دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

نما و کف ساختمان همواره برای افراد مهم بوده و هست. به همین دلیل در چند سال اخیر برای جلوگیری از تخریب نماها، ماندگاری طولانی مدت آن ها و زیبا دیده شدنشان کارهای زیادی انجام شده است. انجام این گونه از کارها توسط افرادی که در این زمینه ها تخصصی ندارند هیچ سودی ندارد و ممکن است حتی باعث از بین رفتن زیبایی و مقاومت نما نیز بشود.

شرکت کفساب پلاس با بیش از ۲۵ سال در زمینه کفسابی ، شستشوی نما با راپل، پیچ و رولپلاک سنگ نما و نقاشی نمای ساختمان بدون داربست خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. و مجموعه ما از مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها برای ارائه خدمات استفاده می کند. ما در اینجا برخی از مهم ترین خدمات شرکت را برای شما بیان می کنیم.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

یکی از مهمترین خطراتی که همواره سنگ نمای ساختمان ها را تهدید می کند ریزش سنگ نمی می باشد. عوامل بسیار زیادی بر ریزش سنگ نما همیشه تاثیر گذار هستند. همچنین بهتر است بدانید اگر سنگ نمای یک ساختمان دچار ریزش شود، جلوه آن ساختمان به شدت زشت می شود و افراد هر چه زودتر باید اقدام به ترمیم آن بکنند. یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای محکم کردن سنگ نما وجود دارد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما اگر به خوبی انجام شود،می تواند تا سالیان زیادی از تخریب نمای ساختمان ها جلوگیری کند . انجام کار پیچ و رولپلاک نما با استفاده از داربست بسیار پر خطر و سخت می باشد. به همین خاطر استفاده از طناب برای انجام چنین کارهایی بسیار عاقلانه تر می باشد.

شرکت ما از بهترین پیچ رولپلاک ها استفاده می کند و کارشناسان آن چون مهارت بالایی دارند از مناسب ترین پیچ رولپلاک ها برای هر نوع سنگی استفاده می کنند.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

برای سنگ کردن یک نما از سنگ های مختلفی استفاده می شود،که هر سنگ کیفیت و درخشندگی خاصی دارد. اما در تمام این سنگ ها احتمال ریزش وجود دارد. به همین خاطر پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای محکم کردن انواع سنگ کاربرد دارد. قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به هیچ وجه زیاد نیست و بستگی به مساحت نما، نوع پیچ و رولپلاک و میزان سنگ های خراب نما دارد.به همین خاطر نمی توان یک قیمت یکسان برای آن در نظر گرفت زیرا نمای ساختمانی شرایط متفاوتی دارد.

مزایای استفاده ازپیچ و رولپلاک سنگ نما

افزایش طول عمر نما

قبل از پیچ و رولپلاک نما حتما تمام درزها و شکاف های نما را با استفاده از مواد بسیار مقاوم پوشش میدهند. همین امر موجب می شود بعد از پیچ رولپلاک نما به هیچ وجه آب به لایه زیرین سنگ ها نفوذ نکند. به همین خاطر نمای ساختمان هایی که توسط این شرکت پیچ و رولپلاک شده اند تا سالیان زیادی ماندگار می مانند.

مقاوم شدن در برابر هر ضربه ای

زمانی که پیچ و رولپلاک سنگ نمای خود را به شرکت ما می سپارید کارکنان آن قبل از شروع به کار تمام سنگ های آسیب دیده را شنایی می کنند و اقدام به تعویض آن ها میکنند. همین امر موجب می شود تمام سنگ های نمای شما سالم باشند و بعد از پیچ رولپلاک سنگ نما در برابر هر ضربه ای مقاوم شوند.

نماشویی

در شهرهای بزرگ میزان وجود آلاینده ها به شدت زیاد می باشد.همین امر موجب می شود چهره بسیاری از ساختمان ها کدر و تیره دیده شود.همچنین در بیشتر مواقع به احتمال زیاد مشاهده کرده اید.که بعد از اتمام کار نمای ساختمان های نوساز به خاطر باقی ماندن سیمان بر روی نمای آنها به هیچ وجه زیبا دیده نمی شوند.

بهترین روشی که می توان به کمک آن مشکلات بیان شده در بالا را برطرف کرد نماشویی می باشد. چون با استفاده از آن به راحتی میتوان هر نوع کثیفی را از روی نما پاک کرد و زیبایی را دوباره به ساختمان های خود بخشید. شستشوی نما در کلان شهرها طرفدار بسیار زیادی دارد.چون در اینگونه از شهرها ساختمان ها بیشتراز سایر مناطق نیاز به نماشویی پیدا می کنند.

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل یکی از بهترین روش های شستشوی نما به حساب می آید.در این روش فردی که می خواد یک نما را شستشو دهد.ابتدا طناب اصلی را به یک پایه یا میلگرد محکم بر روی پست بام وصل می کند.سپس طناب محافظ را نیز به خود وصل می کند و شروع به نماشویی ساختمان می کند.

هنگامی که فرد تمام موارد امنیتی را در نماشویی با راپل رعایت کند.امکان سقوط او بسیار کم می شود.همین امر باعث می شود فردی که میخواد نماشویی را انجام دهد.استرس نداشته باشد و به بهترین نحو ممکن نما را شستشو دهد. در واقع می توان گفت در نماشویی با راپل نمای ساختمان به بهترین نحو ممکن شستشو داده می شود.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

ساختمان هایی که مدت زمان زیادی از نماشویی آن ها بگذرد، با یک نماشویی ساده تمیز نمی شوند.و باید حتما برای تمیز کردن آن ها از روش شستشوی نمای ساختمان با واترجت استفاده کرد.استفاده از واترجت برای نماشویی موجب می شود.هر نمایی با هر میزان کثیفی به خوبی تمیز شود.اما چون این روش یک روش نوین برای شستشوی نما می باشد.توسط شرکت های محدودی انجام می شود که شرکت ما یکی از آن ها می باشد.

شرکت ما برای شستشوی نما با واترجت از ماهرترین افراد و بهترین دستگاه ها استفاده می کند.به همین خاطر افرادی که کار شستشوی نمای خود را به آن می سپارند در پایان کار می توانند نمایی بسیار تمیز داشته باشند بدون این که هیچ گونه آسیبی به آن وارد شود.

کفسابی ساختمان

کفسابی ساختمان

معمولا کف هر ساختمانی تنها چند سال اول کیفیت اولیه را دارد و بعد از مدتی درخشانی آن جای خود را به کدری می دهد.به همین دلیل کف ساختمان ظاهر کثیفی به خود می گیرد و افراد برای درخشان کردن آن از مواد شوینده مختلفی استفاده می کنند .اما بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان کف ساختمان هایی که کدر شده اند را با مواد شوینده درخشان کرد.

زیرا در بیشتر مواقع استفاده زیاد از مواد شوینده باعث آسیب رسیدن به سنگ کف می شود.در واقع تنها روشی که تاکنون به صورت ویژه ای توانسته است کف هر ساختمانی را با هر میزان کدری و خرابی درخشان کند، کفسابی سنگ می باشد.اما اگر فرد و شرکتی را که برای این کار انتخاب می کنید ماهر نباشد نمی توانید نتیجه دلخواهی را کسب کنید. توصیه می شود کفسابی ساختمان خود را به شرکت معتبری بسپارید تا به بهترین نحو انجام شود.

قیمت کفسابی ساختمان

در گذشته کفسابی یکی از خدمات لوکس ساختمانی به حساب می آمد و قیمت بالایی داشت. اما امروزه این کار با توجه به مزایای زیادی که دارد به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد.قیمت کفسابی ساختمان نیز یکسان نیست و بستگی به شرایطی مانند: نوع سنگ، میزان خراش ها و کدری کف و مساحت کف دارد.

مزایای استفاده از کفسابی سنگ

زیبایی بی اندازه

همه افراد علاقه دارند کف ساختمان آن ها لوکس و درخشان باشد. به همین دلیل اقدام به کفسابی ساختمان خود می کنند. اما گاهی اوقات به خاطر استفاده از دستگاه های قدیمی و افراد ناوارد برای انجام این کار به نتیجه دلخواه خود دست نمی یابند. اما همه افرادی که کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما می سپارند در پایان کار نتیجه ای را مشاهده میکنند که حتی فراتر از تصور آنان نیز می باشد. چون یکی از مهم ترین اهداف شرکت انجام کفسابی بسیار درخشان و زیبا می باشد.

پوشاندن تمام نقایص

زمانی که برروی سنگ های کف یک ساختمان خراش های عمقی ایجاد می شود. شرکت های کمی می توانند آن ها را پوشش دهند و کفسابی خوبی بر رویشان انجام دهند. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها بعد از مشاهده این سنگ ها پیشنهاد میدهند به جای کفسابی، سنگ ها تعویض شوند. اما شرکت ما به خاطر تجهیزات پیشرفته ای که دارد می تواند هر سنگی را با هر نوع خراشی کفسابی کند و تمام نقایص آن را بپوشاند.

تقویت سنگ

همانگونه که میدانید در عمل کفسابی یک لایه از سنگ برداشته می شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد تصور کنند کفسابی به مرور زمان باعث خرابی شدن سنگ میشود. اما بهتر است بدانید اگر کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما بسپارید چون به خوبی درز ها را می پوشاند و به دلخواه مشتری از کفسابی نانو استفاده می کند نه تنها سنگ کف ساختمان شما خراب نمی شود بلکه تقویت می شود و طول عمر آن افزایش می یابد.

کفسابی پارکینگ

پارکینگ محل نگهداری و عبور و مرور ماشین ها می باشد و معمولا مصالح کف آن مجبور به تحمل وزن زیادی می باشند. به همین خاطر کف پارکینگ ها بعد از چند سال حالت کهنگی به خود میگیرد و سطح صاف خود را از دست میدهد .

کف هر پارکینگ تقریبا هر چند سال یکبار نیاز به کفسابی دارد. در تهران افراد زیادی هستند که علاقه دارند اقدام به کفسابی پارکینگ های خود بکنند. اما نمی دانند انجام این کار را به چه شرکتی بسپارند. به این گونه از افراد توصیه می شود که به شرکت ما مراجعه کنند. زیرا این شرکت از بروز ترین وسایل برای کف سابی پارکینگ ها استفاده می کند و می تواند سطح پارکینگ شما را به بهترین نحو ممکن صیقلی کند.

نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان

افراد برای زیبایی نمای ساختمان خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. اما می توان گفت تنها روشی که به صورت ویژه ای باعث زیبایی نمای ساختمان ها می شود نقاشی نمای ساختمان می باشد. در این روش می توان زیباترین طرح ها را بر روی نما اجرا کرد.

در شرکت ما خدمات نقاشی ساختمان زیادی ارائه می شود که مهمترین آن ها رنگ آمیزی نمای سیمانی است.در این روش معمولا رنگ آمیزی بر روی نماهای سیمانی انجام می شود. برای رنگ آمیزی بر روی سیمان نیاز است که حتما از رنگ های خاصی استفاده شود. زیرا نوع رنگ با توجه به سطح زیرین آن مشخص می شود.

قیمت نقاشی نمای ساختمان

قیمت نقاشی نمای ساختمان به عوامل مختلفی مانند: مساحت نما،جنس نما و نوع رنگ بستگی دارد. برای مثال رنگ آمیزی نمای سیمانی تقریبا کار سختی است و قیمت بالاتری نیز دارد . به همین خاطر ما نمی توانیم در این رابطه یک قیمت کلی در اختیار شما قرار دهیم. زیرا کارشناسان هر شرکت باید به ساختمان مورد نظر مراجعه کنند.

سپس بعد از بررسی نما قیمت نهایی را اعلام کنند. البته بهتر است بدانید که قیمت هر شرکت با شرکت های دیگر متفاوت است. امروزه شرکت ما این گونه از کارها را با بهترین کیفیت و قیمت انجام میدهد. به همین خاطر مراجعه به ما برای انجام این گونه از کارها خالی از لطف نیست.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس (https://kafsabplus.com) تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می پذیرد. کلیه دستگاه های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سالها تجربه و آموزش، انواع پروژه های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خدمات شرکت ما و مشاوره رایگان با شماره  09126119453 تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hkezjoch
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه