شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین برند ماربل شیت چیست؟

 

انتخاب بهترین برند ماربل شیت شاید از نظر عموم مردم و مشتریان کار چندان ساده ای به نظر نرسد اما در ادامه این مطلب، به بررسی ویژگی های ماربل شیت ارائه شده در دکور شرق بپردازیم که باعث شده این شرکت یکی از بهترین برند های ماربل شیت شناخته شود.

 

استفاده از مواد اولیه درجه یک با تناسب استاندارد

از مهم ترین مولفه های تعیین کننده کیفیت این متریال، می توان به تناسب استاندارد میان مواد پی وی سی، پودر سنگ و روغن های نرم کننده اشاره کرد. در صورتی که تناسب استاندارد بین این مواد رعایت شده باشد، پس از نصب ماربل شیت، هنگام دریل کاری ورق سوراخ می شود اما ترک نمی خورد اما اگر این تناسب استاندارد رعایت نشده باشد، در حین دریل کاری ورق ترک خواهد خورد.

برای تولید ورق های ارائه شده در شرکت دکور شرق، به طور کامل تناسب استاندارد میان مواد پی وی سی، پودر سنگ و روغن های نرم کننده رعایت می شود و شما می توانید با اطمینان کامل از ترک نخوردن ورق ها، بعد از نصب برای دریل کاری اقدام کنید.

استفاده از روکش ها و لاک UV باکیفیت وارداتی

از دیگر مسائل مهم در کیفیت ورق ماربل شیت، روکش و لاک UV به کار رفته در تولید آن است. ماربل شیت های ارائه شده در دکور شرق دارای روکش های کره ای باکیفیت می باشند و پس از تولید آنها، 3 لایه لاک UV خارجی بر روی ورق ها قرار می گیرد که این موضوع باعث افزایش شفافیت و زیبایی بیشتر این متریال خواهد شد.

کنترل کیفی تولید

ماربل شیت محصولی است که هنگام تولید از حساسیت بالایی برخوردار بوده و همیشه در هر پارت تولید آن، تعدادی از ورق ها کیفیت مورد نظر را نخواهند داشت و باید به عنوان ضایعات در نظر گرفته شوند.

کنترل کیفی دقیق خط تولید باعث می شود که محصولات نهایی ارائه شده در بازار از کیفیت بالا و یکسانی برخوردار باشند.

استفاده از چسب های استاندارد برای نصب

دکور شرق با 7 سال سابقه در زمینه تامین و اجرای این متریال، از باکیفیت ترین چسب های پلی اورتان برای نصب ماربل شیت استفاده می کند که کاملا ضد آب بوده و از گیرایی بسیار بالایی برخوردار می باشند. به علت اینکه نصب این محصول با استفاده از چسب انجام می شود، کیفیت چسب مصرفی، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت خروجی کارهای اجرایی دارد.

ارائه محصولات صادراتی

ماربل شیت های ارائه شده توسط دکور شرق با همین کیفیتی که در ایران عرضه می شوند، به بازار دیگر کشور ها مانند عمان، ترکیه، آلمان، کانادا و ... نیز صادر می شوند. در نظر داشته باشید که کیفیت این ماربل شیت ها مشابه نمونه های خارجی می باشد.

از این رو ماربل شیت های ارائه شده در دکور شرق از بهترین مارک های ماربل شیت شناخته می شوند.

حمل و نقل اصولی و استاندارد

انبار ماربل شیت دکور شرق

با توجه به حساسیت بالای ورق های ماربل شیت و همچنین ابعاد بزرگ آنها، حمل و نقل اصولی و استاندارد این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در کیفیت خروجی کار تاثیر گذار است.

دپو صحیح در انبار و بارگیری اصولی در وانت ها، امری است که در دکور شرق بسیار مورد توجه قرار می گیرد و از تغییر شکل و تاب برداشتن ورق ها جلوگیری می کند.

اجرای اصولی و حرفه ای

نمونه اجرایی ماربل شیت دکور شرق

نصب این محصول به دقت و تجربه بالایی نیاز دارد که در صورت عدم رعایت این موضوع باعث نارضایتی از خروجی کار خواهد شد. تیم اجرایی دکور شرق با 7 سال سابقه در این زمینه، از مهارت بالایی برخوردارند و در مکان های مختلف مانند راه پله، لابی، فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و دیوار TV، ده ها تجربه نصب داشته اند.

 

همه این موارد باعث شده که شرکت دکور شرق به عنوان ارائه دهنده بهترین برند ماربل شیت در ایران به شمار آید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vkgLj6wt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه