چهارشنبه, ۸ تیر(۴) ۱۴۰۱ / Wed, 29 Jun(6) 2022 /
           
فرصت امروز

فعالیت در دنیای سئو همیشه ایده ای جذاب و کاربردی است. این روزها بسیاری از برندها به طور تخصصی برای ارائه خدمات در این حوزه فعالیت دارند. این امر کیفیت خدمات ارائه شده را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و امکان همکاری نزدیک میان برندها و مشتریان‎شان را به همراه خواهد داشت. نکته‎ای که در این میان باید مد نظر قرار دهید، هزینه های بالای مربوط به ایجاد یک تیم کاری به طور تمام وقت و حضوری است. این امر برای بسیاری از برندها و کارآفرینان مشکلی همیشگی و بزرگ محسوب می شود. درست به همین خاطر بسیاری از استارت آپ‎ها هیچ وقت تبدیل به یک برند کاربردی  بزرگ نمی شوند. در این میان شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیاز دارید تیم تان در حوزه سئو را با کمترین هزینه راه اندازی کنید. یکی از ایده های مناسب در همین میان مربوط به راه اندازی تیم سئو در قاب دورکاری است. این امر می تواند بسیاری از هزینه های شما در دنیای سئو را کاهش داده و به برندتان برای توسعه کسب و کار کمک نماید. 

این روزها بسیاری از برندهایی که به طور متمرکز بر روی حوزه خدمات فعالیت دارند، از ایده دورکاری به طور حرفه ای سود می برند. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و در عین حال هزینه های شما را نیز به طور جدی کاهش خواهد داد. نکته مهم دیگر اینکه شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه نیازمند استفاده از شیوه های تازه و حرفه ای هستید. این امر در صورتی که شما با یک تیم متشکل از افرادی از سراسر دنیا کار کنید، به ساده ترین شکل ممکن دنبال خواهد شد. 

تشکیل تیم سئو با ایده دورکاری

اگر شما هم برای راه اندازی تیم مدیریت سئو یا فعالیت به عنوان یک آژانس حرفه ای در این میان مشکل دارید، نکات مورد بحث در این مقاله می تواند به شما کمک شایانی برای آگاهی از نحوه مناسب فعالیت در بازار کند. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را مورد ارزیابی قرار می دهیم. 

مطلب مرتبط: چطور در عرصه سئو سریع تر نتیجه بگیریم؟

ساختار تیم سئو

اولین نکته مهم برای راه اندازی یک تیم سئو حرفه ای مربوط به تمرکز بر روی ساختار آن است. به عبارت بهتر، شما چطور در تلاش برای راه اندازی تیم تان هستید. ما در این بخش قصد نداریم درباره معیارهای استخدام نیروی مناسب در شرکت صحبت کنیم. در عوض معیار اصلی ما نحوه فعالیت تیم برند است. این امر می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای کمک نماید. این روزها به طور کلی دو نوع تیم سئو از نظر ساختار در بازار به چشم می خورد. در ادامه این مدل ها را توضیح خواهیم داد.

تیم سئو ملی یا بین المللی

اولین گونه از تیم های سئو به فعالیت اعضا در ساختار یک کشور یا ماهیت بین المللی آن اشاره دارد. این روزها بسیاری از برندها به طور بین المللی در کشورهای مختلف فعالیت دارند. درست به همین ترتیب تیم های سئو نیز که به صورت دورکاری هستند، انواع مشابهی دارند. وقتی یک تیم سئو دورکار در قالب بین المللی مطرح می شود، معنای این امر اهمیت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از یک تیم متفاوت است. به طور معمول در چنین تیم هایی اعضای شرکت از گروه های مختلف نژادی یا قومی کنار هم جمع می شوند. البته منظور اصلی از جمع شدن در کنار هم در این میان فعالیت و همکاری به طور مجازی است، در غیر این صورت به طور معمول در تیم های دورکاری هیچ خبری از کنار هم قرار گرفتن کارمندان به طور فیزیکی وجود ندارد. 

نکته مهم در مورد تیم های دورکار ملی مربوط به تمرکزشان بر روی یک بازار مشخص است. این امر به آنها فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می دهد. یادتان باشد به طور معمول این تیم ها برای سئو محلی در قالب یک بازار مشخص تشکیل می شود. با این حساب اگر بازار هدف شما در یک کشور مشخص قرار دارد، باید به سادگی هرچه تمام تر از آن سود ببرید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. همچنین تشکیل تیم های بین المللی در شرایطی که عملا نیازی به آن نیست، هزینه زیادی روی دست تان باقی می گذارد. این امر می تواند برای شما حسابی گران تمام شود. 

تیم های کاملا غیرحضوری و نیمه حضوری

تیم های کاملا غیرحضوری تکلیف کاملا روشنی دارند. این تیم ها در دنیای سئو کاملا به طور غیرحضوری فعالیت کرده و هیچ کس نسبت به جمع شدن اعضا در کنار هم توجهی نشان نمی دهد. اگر اعضای مورد نظر میزان بالایی از رفتار حرفه ای را داشته باشند، هرگز نیازی به جمع شدن در کنار هم نیست. این شیوه به طور معمول از سوی برندهای بی نهایت حرفه ای و تاثیرگذار برای تمرکز بر روی شیوه های تازه فعالیت دنبال می شود. بنابراین اگر شما تیمی با اعضای حرفه ای دارید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن از آن برای ایجاد یک تیم دورکاری حرفه ای استفاده کنید. 

مدل دوم در زمینه دورکاری مربوط به تیم هایی با ملاقات های هرچند وقت یکبار است. این امر به منظور پیگیری امور کاری یا گفت و گو درباره نکاتی است که به طور آنلاین کمتر شانسی برای حل و فصل دقیق دارد. درست به همین دلیل در بسیاری از موارد تیم های سئو دورکار هر چند وقت یکبار به طور حضوری دور هم جمع شده و اقدام به همکاری می کنند. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و شانس تان را نیز در این میان به طور قابل ملاحظه ای تقویت نماید. 

نکته مهمی که در این میان باید به یاد شما باشد، اهمیت تلاش برای تاثیرگذاری بر روی تیم سئو به شیوه ای مناسب است. این امر تکلیف شما با بسیاری از موضوعات را مشخص می کند. اینکه تیم شما چطور سازماندهی شود، بستگی به وضعیت خودتان و مخاطب هدف دارد. این امر می تواند برای شما مزایای بسیار زیاد و متنوعی به همراه داشته باشد. اگر نحوه سازماندهی تیم دورکار شما بدون توجه به نیازهای شرکت باشد، دیر یا زود با شکست های سنگین رو به رو خواهید شد. این امر می تواند در ادامه فعالیت کاری تان مشکلات بسیار زیادی را به همراه بیاورد. 

مطلب مرتبط: تکنیک های سئو که باید آنها را کنار بگذارید

ساختار کلی شرکت ها

اینکه یک شرکت چطور از نیروی دورکار استفاده می کند، امر مهمی محسوب می شود. با این حال یکی دیگر از نکات مهم در این میان نحوه سازماندهی شرکت به طور کلی در زمینه استفاده از نیروی کار است. به عبارت بهتر، یک شرکت به طور کاملا غیرحضوری اداره می شود یا در این میان کارمندان سر کارشان هستند؟ پاسخ به این سوال در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. 

شرکت های هیبریدی

شرکت های هیبریدی به ترکیبی از کارمندان حضوری و دورکار اشاره دارد. این امر امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و فعالیت اقتصادی را به همراه دارد. امروزه بسیاری از مشتریان مایل به مشاهده دفتر کار یک برند یا حتی آگاهی از آدرس آن هستند. این امر برای بسیاری از مشتریان بسیار مهم محسوب می شود. درست به همین خاطر برندها باید وضعیت بسیار دقیقی در این راستا داشته باشد. 

درست به همین خاطر بسیاری از برندها در عمل فعالیت هیبرید به معنای ترکیبی را در دستور کار قرار می دهند. این امر می تواند کمک بسیار شایانی به برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و وضعیت آنها را در شرایط بی نهایت مناسبی قرار دهد. چنین امری به طور معمول برای بسیاری از برندها نکته مشترکی محسوب می شود. با این حساب اگر شما شاهد فعالیت یک برند به طور هیبریدی بودید، نیازی به نگرانی زیادی نیست، چراکه این شیوه کاملا عادی محسوب می شود. 

شرکت های دورکار

شرکت های دورکار به طور کامل در زمینه فعالیت غیرحضوری سازماندهی می شوند. این امر به آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط شما را نیز بی نهایت مناسب خواهد کرد. کسب و کارهایی که به طور معمول تعامل حضوری زیادی با مشتریان ندارند، اغلب اوقات به سوی این شیوه فعالیت می روند. نکته مهم دیگر اینکه شما برای حوزه سئو می توانید به خوبی از این شیوه سود ببرید. آژانس های مدیریت سئو به طور معمول کاملا دورکار هستند. درست به همین دلیل شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر در این حوزه فعالیت کرده و اقدام به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نمایید. این امر در بلندمدت شما را در موقعیت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار خواهد داد. 

یادتان باشد وقتی تمام اعضای شرکت در قالب دورکاری فعالیت مناسبی دارند، شما لازم نیست فعالیت هیبرید یا کاملا حضوری را در دستور کار قرار دهید. این امر می تواند مشکلات زیادی برای شما به همراه داشته و شرایط تان را نیز دشوارتر از هر وضعیت دیگری نماید. 

شرکت های حضوری

شرکت های حضوری همانطور که از اسم شان پیداست، به طور کاملا حضوری و سنتی در بازار فعالیت دارند. این امر به طور معمول برای موسسات مربوط به حوزه سئو کاربردی ندارد. همچنین گاهی اوقات برخی از برندها برای حوزه سئو تیم مورد نظر را به طور حضوری در شرکت قرار می دهند. این امر یک گزینه کاملا دلبخواهانه محسوب می شود. با این حال موسسات تخصصی سئو معمولا چنین کاری را سازماندهی نمی کنند. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه نیاز به استفاده از شرایط بسیار متنوعی خواهید داشت. این امر می تواند بستگی مستقیمی به نحوه سازماندهی برند و مشخصات بازار داشته باشد. اگر شما به این موضوعات مهم توجه لازم را نشان ندهید، شانس تان در بازار برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای کاهش پیدا می کند. 

نکاتی برای سازماندهی تیم سئو به طور دورکار

فعالیت دورکاری به دلیل فاصله مکانی میان اعضای شرکت همیشه امر سختی محسوب می شود. درست به همین دلیل شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نیاز به تمرکز بالاتر و سطح بسیار بیشتری از هماهنگی دارید. متاسفانه بسیاری از برندها به این نکته مهم توجه لازم را نشان نمی دهند. به همین دلیل همیشه با مشکلات زیادی رو به رو بوده و شانس شان در این میان به شدت کاهش پیدا می کند. ما در این بخش برخی از نکات و توصیه های مهم برای سازماندهی تیم های سئو به طور دورکار را مورد بررسی قرار می دهیم. 

پرداخت محل محور

پرداخت محل محور به شیوه پرداخت حقوق برای کارکنان تیم های دورکاری اشاره دارد. این امر برای بسیاری از برندها امر تازه ای محسوب می شود. اگر شما برندی هستید که از مدت ها قبل به طور سنتی و با استفاده از یک سیستم ساده حقوق کارمندان را پرداخت می کنید، اکنون برای ساماندهی تیم های دورکاری باید استراتژی تان را به طور کامل تغییر دهید. این امر می تواند شامل تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از شیوه های متفاوت پرداخت باشد. اگر یکی از کارمندان شما در مراکش، دیگری در سوئد و آخری هم در ژاپن زندگی می کند، شما قرار نیست به طور یکسان حقوق همه را پرداخت کنید. 

مطلب مرتبط: اجرای استراتژی های سئو با تکنیک های کاربردی

توصیه ما در این میان تلاش برای آگاهی از میزان سطح پرداخت حقوق در هر کشور است. این امر می تواند هزینه های شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. با این حساب به ساده ترین شکل ممکن فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای را پیدا می کنید. یادتان باشد در دنیای کنونی بسیاری از برندها برای کاهش هزینه ها به سوی فعالیت دورکاری می روند. درست به همین دلیل شما باید از هر موقعیتی برای این فعالیت نهایت استفاده را ببرید، در غیر این صورت شاید فرصت های بسیار کمتری در دسترس شما قرار گیرد. این امر می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی به همراه داشته و شرایط تان را نیز به طور چشمگیری متحول سازد. 

مذاکره و مشورت درباره همه نکات

مذاکره و مشورت میان اعضای شرکت امری عادی محسوب می شود. در شرکت های دورکار به طور معمول این نکته مورد بی توجهی بسیار زیادی قرار گرفته و شما توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور کامل از دست می دهید. این امر در حالی است که بسیاری از مشتریان انتظارات بالایی از برندها داشته و حتی یک اشتباه نیز موجب ناتوانی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف می شود. 

تیم های دورکار در حوزه سئو برای تصمیم گیری های مهم باید همیشه روحیه مشورت داشته باشند. این امر می تواند در تیم های کاری دورکار نیز به خوبی مشاهده شود. درست به همین دلیل شما باید همیشه حواس تان در این میان را به بهترین شکل ممکن جمع کنید، در غیر این صورت شاید به سادگی هرچه تمام تر شانس تان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین برود. این امر می تواند در بلندمدت برای برند شما حسابی دردسرساز شود. 

برنامه ریزی مرکزی در برند

یک موسسه سئو یا برندی که به دنبال تشکیل تیم سئو است، باید برنامه ریزی درستی داشته باشد. کار بدون برنامه اغلب اوقات سرانجام خوشی به همراه ندارد. درست به همین دلیل شما باید همیشه خودتان را برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف آماده کرده و شانس تان در این میان را به طور حرفه ای دنبال کنید. برنامه ریزی مرکزی از سوی برند به تعیین اهداف به طور دقیق و مشخص اشاره دارد. این امر می تواند موجب شناخت بهتر مردم از برند شما و تاثیرگذاری بهتر بر روی آنها شود. در این صورت شما دیگر مشکل زیادی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نداشته و شرایط تان به طور مداوم بهینه سازی خواهد شد. 

برنامه‎ریزی باید همیشه از سوی افرادی حرفه ای صورت گیرد. این امر می تواند برای برند شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و شرایط تان را نیز به طور چشمگیری کاهش دهد. یادتان باشد شما برای یک برنامه‎ریزی درست باید همیشه اندکی تجربه را نیز چاشنی کار کنید. این امر به شما امکان اطمینان از موفقیت فعالیت تان را خواهد داد. درست به همین دلیل در دنیای امروز برای بهینه سازی موقعیت تان باید همیشه کارتان را به طور حرفه ای دنبال کنید. یادتان باشد کمک گرفتن از کارشناس های حرفه ای و کاربلد در این میان می تواند همیشه گزینه ای خوب و جذاب باشد. 

توجه به تجهیزات

یک تیم حرفه ای برای اینکه فعالیت خوبی در دنیای سئو داشته باشد، باید تجهیزات درستی هم در کار باشد. این امر اهمیت بسیار زیادی برای فعالیت بهینه در دنیای کسب و کار و به ویژه سئو دارد. استفاده از تعداد مناسبی رایانه و تهیه اینترنت با سرعت مطلوب برای اعضای دورکار برند امری مهم محسوب می‎گردد. این نکته می تواند فرصت های پیش روی شما را به طور تصاعدی افزایش دهد. این امر شانس شما در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. 

یادتان باشد یک تیم کاری نیز محدودیت های خاص خودش را دارد. این امر می‎ تواند از محدودیت های ساعت کار یا حتی شرایط فعالیت و همکاری با شما شروع شود. در این صورت شما باید از همان ابتدا محدودیت های طرف مقابل را درک کنید، در غیر این صورت استخدام وی و شروع به همکاری ایده ای نامناسب خواهد بود. در دنیای امروز بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شرایط بسیار متنوعی دارند. این امر می تواند به شما برای فعالیت در حوزه سئو حسابی دردسرساز شود. توصیه ما تلاش برای تهیه امکانات لازم برای کارمندان دورکار و سپس تلاش برای درک شرایط شان است. این امر فعالیت تیم دورکارتان را با کیفیت بالا پیش خواهد برد. 

مطلب مرتبط: مدیریت سئو برای سال 2022

بسیاری از مواقع مدیران درک و انتظار درستی از تیم های دورکار ندارند. همین امر می تواند موجب بروز مشکلاتی شود. اگر شما اندکی روابط بهتری با کارمندان دورکار داشته باشید، موفقیت در حوزه سئو برای تان قطعی خواهد بود. 

منبع : searchenginejournal
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/00IE9Jw7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه