دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید زانوبند درمانی توصیه ای است که این روزها زیاد به گوش می رسد. زانو درد ممکن است در هر سن و سالی به سراغ شما بیاید که البته در دوران میانسالی و پیری به دلیل تحلیل رفتن مفاصل، نمود بیشتری دارد. در این مرحله علت زانو درد مهم نیست. چون باید به دنبال روش درمانی بود که به بهبود وضعیت زانو کمک کند. امروزه شاهدیم که فروشگاه‎ های آنلاین بسیاری در فضای مجازی اقدام به فروش زانوبند با فناوری های گوناگون می کنند. حال اینکه برخی از این فروشندگان بااستفاده از نا آگاهی خریدار، زانوبند های تقلبی و غیر استاندارد را ارائه می کنند که استفاده از آن بسیار خطرناک است و خطرات جبران ناپذیری دارد. دراین مقاله به معرفی زانوبند مگنا وایزر به عنوان یکی از این زانوبند های تقلبی موجود در بازار می پردازیم.

جدی ترین هشدار تاریخ پزشکی

زانو به عنوان عضوی بسیار مهم در بدن به شمار می رود که مستقیما در زندگی روزمره نقش ایفا می کند. وقتی زانو دچار مشکل می شود بایستی در انتخاب نوع درمان بسیار محتاط بودو اما بسیاری از سودجویان بدون توجه به این مهم کالاهایی را با ادعاهای واهی روانه بازار می کنند که سلامت زانو را به شدت تهدید می کند. زانوبند مگنا وایزر یکی از این محصولات است که با ادعای بهره مندی از تکنولوژی جدید مگنتیک در بازار عرضه شده است. اما با توجه به اینکه مدت کوتاهی از عرضه این زانوبند در بازار می گذرد تجربه خریداران این زانوبند بسیار تاسف انگیز بوده است.

عوارض مگناوایزر برای زانو

چرا زانوبند مگناوایزر خطرناک است؟

فروشندگان این کالا با سو استفاده از فضای مجازی زانوبند ی را با ادعای تکنولوژی جدید مگنتیک پیش روی خریداران قرار داده اند. حال اینکه این تکنولوژی و کاربرد آن در یک زانوبند با حساسیت های بسیاری همراه است. این تکنولوژی با استفاده از قرار گیری آهنرباهای فراوان در زانوبند پدید می آید و مغناطیس برقرار شده در میان آهنرباها تغییراتی را در ناحیه آسیب دیده زانو پدید می آورند. تمام این ها زمانی رخ می دهد که قرار گیری آهنرباها با محاسبات میلیمتری و جاگذاری درست همراه باشد. فروشندگان زانوبند مگنا وایز در معرفی کالای خود به هیچ کشور سازنده ای اشاره نکرده اند. این نخستین نشانه فیک بودن این کالاست. چرا که با ظاهر سازی مناسب شما را به خرید کالایی ترغیب می کنند که هیچ نظارت مهندسی بر ساخت آن نبوده و معلوم نیست در کدام کارگاه داخلی مونتاز شده است.

تاثیر منفی تکنولوژی غیر استادارد مغناطیسی در مگناوایزر

هر تکنولوژی همانطور که در حالت استانداردش حاصل سالها تحقیق دانشمندان عرصه مهندسی پزشکی است و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد، اگر به صورت تقلبی و غیر استاندارد به کار گرفته شود خسارات جبران ناپذیر جانی در پی خواهد داشت. این موضوع در مورد زانوبند مگنا وایزر نیز صادق است. این زانوبند معلوم الحال که هیچ نام و نشانی از شرکت ادعایی تولید کننده آن یافت نمی شود، به شکلی غیر استاندار و تنها با ظاهرسازی سعی دارند محصول خود را به فروش برسانند. د رهمین راستا به راه اندازی سایتی دست زده اند و ادعا می کنند سایت متعلق به شرکت سازنده است. درحالی که تحقیقات ما نشان می دهد تنها دوماه از راه اندازی سایت می گذرد. پس افراد سودجو شما را ترغیب می کنند محصولات شرکتی را خریداری کنید که به گفته آنان از تولیدکنندگان برجسته کالاهای پزشکی است. در حالی که سایت آن فقط 60 رو زاست راه اندازی شده است.

سوختگی زانو با مگناوایزر

خطرات استفاده از زانوبند مگناوایزر

حساسیت استفاده از زانوبند هایی که با ادعای استفاده از تکنولوژی روانه بازار می شوند بر کسی پوشیده نیست. چرا که به کار گیری تکنولوژی استانداردهای خاص خودش را دارد و باید زیر نظر متخصصان توانا صورت گیرد. از آنجا که تکنولوژی مگنتینگ ادعا شده از سوی فروشندگان زانوبند مگنا وایزر بدون هیچ نظارت و استانداردی جاگذاری شده است، استفاده از این زانوبند شما را با خطر سوختگی زانو مواجه می کند که این تنها یکی از خطرهای جدی است. محل قرارگیری آهنربا در زانوبند بسیار حساس است و اگر مهندسی ارتباط آهنرباها رعایت نشود این فشارها باعث می شود به رگ ها آسیب وارد شود و در جریان خون رسانی اختلالاتی رخ دهد. همچنین در موارد گزارش شده از استفاده کنندگان زانوبند های مغناطیسی مشابه، خونریزی شدید داخلی زانو نیز گزارش شده است. با توجه به جمع آوری اطلاعات از خریداران زانوبند های مغناطیسی فیک این عوارض گزارش شده است:

  • آسیب جدی به عصب های ناحیه زانو
  • شل شدگی بافت که پس از دو بار استفاده از این زانوبند ها پدید آمده است
  • خونریزی داخلی پس از سومین روز استفاده به سبب اثر فشار مخرب مغناطیس غیر استاندارد بر رگ ها و مویرگ های ناحیه زانو
  • خطر بروز هماتوم در برخی نواحی زانو
  • اثر مخرب مغناطیس تقلبی بر غضروف ها
  • باقی ماندن اثر کبودی مشابه خون مردگی د رمحل زانو به سبب به کارگیری مگنتینگ غیر اصولی
  • فعال کردن سلول های سرطانی د ربدن تحت تاثیر مغناطیس
  • بر هم زدن تنظیم ترشح انسولین در بدن که پی آمدهای بسیار ناگواری خواهد داشت
  • تاثیر منفی بر دیسک ها که به بیرون زدگی دیسک ها منجر می شود.

این تنها برخی از اثرات مخرب استفاده از زانوبند تقلبی نظیر زانوبند مگناوایزر است. بی شک اثرات مخرب بر افراد، متفاوت است و گاهی ممکن است خونریزی داخلی درافراد با بیماری های خاص، خطرات جانی نیز در پی داشته باشد. پس به عنوان خریدارانی آگاه، هرگز سلامتی خود را با خرید زانوبند مگنا وایزر به خطر نیاندازید. چرا که حتی فروشندگان این قبیل کالاهای پزشکی احتمالا از خطرات جانی این زانوبند بی خبرند و تنها به سودجویی و فروش بیشتر می اندیشند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AHoncS3x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه