شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
ساخت و توسعه سایت برندمان را به کدام شرکت بسپاریم؟

7 توسعه دهنده برتر سایت در سال 2019

5 سال پیش ( 1398/1/8 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : کلیفورد چی  

من در دوران دانشجویی کلاس آشنایی با کامپیوتر و کدنویسی را سپری کردم. از همان زمان به خوبی می دانستم که قرار نیست در طول زندگی ام حتی یکبار دیگر کدنویسی را تجربه کنم. جذاب ترین بخش کلاس کامپیوتر برای من آشنایی مقدماتی با نظریه زبان های برنامه نویسی بود. با این حال وقتی نوبت به اجرای همان نظریه ها می شد، تها کدنویسی من ارسال ایمیل به دوستم برای دریافت کدهای پروژه ام بود (همینجا از پروفسور هارمز عذرخواهی می کنم).

اگر شما نیز مشکلی مانند من دارید، اما مجبور به ساخت سایتی برای کسب وکار یا رزومه شخصی خود هستید، مقاله کنونی را از دست ندهید. خوشبختانه امروزه توسعه دهندگان ماهری در زمینه ساخت و مدیریت سایت وجود دارند. استفاده از آنها به طور قابل توجهی صرفه جویی اقتصادی به همراه دارد. مزیت اصلی آنها امکان مدیریت سایت بدون نیاز به آشنایی با برنامه نویسی است. در ادامه این مقاله من به بررسی هفت توسعه دهنده برتر سایت در سال 2019 خواهم پرداخت.

ساخت -توسعه سایت برند

وردپرس

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.3 از 5

سطح قیمت : 5 (سایت های شخصی)، 8 (سایت های شخصی ویژه)، 25 (سایت های کسب وکار) و 45 (سایت های فروش آنلاین) دلار در ماه

وردپرس با میزبانی 30درصد از سایت های فعال در سطح اینترنت بدل به محبوب ترین توسعه دهنده سایت در جهان شده است. فرقی ندارد برای توسعه سایت شخصی یا فروشگاه آنلاین تان دغدغه داشته باشید. در هر صورت وردپرس با قیمتی نسبتا مناسب و کیفیتی بالا به کمک شما می آید. یکی از امکانات جالب وردپرس ساخت وبلاگ برای سایت هاست. به این ترتیب شما در کنار سایت رسمی تان امکان تولید محتوای تخصصی تر در وبلاگ را نیز خواهید داشت.

مطلب مرتبط: وب برندینگ : نکاتی طلایی برای طراحان

اگر از کاربران وردپرس باشید، به خوبی با سیستم بارگذاری ساده تصاویر آن آشنایی دارید. به این ترتیب فقط باید تصاویر مورد نظر را از روی صفحه دسکتاپ با موس به کادر وردپرس اش منتقل کنیم. همچنین برای بارگذاری ویدئو و موسیقی هم نیازی به تغییر فرمت آنها نخواهد بود. اگر هم برای ارزیابی وضعیت سایت تان نیازمند اطلاعات دقیق و آمارهای به روز هستید، وردپرس این اطلاعات را ارائه خواهد کرد.

یکی از مزیت های اصلی وردپرس پیشنهاد شمار بالایی از قالب ها به کاربران است. به این ترتیب از نظر زیبایی های بصری سایت ما هیچ کمبودی احساس نخواهد کرد. شاید تا همین یک دهه پیش طراحی سایت و قالب آن بدون اطلاع از کدنویسی ممکن نبود. با این حال اکنون سایت های موفق هم در برخی مواقع صاحبانی کاملا ناآشنا با کدنویسی دارند.

ویکس

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.2 از 5

سطح قیمت : 11 (مدل محدود)، 14 (مدل نامحدود)، 19 (نسخه حرفه ای) و 29 (نسخه VIP) دلار در ماه ویکس یکی از برترین توسعه دهندگان سایت در بازار جهانی کنونی است. این برند به طور ویژه امکانات منحصر به فردی به فروشگاه ها، موسیقی دان ها، مراسم های مختلف و رستوران ها برای ساخت سایت و مدیریت آن می دهد.

اگر کسب وکار شما در دسته موارد مذکور در سطر قبل قرار ندارد، نیازی به نگرانی نیست. ویکس ایده جالبی برای شما نیز دارد. بر این اساس همه کاربران امکان دسترسی به بیش از 500 قالب سایت، 100 فونت مختلف، افکت های ویژه برای موس و اپ های مختلف را دارند. شاید گمان کنید که این پلتفرم فقط مخصوص افراد مبتدی است. با این حال بسیاری از سازمان های دولتی در کشورهای مختلف نیز از این پلتفرم برای مدیریت سایت های شان استفاده می کنند.

اگر شما حساسیت زیادی نسبت به سایت تان دارید و اندکی هم به کدنویسی وارد هستید، امکان استفاده از برنامه تحت جاوای ویکس را نیز خواهید داشت. به این ترتیب دست شما در طراحی جزییات سایت تان بازتر خواهد بود. البته این امر نیازمند حداقل آگاهی از کدنویسی است.

هوش مصنوعی برند ویکس در زمینه جمع آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به سایت ها عملکرد ویژه ای دارد. به این ترتیب برخلاف بسیاری از پلتفرم های دیگر در اینجا کاربران اطلاعات خام دریافت نمی کنند. بلکه اطلاعات پردازش شده از سوی هوش مصنوعی ویکس به آنها داده می شود. اگر به دنبال نظرسنجی از مشتریان یا کاربران سایت تان هستید، بهترین پیشنهاد استفاده از پنل مدیریتی ویکس است.

سیستم مدیریت محتوای Hubspot

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.5 از 5

سطح قیمت: متغیر بسته به نوع سرویس مورد نیاز

با استفاده از سیستم مدیریت محتوای Hubspot شما امکان ایجاد پست های مختلف برای وبلاگ تان، طراحی صفحات سایت و ایمیل در قالب یک پلتفرم یکپارچه را خواهید داشت. به علاوه به هنگام ارزیابی وضعیت سایت نیز تمامی اطلاعات شما در قالبی یکپارچه ارائه می شود.

سیستم مدیریت محتوای Hubspot علاوه بر امکاناتی که گفته شد، به صورت خودکار صفحات سایت شما را با مرورگرهای گوشی های هوشمند نیز هماهنگ می کند. به این ترتیب دیگر مشکلی برای کاربران گوشی ها به هنگام مشاهده سایت تان پیش نخواهد آمد. نکته جالب اینکه شما امکان شخصی سازی محتوای سایت تان برای کاربران براساس موقعیت مکانی، جنسیت، دستگاه مورد استفاده یا جزییات مربوط به جست وجوی قبلی شان در سایت خود را دارید. تمام اطلاعات مربوط به کاربران سایت در پنل مدیریت Hubspot در قالب نمودارهای گرافیکی به نمایش درمی آید. بنابراین مشکلی برای مطالعه و پژوهش براساس آنها نخواهید داشت.

در مورد قیمت استفاده از امکانات Hubspot دو نوع شیوه وجود دارد. در حالت نخست با پرداخت هزینه کامل سرویس برای مدت نامحدود آن را خریداری می کنیم. در حالت دوم نیز به ازای بارگذاری هر پست هزینه مورد نظر پرداخت می شود. اگر سایت شما مطالب زیادی در طول ماه بارگذاری می کند، خرید کامل حق اشتراک سیستم مدیریت محتوای Hubspot پیشنهاد من به شما خواهد بود.

Squar Space

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.4 از 5

سطح قیمت: 12 (سایت های شخصی)، 18 (سایت های تجاری)، 26 (فروشگاه های آنلاین ساده) و 40 (فروشگاه های آنلاین حرفه ای) در ماه

بسیاری از سایت های طراحی شده از سوی تیم Squar Space برنده جوایز معتبر در زمینه طراحی سایت شده اند. به همین دلیل در طول چند سال اخیر نوع نگاه ها به این تیم از یک شرکت کوچک به برندی خلاق و بزرگ تغییر کرده است. مزیت اصلی Squar Space ارائه امکان شخصی سازی حجم وسیعی از جزییات گرافیکی سایت ها بدون نیاز به اطلاع از برنامه نویسی یا کدنویسی است. به این ترتیب دیگر ساخت سایت های زیبا نیازمند همکاری با طراح های حرفه ای نخواهد بود.

مطلب مرتبط: طراحی و توسعه وب در کسب و کار

برند Squar Space علاوه بر ارائه امکانات متنوع در زمینه سایت به فکر بازاریاب ها و کمپین های بازاریابی برندهای مختلف هم بوده است. به این ترتیب ابزارهای کاربردی این پلتفرم برای سایت های تجاری در دسترس قرار دارد. اگرچه موتورهای جست وجوگر مانند گوگل اطلاعات نسبتا مطلوبی در اختیار کاربران قرار می دهند، اما مدیریت کمپین های بازاریابی نیازمند اطلاعات دقیق تر است. میزان جذب کاربر، سطح علاقه کاربران به هر کدام از پست ها و تحلیل داده های مربوط به بازدید از صفحات سایت مان از جمله امکانات جالب Squar Space است.

نکته جالب در مورد پلتفرم Squar Space همکاری آن با سایت هایی نظیر Getty Images، Unsplash، Eventbrite، Disqus، PayPal، Open Table، گوگل مپ، گوگل AMP و بسیاری دیگر از برندهای مطرح است. به این ترتیب با استفاده از این پلتفرم امکان بهره مندی از سرویس های مختلف برندهای فوق به صورت ارزان تر فراهم خواهد بود. این امر یکی از دلایل مهم شهرت عمومی برند Squar Space را تشکیل می دهد.

ویبلی

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.2 از 5

سطح قیمت: رایگان (سایت های شخصی)؛ 5 (نسخه معمولی)، 12 (نسخه حرفه ای)، 25 (نسخه تجاری) و 38 (نسخه فوق حرفه ای) دلار در ماه

برند ویبلی یکی از توسعه دهندگان نسبتا تازه کار فهرست کنونی ماست. آنها بیش از 50 قالب مختلف برای سایت ها عرضه می کنند. همچنین از نسخه بارگذاری Drag And Drop نیز پشتیبانی می کنند. سایر امکانات معمولی که سایر توسعه دهندگان نیز عرضه می کنند، در پلتفرم ویبلی نیز وجود دارد. شاید در نگاه نخست این پلتفرم هیچ برتری نسبت به سایر نمونه های مطرح در این مقاله نداشته باشد. البته تا حدی حق با شماست. ویبلی تقریبا هیچ کیفیت برتری در زمینه سرویس های معمولی توسعه دهی سایت ارائه نمی کند. با این حال مزیت اصلی آنها طراحی سیستم یکپارچه مدیریت سایت برای شمار بی نهایتی از کاربران است. به طور معمول سرویس های مدیریت سایت امکان اتصال همزمان دو یا چند کاربر به پنل مدیریتی یک سایت را نمی دهند. دلیل اصلی آن نیز مسائل امنیتی و دشواری کدنویسی برای چنین سیستمی است. با این حال دست اندر کاران برند ویبلی چنین فرصتی را برای مدیران سایت ها فراهم آورده اند. به این ترتیب دیگر نیازی به زمان بندی حضور گرداننده های سایت نیست. مدیران ویبلی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران اقدام به طراحی پلتفرم شان در قالب نسخه HTML و جاوا اسکریپت کرده اند. این امر مدیریت سایت ها را برای افراد ناآشنا به کدنویسی بسیار راحت خواهد کرد.

یکی دیگر از امکانات جالب ویبلی امکان ذخیره سازی اطلاعات مربوط به کاربران به صورت طبقه بندی شده است. همچنین صفحات مربوط به ایمیل نیز به راحتی در پنل ویبلی کپی و بارگذاری می شوند. اگر هم قصد تبدیل پست سایت تان به پیام ایمیل را دارید، ویبلی این کار را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. در مورد فروشگاه های آنلاین نیز این پلتفرم امکان شخصی سازی قالب تبلیغات را به ما می دهد. به این ترتیب می توانیم تبلیغات سایت مان را در قالبی بسیار زیباتر به نمایش بگذاریم.

برگ برنده ویبلی در رقابت با بسیاری از توسعه دهندگان دیگر میزبانی از سایت کاربرانش در سرورهای بسیار قوی است. جالب اینکه چنین فرآیندی به طور کامل رایگان است، بنابراین برندهای دارای بودجه محدود امکان بهره مندی از چنین سرویس جالبی را خواهند داشت. اگر هم در طول فرآیند مدیریت سایت تان نیاز به هرگونه راهنمایی پیدا کردید، تیم پشتیبانی ویبلی به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است.

گوگل سایت

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.4 از 5

سطح قیمت: رایگان

در ژوئن 2017 گوگل به هر کدام از کسب وکارهای دارای اکانت Google My Business دسترسی رایگان به پلتفرم ساخت و مدیریت سایتش را اهدا کرد. این ابزار حرفه ای به طور کامل امکان شخصی سازی، آپدیت خودکار وضعیت بخش های مختلف شرکت (مانند تعداد افراد در صف در بخش پاسخگویی تلفنی یا آنلاین) را به کاربران می دهد. همچنین سایت هایی که از وردپرس برای مدیریت سایت شان استفاده کرده اند، کار با پلتفرم گوگل را ساده تر خواهند یافت. در حقیقت، معیار اصلی گوگل برای طراحی پلتفرم خود وردپرس اش بوده است. با این حال در مرحله اجرا طرح گوگل بسیار ساده تر از رابط کاربری وردپرس در آمده است.

هدف اصلی گوگل در طراحی گوگل سایت کسب وکارهای کوچک است. به همین دلیل هم آن را به طور رایگان برای کاربران عرضه می کند. یکی از امکانات جالب این پلتفرم تصحیح خودکار عبارت های نادرست و توصیه کلیدواژه ها و هشتگ های پرطرفدار است. به این ترتیب کار برندها برای طراحی کپشن و مطالب سایت شان تا حد زیادی ساده خواهد شد. همچنین سامانه گوگل با مرورگر گوشی های هوشمند نیز هماهنگ است. مزیت اصلی گوگل سایت بدون تردید هماهنگی بسیار بالای آن با سایر سرویس های گوگل نظیر گوگل مپ است. همچنین گوگل در طبقه بندی سایت ها توجه بیشتری به کاربران خواهد داشت. اطلاعات جانبی بیشتری هم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

شاپیفای

نمره سایت G2Crowd Rating: 4.3 از 5

سطح قیمت: 29 (پایه)، 79 (معمولی) و 299 (حرفه ای) دلار در ماه

شاپیفای با پشتیبانی بالغ بر 500 هزار کسب وکار مختلف بدل به یکی از غول های عرصه توسعه وب شده است. حجم کل درآمد مشتریان شاپیفای رقم خیره کننده 40 میلیارد دلار را نشان می دهد. تخصص اصلی شاپیفای در زمینه توسعه سایت های فروش آنلاین است. به همین خاطر هم سطح قیمت سرویس حرفه ای آنها بسیار بالاست. اگر به دنبال تاسیس یک سایت برای برندتان هستید، با توجه به سطح قیمت های این توسعه دهنده بهتر از به سراغ گزینه دیگری بروید. با این حال برای فروشگاه های آنلاین شاپیفای بهترین گزینه است.

مطلب مرتبط: ۵ گرایش جدید در طراحی وب سایت

شاپیفای بیش از 70 نوع قالب مختلف برای کاربرانش فراهم کرده است. همچنین شما توانایی شخصی سازی قالب سایت تان و سایر جزییات آن را بدون نیاز به اطلاع از برنامه نویسی یا کدنویسی خواهید داشت. در زمینه سازگاری و هماهنگی با موتورهای جست وجوگر نیز شاپیفای عملکرد قابل توجهی دارد. به این ترتیب آنها تمام توصیه های لازم برای ارتقای جایگاه سایت کاربران در رتبه بندی موتورهای جست وجوگر مختلف را عرضه می کند. در صورت علاقه امکان دانلود و مطالعه جزوه تخصصی شاپیفای برای مدیریت بهینه سایت هم وجود دارد.

اگر برای توسعه فروشگاه آنلاین تان نیاز به ثبت تصاویر جذاب از محصولات دارید، شاپیفای شما را به آژانس های عکاسی مختلف معرفی می کند. مزیت این کار امکان استفاده از تخفیف ویژه شاپیفای است. مزیت ویژه شاپیفای برای فروشگاه های آنلاین امکان تهیه و بارگذاری تصاویر سه بعدی از محصولات است. به این ترتیب مشتریان فرصت مشاهده دقیق جزییات محصولات مختلف را دارند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aMdh1bFK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه