شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ما که طعم بی نظیر حضور حیوانات خانگی را چشیده ایم، از لحظه لحظه حضورشان لذت می بریم. همراه بردن پت داخل خودرو یکی از اقداماتی است که انجام می دهیم. گردش و تفریح همراه با سگ، به شما امکان می دهد تا بتوانید لحظات شیرین تان را با سگ ها تجربه کنید. مشکل اصلی زمانی است که سگ ها با دست و پاهای کثیف و خاکی وارد خودرو می شوند. آسیب به صندلی، پاره شدن و فرسودگی صندلی خودرو موجب می شود تا سرمایه شما دچار آسیب شود. قطعا شما نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده اید. کاور صندلی خودرو یکی از بهترین ابزارهای مراقبت از صندلی خودرو است. با کمک صندلی خودرو می توانید ضمن محافظت از سگ و صندلی، به میزان کافی از تفریح و همراهی پت لذت ببرید.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی در خصوص کاور صندلی خودرو برای سگ ارائه کنیم.

کاور صندلی خودرو برای سگ

کاور صندلی خودرو برای سگ چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کاور صندلی خودرو چیست و دقیقا چه ارتباطی با سگ ها دارد! معمولا موقع بارندگی پاهای پت خیس و گلی می شود، در زمان بازی در طبیعت، خاک و شن در لابه لای پنجه ها گیر می کند. بدیهی است که سوار کردن پت با این شرایط چیزی جز کثیفی در خودرو ایجاد نمی کند. گاهی نیز آلودگی، انگل و موارد این چنینی همراه پاهای پت وارد خودرو می شود و کثیفی و آلودگی صندلی، اصلی ترین چیزی است که مشاهده خواهید کرد. هزینه تعمیر صندلی خودرو قطعا بالا است، پس چه بهتر که قبل از آسیب و تخریب، به کمک کاور صندلی خودرو مخصوص سگ، از آن پیشگیری کنید. در بعضی مواقع نیز، کاور صندلی خودرو برای سگ ها، مموجب می شود تا خیسی و رطوبت به صندلی منتقل نشود. پس در صورت هر گونه تهوع، ادرار و... هیچ اثری بر روی صندلی ماشین باقی نمی ماند، چرا که بسیاری از انواع کاور صندلی خودرو برای سگ، ضد آب هستند.

ویژگی های کاور صندلی خودرو برای سگ

آگاهی از ویژگی های کاور صندلی خودرو برای سگ، به شما کمک می کند تا بتوانید با ایجاد انگیزه و بررسی شرایط شخصی خودتان، دست به انتخاب بزنید. دراین بخش ضمن بررسی ویژگی های کاور صندلی خودرو برای سگ ها، به جزییات مهم و مزایای آن اشاره می کنیم.

  • واتر پروف یا ضد آب: برخی از کاورها از مواد ضد آب تهیه می شوند، به این ترتیب از نفوذ مایعات به صندلی جلوگیری می شود. در صورت تمایل به استفاده از چنین مزایایی، حتما هنگام خرید به ضد آب بودن کاور صندلی توجه نمایید.
  • سهولت نصب و جابجایی: بسیاری از مدل های کاور صندلی خودرو برای سگ، دارای سیستم های نصب آسان هستند که به شما امکان نصب و جابجایی آسان را می دهند.
  • ابعاد مناسب: کاور صندلی ها معمولا در ابعادی استاندارد تهیه و تولید می شوند تا برای اکثر خودروها قابل استفاده باشند.
  • توری و جیب ها: برخی از مدل های کاور صندلی خودرو، دارای جیب نظم دهنده هستند تا لوازم پت را سر و سامان دهید. برخی دیگر نیز دیواره ای توری دارند تا هوای خنک کولر خودرو از همان ناحیه به پت عزیزتان برسد.
  • سهولت در نظافت: متریالی که از آن کاور ساخته شده است، بسیار قوی بوده و تمیزی آن آسان است. به این ترتیب می توانید با شست و شو پس از هر بار استفاده، آن را آماده نمایید.
  • مقاومت در برابر خط و خش: متریال سازنده کاور صندلی خودرو معمولا از برزنت و پارچه های مقاوم ساخته می شود. به این ترتیب می توانید شرایط خوبی را شاهد باشید.

انواع کاور صندلی خودرو برای سگ

کاور صندلی خودرو برای سگ ها در مدل های مختلفی تولید می شود. برخی از انواع کاور صندلی صرفا یک لایه پارچه ای برای ایجاد مقاومت در سطح صندلی هستند. برخی دیگر با دارا بودن متریال داخلی و استراکچر قوی، فضای بیشتری (در ناحیه جلوی صندلی تا پشت صندلی راننده و شاگرد) در اختیار پت قرار می دهند. برخی از کاورها ضد آب است و برخی دیگر صرفا یک لایه برای تمیز نگهداشتن صندلی خودرو است! در کل این جزییات همگی قابل بررسی هستند و در زمان خرید کاور صندلی خودرو برای سگ ها باید به آن بپردازید.

کاور صندلی خودرو مخصوص سگ

راهنمای خرید کاور صندلی خودرو مخصوص سگ

هنگام خرید کاور صندلی خودرو مخصوص سگ، باید اطلاعات کافی در خصوص جزییات داشته باشید. یک خرید اشتباه می تواند وسیله ای پر از کم و کاستی به خودرو شما اضافه کند که چندان کاربردی ندارد! به همین دلیل باید حتما راهنمای خرید کاور صندلی خودرو را مشاهده کنید و برای خرید هوشمندانه اقدام نمایید.

  • اندازه شکل طراحی کاور خودرو
    • مطمئن شوید که اندازه کاور با اندازه صندلی خودرو شما تناسب دارد.
    • شکل کاور باید با ساختار صندلی خودرو هماهنگ باشد تا بیشتری کارایی را شاهد باشید.
  • متریال ساخت کاور صندلی خودرو
    • ساخت کاور از مواد ضدآب و مقاوم در برابر خط و خش اهمیت بسیار زیادی دارد.
    • حتما اطمینان حاصل کنید که متریتال کاور بوی ناخوش آیندی ندارد و متریال صندلی نیست که برای پت مضر باشد.
  • نصب و جابجایی آسان کاور صندلی
    • برخی از کاورها دارای سیستم های خاصی برای نصب آسان هستند که به شما این امکان را می دهند در کوتاه ترین زمان آن ها را نصب نمایید.
  • قابلیت تثبیت و فیکس سطح نشیمن
    • برخی از مدل های کاور صندلی خودرو مخصوص سگ، دارای تثبیت های خاصی هستند که از لغزش کاور جلوگیری می کند و سگ راحت تر روی آن قرار می گیرد.
  • سهولت در تمیزکاری کاور صندلی
    • مطمئن شوید که مواد کاور صندلی قابل شست وشو است و نسبت به آب حساسیتی ندارد.
  • جیب ها
    • وجود جیب ها به شما اجازه می دهد تا لوازم پت را سازمان دهی کنید. پس اگر برای تان اهمیت دارد، وجود جیب را بررسی کنید.
  • طراحی جذاب
    • اگر به ظاهر نیز اهمیت می دهید، یک کاور با طراحی جذاب را انتخاب کنید که با فضای داخلی خودرو هماهنگ باشد.
  • نظرات و بازخوردها را بررسی کنید
    • توجه به نظرات و بازخوردهای افرادی که تجربه استفاده از محصول مدنظرتان را دارند، کمک می کند تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

راهنمای خرید کاور صندلی خودرو مخصوص سگ

ابعاد کاور صندلی خودرو برای سگ

ابعاد و اندازه کاور صندلی خودرو مخصوص سگ معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند برای اکثریت انواع خودروها مناسب باشند. این کاورها به صورت قابل تنظیم و قابل انعطاف هستند تا بتوانند به ابعاد مختلف صندلی ها و فضای داخلی خودروها تنظیم شوند. علاوه بر این، بسیاری از تولیدکنندگان کاورهای صندلی خودرو مخصوص سگ، انواع مختلفی از این کاورها را با اندازه ها و طراحی های مختلف عرضه می کنند تا هر شخص متناسب با نیاز خود دست به انتخاب بزند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید کاور صندلی خودرو از سایت پت راید مارکت، به ابعاد و توضیحات توجه کافی داشته باشید تا یک انتخاب مطلوب تجربه کنید.

خرید کاور صندلی خودرو

برای خرید کاور صندلی خودرو مخصوص سگ، باید حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. پت راید مارکت برترین مرکز فروش لوازم مخصوص حیوانات خانگی است. با خیال آسوده می توانید از پت شاپ این مجموعه لوازم مورد نیاز، غذا، اکسسوری و... را تهیه کنید. تمام اجناس عرضه شده اورجینال و دارای ضمانت مرجوعی است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ktLxBqet
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه