یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

انگشتر طلا نامزدی، یکی از طلاهایی است که در ایران برای نامزدی و ازدواج بسیار مرسوم است. برای مراسم ازدواج و نامزدی ما ایرانی ها چندین نوع طلا وجود دارد، مثل حلقه ازدواج، سرویس طلا عروس و انگشتر طلا نامزدی. انگشتر طلا نامزدی شاید اولین اکسسوری ای باشد که عروس و داماد می خرند و با آن به عشقشان، مٌهر تایید می زنند!

انواع مختلف گالری های طلا هستند که مدل های مختلف و کلاسیک انگشتر طلا نامزدی را طراحی و تولید می کنند. ما برای راحتی خیال شما در این مقاله قرار است یکی از بهترین گالری های طلا را معرفی کنیم که می توانید برای خرید انگشتر طلا نامزدی روی آن حساب کنید.

انگشتر طلا نامزدی را از کجا بخریم؟ - بهترین گالری طلا برای خرید انگشتر طلا نامزدی

شاید یکی از بزرگ ترین دغدغه های یک زوج که قصد ازدواج دارند، خرید انگشتر طلا نامزدی است. گشتن در بازارها، دیدن ویترین های گالری های طلا و... کاری طاقت فرسا و خسته کنند است؛ چرا که مدل ها تکراری اند و یک انگشتر طلا با طرح یونیک پیدا نمی شود. اما در این مقاله می خواهیم مطرح کنیم که اتفاقاً مدل هایی هم هستند که تکراری نیستند و طرحی یونیک و منحصر به فرد دارند!

به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید انگشتر طلا نامزدی، به گالری طلا سنجاق سر بزنید. این گالری طلا، یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای اکسسوری طلا ایران است که حدود 20 شعبه در سراسر کشور دارد. یکی از بهترین ویژگی های محصولات سنجاق، یونیک و منحصر به فرد بودن آن ها است. تمام محصولات گالری طلا سنجاق با طراحی اختصاصی تیم سنجاق انجام می شود و طرح و مدل آن در هیچ کجا نمونه نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت گالری طلا سنجاق برای خرید انگشتر طلا نامزدی، دست ساز بودن طلاها است. تمام اکسسوری های مجموعه سنجاق به طور کاملاً دست ساز طراحی و تولید می شوند و با بهترین و مرغوب ترین طلا (طلا 18 عیار) تولید می شوند.

پس برای خرید انگشتر طلا نامزدی، به جای گشتن در بازارها و صرف وقت بسیار زیاد، به یکی از شعب سنجاق در سراسر کشور سر بزنید و یا با مراجعه به سایت این برند با نشانی sanjaaq.com، از انگشترهای زیبا و ظریفش دیدن کنید و به طور آنلاین و مطمئن خرید کنید.

 

انگشتر طلا نامزدی را از کجا بخریم؟!

 

در ادامه شما را با چند مدل محبوب و پر طرفدار انگشتر طلا نامزدی سنجاق آشنا خواهیم کرد.

 

انگشتر طلا سه فلاور، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

انگشتر طلا 3 فلاور، یک انگشتر متفاوت گالری طلای سنجاق است که به دلیل داشتن 3 نگین درخشان، بسیار خاص و جذاب شده است. این انگشتر طلا، بیشتر مناسب سبک های رسمی و مهمانی هاست و برای حلقه ازدواج و یا نامزدی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

یکی از خوبی های این انگشتر طلا این است که جزئی از یک کالکشن طلا است و شما می توانید با خرید انگشتر طلا سه فلاور به عنوان حلقه نامزدی، گردنبند طلا و گوشواره طلا این کالکشن را نیز خریداری کنید و سرویس طلا خود را تکمیل کنید.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود 2.780 گرم

سایز: قابلیت ساخت مناسب با هر سایز انگشت

 

انگشتر طلا سه فلاور، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

 

انگشتر طلا فلاور، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

انگشتر طلا فلاور، یک نگین درخشان شبیه گل دارد و یک انگشتر زیبا و جذاب برای انگشتر طلا نامزدی خواهد بود. تک نگین بودن آن، درخشش فوق العاده ای به آن بخشیده و سبب شده یکی از نمونه های پر فروش برای انگشتر طلا نامزدی باشد.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود 2.580 گرم

سایز: قابلیت ساخت مناسب با هر سایز انگشت

 

 

انگشتر طلا تسمه، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

یک انگشتر طلا خاص برای زوج های عاشق! این انگشتر طلا، یکی از ساده ترین و ظریف ترین طراحی های گالری طلا سنجاق است که تا به امروز انتخاب بیشتر زوج های جوان بوده است.

این انگشتر طلا، به دلیل سادگی ای که دارد، همیشه زیبا خواهد بود و از آن دست مدل ها و طرح هایی است که هرگز از مُد نمی افتد.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: مدل زنانه: حدود 5.510 گرم مدل مردانه: حدود 6.780 گرم

سایز: قابلیت ساخت مناسب با هر سایز انگشت

 

انگشتر طلا تسمه، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

 

انگشتر طلا تسمه دور براق، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

انگشتر طلا تسمه دور براق، همان طراحی انگشتر تسمه را دارد؛ با این تفاوت که دور آن براق و درخشان است. این ست زیبا نیز برای زوج ها یکی از طلایی ترین گزینه ها خواهد بود که تا همیشه عشق را برایشان زنده نگه می دارد. این انگشتر طلا، طرحی بسیار ساده اما جلوه ای زیبا دارد. به طور کلی مدلی است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و زیبایی و درخشش را به ارمغان می آورد.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: مدل زنانه: حدود 5.580 گرم مدل مردانه: حدود 7.830 گرم

سایز: قابلیت ساخت مناسب با هر سایز انگشت

 

انگشتر طلا تسمه دور براق، طراحی اختصاصی گالری طلای سنجاق

پاسخ به سوالات متدوال

·         انگشترهای طلا گالری طلای سنجاق، دست ساز هستند؟

بله، تمام محصولات گالری طلای سنجاق دست ساز بوده و با ظرافت و دقت تمام طراحی و ساخته شده اند؛ حلقه های ازدواج این گالری هم همه دست ساز هستند.

کلام آخر

طی این مقاله سعی کردیم در مورد انگشتر طلا نامزدی و گالری طلا مورد اعتماد برای خرید آن صحبت کنیم و در ادامه شما را با چند مدل از زیباترین انگشترهای طلا مناسب با نامزدی گالری طلا سنجاق معرفی کردیم. امیدواریم که مطالب این مقاله، برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم برای خرید انگشتر طلا نامزدی راهنمای شما باشیم.

گالری طلای سنجاق، با عشق و برای عشق، روزانه این حلقه ها را طراحی و تولید می کند تا به دوام و پایداری عشق، ذره ای کمک کرده باشد...!

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZF2TQrao
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه