سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

«ایلان ماسک» همچنان در تلاش است تا امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را به ایکس اضافه کند. حالا این میلیاردر در جدیدترین پست خود ادعا کرده که تا چند وقت آینده قصد دارد گوشی خود را کنار بگذارد و از ایکس به طور انحصاری برای تماس ها و حتی ارسال پیامک استفاده کند.

ماسک در پست جدیدی از شبکه اجتماعی ایکس می گوید:

«تا چند ماه دیگر، شماره تلفنم را قطع می کنم و برای پیامک و تماس های صوتی/تصویری فقط از ایکس استفاده می کنم.»

ایده ایلان ماسک برای استفاده از ایکس برای پیامک و تماس های صوتی/تصویری

آیا ایده ایلان ماسک امکان پذیر است؟

ایلان ماسک درحالی چنین ادعایی کرده است که به دلیل محدودیت های امنیتی، درحال حاضر برای تماس ها و پیامک نمی توان به یک پلتفرم متکی بود. همان طور که «نیما اوجی»، محقق اپلیکیشن مستقل به Gizmodo می گوید، کدهای تأییدی که برای احراز هویت به کاربران پیامک می شود، هنوز بخش بزرگی از زندگی آنلاین ما را تشکیل می دهند.

درواقع پلتفرم هایی مانند واتس اپ زمانی که کاربران می خواهند حساب جدیدی ایجاد کنند، کدهای تأیید را به آن ها پیامک می کنند. حتی خود ایکس نیز برای تأیید احراز هویت کاربران از کدهای پیامکی استفاده می کند که البته این گزینه فقط برای مشترکین پریمیوم ارائه می شود.

اگر او واقعاً قصد داشته باشد که این ایده را عملی کند، ماسک اساساً کاربران را مجبور می کند که برای برقراری تماس با او، اشتراک پریمیوم ایکس با هزینه حداقل 8 دلار در ماه را خریداری کنند. درحالی که تمام کاربران می توانند به تماس های ویدیویی یا صوتی خود پاسخ دهند، اما امکان برقراری تماس ها فقط برای مشترکین پریمیوم ارائه شده است.

ایکس در اکتبر سال 2023 امکان برقراری تماس های صوتی و ویدیویی را برای کاربران iOS فراهم کرده بود و از ماه گذشته کاربران اندرویدی آن را دریافت کرده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EcVE8nEh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه