پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد100، قیمت خودرو امروز، شنبه 8 اردیبهشت 1403 با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نداشته است.

قیمت خودرو در بازار هیچ گونه تغییری نسبت به روز گذشته نداشت

قیمت خودرو های داخلی

در روز جاری قیمت خودرو های داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب ترین محصولات ایران خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و 170 میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی  ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با قیمت 747 میلیون تومان می توان آن را از بازار خریداری کرد.رانا پلاس پانوراما (ارتقاء) از دیگر محصولات ایران خودرو، هیچکوییک R اتوماتیک از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت 542 میلیون تومان می توان خرید کرد. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده اند.

قیمت خودرو های مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودرو های مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری ندارند.

آریزو 5 اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو 417 میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو 8 پرو (هیبرید) در حال حاضر 3 میلیارد و 165میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می رود.

جک S5 از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان در بازار معامله می شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده اند.

هایما 8 اس از محصولات ایران خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و 935 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/e4eFRTbN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه