سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
ایده هایی برای استفاده دوباره از محتوا در بازاریابی

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

2 سال پیش ( 1400/2/27 )

تولید محتوای تازه همیشه امر زمانبری است. بسیاری از بازاریاب ها و کسب و کارها به همین خاطر در زمینه تولید محتوا بسیار کند عمل می کنند. اگر شما هم  چنین مشکلی در زمینه بازاریابی دارید، شاید یک راهکار مناسب در این میان دست کشیدن در تولید محتوای تازه و استفاده از محتوای قدیمی برند باشد. بدون تردید این امر پرسش های زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. به هر حال استفاده از محتوای قدیمی شاید واکنش های منفی از سوی کاربران به همراه داشته باشد. راهکار مناسب در این میان به روز رسانی محتوای قدیمی برای مخاطب هدف است. این امر تاثیرگذاری محتوا را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد بنابراین اگر شما هم مشکل تولید محتوای تازه در عرصه بازاریابی محتوایی دارید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه برخی از ایده های مناسب برای بازآفرینی محتوای قدیمی بازاریابی را بررسی خواهیم کرد. 

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

پست های وبلاگ

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

اغلب برندها پس از بارگذاری یک پست در وبلاگ شان دیگر به آن سری نمی زنند. این امر به معنای ایجاد آرشیوی بزرگ از محتوای قدیمی در وبلاگ رسمی برند است. شما برای استفاده دوباره از محتوای وبلاگ تان کار دشواری پیش روی ندارید. مهمترین مسئله استفاده از برخی اطلاعات تازه برای جذاب تر ساختن محتوای موردنظر است. 

مطلب مرتبط: بازاریابی محتوایی با توصیه های طلایی

بدون تردید هزینه های به روز رسانی یک محتوای قدیمی بسیار کمتر از تولید یک محتوای تازه است. این امر به طور ویژه ای درباره محتوای وبلاگی مصداق دارد. به هر حال محتوای وبلاگی اغلب در قالب متن و بسیار طولانی است. بنابراین به روز رسانی نمونه های قبلی بهترین ایده خواهد بود. نکته مثبت درباره به روز رسانی محتوای قدیمی در وبلاگ نمای تازه شان برای کاربران است. به هر حال کمتر کاربری به یاد دارد که سال گذشته چه محتوایی در وبلاگ شما خوانده است. 

اینفوگرافی ها

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

اینفوگرافی ها یکی از محتوای جذاب برای مشتریان در گوشه و کنار دنیای آنلاین محسوب می شود. بازاریاب ها با استفاده از اینفوگرافی امکان تاثیرگذاری گسترده بر روی کاربران را دارند. بی شک انتقال محتوای خام به مخاطب هدف به ویژه اگر محتوای آماری باشد، بسیار سخت و حتی غیرممکن است. اینفوگرافی این کار را برای شما به شدت ساده می کند. 

اغلب اینفوگرافی ها در طول زمان قدیمی می شوند و داده های شان دیگر جذابیتی برای کاربران ندارد. شما به جای تلاش برای تولید یک اینفوگرافی تازه امکان به روز رسانی داده های آماری آن برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف را دارید بنابراین به جای طی کردن مسیری طولانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به سادگی اینفوگرافی های قدیمی تان را به روز نمایید.

کتاب های الکترونیکی

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

برخی از کسب و کارها به طور مداوم اقدام به انتشار کتاب های الکترونیکی برای جلب نظر مخاطب هدف حرفه ای می کنند. این امر اگرچه یکی از ایده های جذاب برای بازاریابی محتوایی است، اما زمان زیادی از برندها برای تولید محتوا می گیرد. 

انتشارات بزرگ همیشه کتاب های پرفروش و جذاب شان را بارها و بارها ویرایش می کنند. این امر یکی از راهکارهای مهم برای جلب نظر مشتریان است. اگر شما هم کتاب الکترونیکی قدیمی دارید، باید هرچه سریع تر آن را به روز رسانی کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهید. در غیر این صورت هزینه زیادی برای نگارش یک نمونه تازه پرداخت خواهید کرد. 

پست های برند در شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوایی با استفاده دوباره از محتوای قدیمی

اغلب برندها در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند. اگر شما به پست های قدیمی تان در شبکه های اجتماعی نگاه کنید، برخی از آنها هنوز هم توانایی جلب نظر مخاطب هدف را دارد. شما با اندکی به روز رسانی و ایجاد تغییر محتوایی در چنین پست هایی امکان تولید یک محتوای کاملا تازه را خواهید داشت. البته یک راهکار دیگر هم در این میان پیشروی شما قرار دارد. شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام امکان بازنشر محتوای قدیمی در سالگردشان را فراهم می کند. بنابراین شما با این کار حتی بدون ویرایش محتوای تان نظر مخاطب هدف را جلب خواهید کرد. 

مطلب مرتبط: بازاریابی محتوایی منحصربه فرد در عرصه رقابتی امروز

بازآفرینی محتوای قدیمی برای بازاریابی محتوایی کار سختی نیست. شما باید اندکی حوصله برای به دست آوردن محتوای جذاب داشته باشید. در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان نخواهید داشت. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PKjl03z9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه