بروید. زیرا با خرید تجهیزات طبیعت گردی با کیفیت پایین مجدد نیاز به خرید این تجهیزات خواهید داشت. استفاده از فلاسک‌ های نوشیدنی و غذا بسیار مهم است و افراد نیاز به حمل نوشیدنی و غذا دارند به همین دلیل با استفاده از فلاسک‌ های استنلی غذا و نوشیدنی را به راحتی می‌ توانند حمل کنند و در زمان مورد نیاز از آن استفاده نمایند. این فلاسک ها می‌ توانند غذا و نوشیدنی را در چندین ساعت در خود بدون تبادل دما نگهداری کنند بنابراین بهترین وسیله برای حمل مواد غذایی و نوشیدنی است. فلاسک‌ های استنلی از فولاد ضد زنگ دوجداره ساخته شده ‌اند. فلاسک ‌های استنلی برای حفظ دمای مایعات عمر طولانی مدت دارند یعنی می ‌توانید نوشیدنی ‌های گرم یا سرد را در زمان طولانی بدون نگرانی از تغییر دما در این فلاسک نگهداری نمایید.اگر به دنبال خرید فلاسک با کیفیت بالا و عملکرد عالی هستید، خرید فلاسک استنلی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خرید فلاسک استنلی به صورت اینترنتی

 اگر شما هم قصد خرید فلاسک استنلی را دارید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا نمونه اصلی این فلاسک‌ ها را تهیه نمایید. فروشگاه طبیعت نو انواع محصولات استنلی را در نوع اورجینال و با مناسب‌ ترین قیمت ارائه می‌ کند. برای خرید فلاسک استنلی به صورت اینترنتی از طریق سایت طبیعت نو می ‌توانید محصولات را مشاهده کنید و خرید آنلاین را انجام دهید. این مجموعه انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای طبیعت گردی را ارائه می‌ کند. محصولات مجموعه طبیعت نو در برند های معتبر و شناخته شده هستند و با کیفیت بسیار عالی ارائه می ‌شوند.

انواع فلاسک استنلی

 فلاسک‌ های استنلی در مدل‌ های کلاسیک با حجم ‌های ۴۵۰ سی سی تا ۲ لیتر به فروش می‌ رسد. این فلاسک ها در تنوع طرح و مدل ارائه می ‌شوند. هرچه فلاسک بزرگتر باشد، قطر بدنه آن بیشتر خواهد بود و می ‌تواند دمای مایعات را در مدت زمان طولانی ‌تر ثابت نگه دارد. کیفیت یکی از موارد مهمی است که در لوازم طبیعت گردی باید به آن توجه شود زیرا تجهیزات طبیعت گردی به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌ گیرند و به همین جهت باید با دوام و با کیفیت باشند. محصولات استنلی به عنوان یکی از با کیفیت ‌ترین محصولات شناخته شده است.

برای خرید فلاسک استنلی می ‌توانید از طریق سایت طبیعت نو اقدام به خرید انواع فلاسک مورد نظر خود نمایید.

ویژگی فلاسک استنلی

حفظ دمای سرد و گرم توسط فلاسک استنلی انجام می ‌شود همچنین فلاسک استنلی دارای ظرفیت بالایی می ‌باشد. اگر طبیعت گرد هستید و یا کوهنورد حرفه ‌ای هستید با خرید فلاسک استنلی می ‌توانید در زمستان و تابستان انواع نوشیدنی ‌ها را استفاده کنید. یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب فلاسک استنلی ضربه پذیری آن است که بسیار عالی بوده و این ویژگی موجب شده تا افراد به هنگام سفر و کوهنوردی بتوانند بدون نگرانی از این فلاسک استفاده نمایند. تولید کننده فلاسک استنلی از نظر ظاهری و استایل نیز شیک ‌ترین فلاسک ‌ها را به تولید رسانده است. اگرچه بسیاری از محصولات استنلی به رنگ سبز هستند اما رنگ بندی متنوعی نیز از این محصولات مشاهده می‌ شود. فلاسک اسفندی با کیفیت و سبک وزن است و انتخاب و خرید فلاسک استنلی می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد. یکی از نام‌ های دیگر فلاسک استنلی مستر می ‌باشد بنابراین اگر نام مستر را مشاهده کردید بدانید که منظور فلاسک استنلی است و حتماً دقت داشته باشید که خرید فلاسک استنلی را از مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید. فروشگاه طبیعت نو بهترین مجموعه برای خرید تجهیزات طبیعت گردی است که محصولات برند های معتبر و شناخته شده را ارائه می کند.

https://f-tn.ir/

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ot6FZaB1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه