یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

سال 1402 با ورود فیلم های جدید به سینمای ایران فروش چشمگیری به خود دیده است. فیلم های فسیل، شهر هرت، هتل، گیج گاه، جوجه تیغی، عامه پسند، آهنگ دو نفره و... از گونه این فیلم های هستند. یکی از وب سایت های قدیمی و معتبر در زمینه دانلود فیلم های ایرانی که آپدیت و به روز رسانی فوق العاده ای دارد وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا که جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران قرار میدهد. 

دانلود فیلم ایرانی فسیل، هتل و شهر هرت رایگان و با لینک مستقیم

در این مطلب به بررسی چند فیلم ایرانی جدید 1402 که منتشر و هم اکنون در حال اکران سینمای ایران هستند بپردازیم.

فیلم فسیل

این فیلم به کارگردانی کریم امینی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی کریم امینی و در ژانر کمدی و تاریخی است. سید ابراهیم عامریان پس از ساختن دو فیلم موفق انفرادی و دینامیت، حالا تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. از بازیگران مطرح این فیلم کمدی میتوان به بهرام افشاری، الناز حبیبی، ایمان صفا، هادی کاظمی و الهه حصاری اشاره کرد. فسیل داستان سه خواننده در دوره انقلاب است که هر کدام پس از گذر زمان دچار تغییراتی میشوند... . فیلم فسیل از شروع سال 1402 در سینمای های ایران اکران شد، در دو هفته اول موفق به فروش باورنکردنی 30 میلیارد شد و تاکنون موفق به فروش بیش از 280 میلیارد تومان شده و به عنوان پر فروش ترین و جز 5 فیلم پربازدید تاریخ سینمای ایران به شمار می رود. 


*******************
دانلود فیلم فسیل

*******************

فیلم هتل

فیلمی به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزنی و مصطفی زندی و در ژانر کمدی است. در این فیلم بازیگرانی مانند پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین فر، مه لقا باقری، صدف اسپهبدی، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، سام نوری، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و... به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم درباره ی چهار زن و دو مرد ( پژمان جمشیدی و محسن کیایی که بازیگران اصلی این فیلم هستند ) را روایت میکند. پژمان جمشیدی یکی از موفق ترین بازیگر های ژانر کمدی سینمای ایران همچنین در فیلم های پر فروش دینامیت، شهر هرت، بخارست، خوب بد جلف، تگزاس و... بازی کرده و همگی جزئی از فیلم های پرفروش سینمای ایران شده است. محسن کیایی دیگر بازیگر نقش اصلی این فیلم در کنار پژمان جمشیدی به هنرمندی پرداخته است. برای دانلود فیلم هتل روی لینک کلیک کنید.

 

فیلم گیج گاه

فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی، نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی و تهیه کنندگی ولی الله مدنی و حنیف سروری محصول سال 1398 کشور ایران است. در این فیلم کمدی و جذاب از بازیگران مطرحی از جمله حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، فرهاد آییش، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، جمشید هاشم پور، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، علی باغفر،داوود ونداده، حامد شیخی و حسن رضایی استفاده شده تا به ایفای نقش پپردازند. مرحله اول تولید این فیلم در سال 1398 شروع شد اما به دلیل بیماری همه گیر در کشور ایران تولید گیج گاه متوقف شد و در نهایت در سال 1402 پس از سختی های فراوان در ساخت این فیلم از 12 مهر 1402 وارد سینماهای کشور شد. داستان فیلم درباره ی شخصیتی به نام حسن است که معلم ورزش و استاد کاراته است. در خانواده آنها همگی علاقه زیادی به سینما دارند و ماجراهای بسیار متفاوت و هیجان انگیزی برایشان رخ میدهد که همین موضوع جذابیت فیلم را چندین برابر میکند. 


فیلم سه کام حبس 

فیلم سه کام حبس در سال 1397 در مرحله تولید قرار گرفت و در نهایت سال 1398 فیلمبرداری آن به اتمام رسید و تولید شد اما با توچه به بیماری همه گیری که شروع شد اکران آن به اواخر سال 1401 موکول شد. این فیلم به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی سامان سالور و در ژانر خانوادگی و درام است. در این فیلم بازیگرانی چون محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، یدالله شادمانی، علیرضا مهران، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان، محمد اشکان فر به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره ی دو زوج جوانی است که در جنوب تهران زندگی میکنند و دارای یک فرزند هستند. مجتبی ظروف پلاستیکی یکبارمصرف میفروشد و نسیم عروسک درست میکند و ترشی خانگی تهیه میکند، روزی مچتبی تصادف میکند و همین باعث میشود تا دیگر او توان کار کردن نداشته باشد. حالا نسیم مجبور به فروش لوازم خانه خود و در نهایت فروش مواد میشود و...

فیلم شهر هرت

فیلم شهر هرت در تیر ماه 1402 در سینما های ایران اکران شد. شهر هرت به کارگردانی کریم امینی، مهدی محمدنژادیان و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش، در ژانر کمدی و خانوادگی است. در این سریال بازیگرانی چون : پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی، بهناز پورفلاح، شهین تسلیمی، مهدی حاجی زاده، یاشار مومن زاده، شراره ارمغانی، رضا نیلی، علی کریمیان،سولماز صادقی، حسین لواسانی، گیتی شاکری، رحمت نوری و وحید اسمی خانی به ایفای نقش پرداخته اند. پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر موفق سینمای ایران پس از تجربه های فوق العاده در فیلم های دینامیت، خوب بد جلف، علفزار و تگزاس حالا توانسته در این فیلم بازی کند.

*********** دانلود فیلم شهر هرت *********** 

معمولا فیلم های سینمای ایران پس از اکران چندین ماهه مجوز اکران آنلاین سینما در پلتفرم و سایت های اشتراک فیلم می گیرند و پس از آن به صورت قانونی در شبکه نمایش خانگی منتشر میشوند. فیلم فسیل از فروردین 1402 همچنان در حال اکران است و به زودی از شبکه نمایش خانگی و وب سایت آپ مدیا منتشر خواهد شد. شما میتوانید برای دانلود فیلم های ایرانی و اطلاع از زمان پخش آن به آدرس UpMedia.Movie مراجعه نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3bGb6y8T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه