شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش رفع خطای لود نشدن در المنتور (Elementor)

لود نشدن المنتور در هنگام کار با آن یکی از مشکلات متداول و رایج این افزونه صفحه ساز است. این مشکل می تواند از علت های مختلفی ناشی شود و راه حل های متفاوتی نیز داشته باشد. مشکلاتی همچون تداخل با افزونه های دیگر، مشکلات در تنظیمات سرور، قدیمی بودن نسخه المنتور یا وردپرس، مشکلاتی اینترنتی و مرورگری و غیره می توانند دلایل لود نشدن المنتور باشند. برای حل مشکل لودینگ المنتور، ابتدا باید علت این مشکل تشخیص داده شود تا راه حل های موجود مورد بررسی قرار بگیرند. برای آشنایی بیشتر با ریشه مشکلات لودینگ المنتور و راه حل های موجود برای رفع این مشکلات، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با علل مختلف لود نشدن المنتور در وردپرس

خطای لود نشدن المنتور ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تداخل با افزونه ها، تداخل با قالب، نسخه PHP، کمبود حافظه سرور، مشکلات فایل htaccess و مشکلات هاست رخ دهد.هرچند در صورتی که صفر تا صد طراحی وب سایت را به شرکت طراحی سایت در مشهد بسپارید، نیازی نیست با این مشکلات دست و پنجه نرم کنید، اما بازهم برای آشنایی و ریشه یابی این مشکل، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • افزونه ها: افزونه های نصب شده را بررسی کنید و مطمئن شوید که تداخلی با المنتور ندارند. اگر امکان دارد، افزونه های غیرضروری را غیرفعال کنید و سپس المنتور را مجدد تست کنید.
  • قالب: از یک قالب استاندارد و به روز استفاده کنید و مطمئن شوید که قالب به درستی به روزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید» بعد از نصب المنتور نوبت به تهیه قالبی می رسد که به واسطه آن ظاهر و ویترین مناسبی را برای وب سایت تان درنظر بگیرید. اما قالب های ورد پرسی به دو دسته تقسیم بندی می شوند؛ قالب های رایگان و قالب هایی که برای نصب بابت آن ها بایستی هزینه ای را پرداخت کنید. در صورتی که هنوز در اوایل مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، پیشنهاد می کنیم از بهترین قالب های وردپرسی فروشگاهی رایگان استفاده کنید تا بتوانید در بودجه کسب و کارتان صرفه جویی کرده باشید.

  • نسخه PHP: اطمینان حاصل کنید که نسخه PHP سرور شما با نیازمندی های المنتور سازگار است و در صورت لزوم، آن را به روزرسانی کنید.
  • حافظه سرور: مطمئن شوید که سرور شما دارای حافظه کافی است. در صورت نیاز، با ارتقاء حافظه، مشکل شما برطرف خواهد شد.
  • فایل htaccess: از صحت و درستی و بهینه سازی فایل htaccess اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود مشکل، آن را اصلاح کنید.
  • هاست: اگر مشکل احتمالی در هاست وجود دارد، با تیم پشتیبانی هاست تماس بگیرید تا مشکلات مربوطه را بررسی و رفع کنند. همه موارد اعم از نسخه PHP (نسخه ۷.۳ به بالا)، نسخه ام اس کی یو ال (۶ به بالا)، نسخه وردپرس مورد نیاز (۵ به بالا)، Max Execution Time (حداقل ۱۲۰ به بالا)، Max Upload Size (حداقل ۲۵۶ به بالا)، Memory limit (حداقل ۲۵۶ به بالا)، PHP Zilp (باید روی سرور فعال باشد) و cURL (باید روی سرور فعال باشد) را با هاست خود چک کنید.
  • به روزرسانی المنتور: ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه های المنتور و المنتور پرو در سایت شما نصب شده اند. این کار را از پیشخوان وردپرس و بخش به روزرسانی ها انجام دهید.
  • غیرفعال سازی mod security: در صورتی که مود سکوریتی فعال است، آن را از کنترل پنل هاست غیرفعال کنید تا مشکل لود نشدن المنتور برطرف شود.
  • غیرفعال سازی RocketLoader در Cloudflare: در صورت استفاده از Cloudflare و فعال بودن گزینه RocketLoader، آن را غیرفعال کنید تا از ناسازگاری با المنتور جلوگیری کرده باشید.
  • غیرفعال سازی ابزارک های استفاده نشده: ویجت ها یا ابزارک هایی که استفاده نمی شوند را از صفحات خود حذف یا غیرفعال کنید تا منابع سایت کاهش یابد.
  • بررسی اکستنش های مرورگر: از یک مرورگر دیگر و یا حالت مرورگر خصوصی استفاده کرده و بارگیری المنتور را بررسی کنید تا مشکل احتمالی در اکستنش های مرورگر شناسایی شود.

آشنایی با علل مختلف لود نشدن المنتور در وردپرس

با انجام این مراحل، احتمالاً مشکل لودینگ المنتور ریشه یابی خواهد شد. در صورتی که مشکل ادامه دارد، باید از افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید؛ اما در حالت کلی، مشکلات مرتبط با لودینگ المنتور باید یکی از موارد ذکرشده باشد. موارد را بادقت بررسی کنید تا مشکل لودینگ المنتور خود را پیدا کنید.

پس از پیدا کردن مشکل، با بررسی روش هایی که در ادامه توضیح داده می شوند، می توانید این مشکل را خودتان به راحتی برطرف کنید.

راه حل های مختلف برای رفع مشکل لود نشدن المنتور

برای رفع خطای لودینگ المنتور، می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید:

بررسی افزونه ها؛ راه حلی برای مشکل لود نشدن المنتور

غیرفعال کردن تمامی افزونه های نصب شده و سپس تلاش برای بارگذاری المنتور. اگر مشکل حل شد، یکی یکی افزونه ها را فعال کرده و بعد از هر بار فعال سازی، مجدداً المنتور را تست کنید تا افزونه مشکل زا را شناسایی کنید.

بررسی قالب، می تواند در لود نشدن المنتور به شما کمک کند

فعال سازی قالب پیش فرض وردپرس و تلاش برای بارگذاری المنتور. اگر با قالب پیش فرض بدون مشکل المنتور لود شد، مشکل از قالب شما است و باید قالب را تعویض یا تنظیمات قالب خود را چک کنید.

به روزرسانی نسخه PHP، روشی دیگر برای خطای لود نشدن المنتور

بررسی و به روزرسانی نسخه PHP سرور. استفاده از نسخه جدیدتر PHP می تواند مشکلات لودینگ المنتور را رفع کند. به روز نبودن نسخه PHP یکی از دلایل اصلی مشکل لودینگ افزونه صفحه ساز المنتور محسوب می شود.

افزایش منابع سرور؛موثر در برطرف کردن لود نشدن Elementor

افزایش حافظه RAM یا CPU سرور برای افزایش منابع سرور و بهبود عملکرد المنتور. اگر منابع سرور با افزونه ها و تسک های دیگر محدود شده باشند، شما با مشکل لودینگ المنتور روبرو خواهید شد.

بررسی فایل htaccess را برای لود نشدن المنتور انجام دهید

بررسی و اصلاح فایل htaccess. این فایل ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی از جمله مشکلات لودینگ المنتور شود. در برخی موارد، مشکل لود نشد ن المنتور را می توان با افزودن کد زیر به فایل htaccess حل کرد:

  • <IfModule mod_substitute.c>
  • SubstituteMaxLineLength 30m
  • </IfModule>
  • LimitRequestBody 9999999

بررسی هاست هم می تواند در خطا لود نشدن المنتور موثر باشد

بررسی پایداری و سرعت اتصال به هاست. مشکلات اتصال به سرور می تواند باعث خطای لودینگ المنتور شود. مواردی که باید از سمت هاست بررسی و تنظیم شوند، در قسمت قبل به صورت کامل توضیح داده شده اند. با هاست خود تماس بگیرید و موارد ذکرشده را با آن ها چک کنید.

تغییر مرورگر و مشکل لود نشدن المنتور

برطرف کردن لود نشدن Elementor

تست المنتور در مرورگر دیگر برای بررسی احتمال وجود مشکل در مرورگر، می تواند یکی از راه حل های مشکل لودینگ المنتور باشد. کش کردن مرورگر یا فعال بودن افزونه های اضافی می تواند المنتور را با مشکلاتی مواجه کند. همواره توصیه می شود که از مرورگرهای به روز استفاده کنید تا با مشکلات این چنینی روبرو نشوید.

بررسی تنظیمات افزونه های امنیتی Elementor و رفع خطای لود شدن آن

تنظیمات افزونه های امنیتی را برای جلوگیری از تداخل با عملکرد المنتور بررسی و در صورت لزوم، تغییر دهید.

فعال سازی حالت ایمن المنتور دیگر روش برطرف شدن خطا Elementor

استفاده از حالت ایمن المنتور برای بررسی مشکلات و رفع تداخل های احتمالی با سایر افزونه ها یا قالب ها، یکی از راه حل های در دسترس است.

غیرفعال سازی افزودنی ها و ویجت ها؛ آخرین راه حل برای لود نشدن افزونه المنتور

غیرفعال کردن موقت افزودنی ها و ویجت  مرتبط با المنتور، ممکن است عملکرد المنتور را بهبود ببخشد.

با اجرای این راه حل ها، امیدواریم مشکل لودینگ المنتور شما حل شود. در صورتی که مشکل ادامه داشت، بهتر است با پشتیبانی فنی هاست یا توسعه دهندگان وردپرس تماس بگیرید.

اهمیت برطرف کردن مشکل لود نشدن المنتور

علاوه بر این، عدم دسترسی به المنتور می تواند تأثیر منفی بر تجربه کاربری وب سایت داشته باشد و باعث از دست دادن بازدیدکنندگان، کاربران و ترافیک شود. بنابراین، برطرف کردن مشکل لود نشدن المنتور از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا عملکرد وب سایت بهینه شده و تجربه کاربری بهتری فراهم شود.

سخن پایانی

در نهایت، مشکل لود نشدن المنتور می تواند یکی از مواردی باشد که به طور موقت فرآیند توسعه و مدیریت وب سایت شما را مختل کند. با انجام مراحل مشخص و استفاده از روش های مناسب، می توانید این مشکل را رفع کرده و به راحتی به کار خود ادامه دهید. بهتر است همواره افراد و تیم های فنی و پشتیبانی وب سایت شما آگاهی کاملی از این مشکلات داشته باشند تا بتوانند آن ها را به سرعت رفع کنند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kNubNJVa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه