سه شنبه, ۹ آذر(۹) ۱۴۰۰ / Tue, 30 Nov(11) 2021 /
           
فرصت امروز
چگونه كسب وكارتان را با استفاده از بازاريابى محتوايى رونق دهيد

محتوای بهتر، فروش بیشتر

7 سال پیش ( 1393/7/5 )
 

بازاریابی محتوایی يا بازاريابى از طريق محتوا يكى از روش هاى نوين بازاريابى است. هدف اصلى اين نوع بازاريابى انتشار محتواى ارزشمند درباره كالا و خدمات كسب و كار از طرق مختلف است.

اگر صاحب كسب و كار محتواى ارزشمند( نه محتواى تبليغاتى) را به صورت دائم در اختيار مشترى قرار دهد، در آنها حس اعتماد و تعلق خاطر ايجاد و فروش بيشترى تجربه مى كند. كسب وكارهايى كه خواهان رشد و پيشرفت هستند بايد بازاريابى محتوايى خود را با استراتژى كسب و كارشان همسو كنند .

نمودار زير يك راهنماى كامل براى كسب وكار شماست. ريشه هاى مستحكم و قوى (زيرساخت IT، SEO و تجزيه و تحليل) براى داشتن تنه درخت قدرتمند (وب سايت) ضرورى است. چنين وب سايتى می تواند سنگينى فعاليت ها را در رسانه هاى اجتماعى تحمل كند.
اين راهكارها اثر مثبتى در فروش شما خواهد داشت و كسب و كار شما را به رهبر بازار تبديل خواهد كرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bQhVa2LI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه