جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

سال 2021 از هر جهت برای کسب و کارها بسیار عجیب و باورنکردنی بود. درست به همین خاطر توجه به توصیه های مدیریتی در این سال پرماجرا برای هر کارآفرینی یک امر ضروری محسوب می شود. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت. همچنین از نقطه نظر مدیریت برندتان در سال 2022 نیز جلوتر از رقبای تان خواهید بود. 

مواجهه مدیران برتر سراسر دنیا با ادامه روند بحران کرونا و همچنین پیدا کردن راهکارهایی برای توسعه برند در این شرایط دشوار برای هر کارآفرینی جذابیت دارد. درست به همین خاطر ما در این مقاله به سراغ برخی از توصیه های حرفه ای در این میان رفته ایم. در ادامه برخی از مهمترین توصیه های مدیریتی در سال 2021 را با هم مرور خواهیم کرد. 

اعتماد به افرادی که استخدام می کنید

سین براون، موسس و مدیرعامل برند Go VC، در طول یک سال اخیر شرایط مالی بسیار پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. توصیه وی برای کارآفرینان به منظور برون رفت از بحران کنونی اعتماد به کارمندان است. این امر شاید کلیشه ای و بیش از اندازه شعاری به نظر برسد، اما به شما فرصت بسیار خوبی برای رهایی از شرایط ناگوار کسب و کار می دهد. 

مطلب مرتبط: توصیه های کارآفرینی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند!

وقتی در یک برند مدیران به کارمندان شان اعتماد کافی را نداشته باشند، روند توسعه کسب و کار هرگز به طور درست پیگیری نخواهد شد. این امر شرایط شما به عنوان مدیر یک کسب و کار را به شدت دشوار خواهد ساخت. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از کارمندان در این شرایط به سرعت دنبال شغل تازه ای خواهند رفت. بنابراین تنها گزینه پیش روی شما اعتماد کردن به کارمندان تان است، در غیر این صورت حتی یکی از پروژه های تان را هم سر وقت و به طور درست تکمیل نخواهید کرد. 

طراحی استراتژی ارتباطی

کیتی مورفی، موسس و مدیرعامل گروه Expansion، در طول سال اخیر بیش از هر زمان دیگری اهمیت ارتباطات مناسب با کارمندان و مشتریان را درک کرده است. این امر به دلیل شرایط منحصر به فرد کسب و کارها و پیگیری استراتژی های مربوط به دورکاری از سوی بسیاری از آنهاست. چنین امری به کسب و کار شما برای ادامه روند فعالیت در این سال سخت کمک خواهد کرد. 

نکته مهم برای فعالیت بهینه برند مربوط به طراحی یک استراتژی درست و دقیق برای ارتباط با کارمندان و مشتریان در شرایط دورکاری است. این امر می تواند برند شما را در مدت زمانی اندک تبدیل به کسب و کار برتر در بازار کند. اگر برند شما در طول یک سال اخیر در رقابت با دیگر کسب و کارها همیشه شکست خورده است، باید تجدیدنظر اساسی در نحوه فعالیت تان داشته باشید. این امر شامل ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان است، در غیر این صورت روند منفی برندتان ادامه دار خواهد بود. 

همکاری با کارمندان فراتر از حقوق

آن موخرجی، رئیس و مدیرعامل برند پراند ریکارد، در طول سال 2021 به خوبی با اهمیت همکاری گسترده با کارمندان پی برده است. بر این اساس همکاری با کارمندان باید فراتر از امری مثل دریافت حقوق باشد. امروزه بسیاری از برندهای بزرگ در عمل برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان شان از فرآیند تبدیل کردن آنها به سهامداران برند استفاده می کنند. این امر موجب تمایل بالاتر کارمندان برای همکاری با برند موردنظر می شود. به این ترتیب شما همیشه امکان در اختیار داشتن کارمندان تان را دارید. همچنین دیگر ترسی از ترک شرکت از سوی کارمندان برتر و حرفه ای تان نیز وجود خواهد داشت. 

کسب و کار شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید اول از همه در درون شرکت شرایط مناسبی را ایجاد کند. گوش دادن به حرف کارمندان و توجه به نیازهای شان همیشه امر مهمی محسوب می شود. این نکته به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد، در غیر این صورت شما همیشه نگران نحوه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهید بود. 

مطلب مرتبط: توصیه های مدیریتی برترین کارآفرین های جهان

تمرکز بر روی حال و آینده به طور همزمان

آدریان هالمارک، مدیرعامل جهانی برند بنتلی، درباره توسعه برند در شرایط بحرانی سال 2021 بر روی تمرکز همزمان بر روی حال و آینده تاکید دارد. بر این اساس به دلیل شرایط بحرانی کنونی سر و سامان دادن به وضعیت برند مهمترین مسئولیت مدیران محسوب می شود. با این حال چنین امری در صورت بی توجهی به آینده کسب و کار هیچ فایده ای به همراه ندارد. 

در حقیقت مدیران باید به غیر از حل و فصل مشکلات جاری برندشان به دنبال راهکاری برای توسعه آن در بلندمدت نیز باشند، در غیر این صورت خیلی زود اعتماد کارمندان به آنها کاهش پیدا کرده و شاید جایگاه مدیریتی شان را هم در مدت زمانی اندک از دست بدهند. این طوری دیگر هیچ آینده ای برای برندشان باقی نخواهد ماند. 

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WTm5HJqo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه